Merhaba ben Itır...sadece Itır. 16 yaşımı dolduruyorum. Ailenin küçük çocuğuyum. Ailem ve sizinle beraber tüm dünyaya karşıyım.
Size kaç kez kendimi ve ailemi tanıtıyorum bilmiyorum ama-
Babam Eren, beyin cerrahı. Kendisi 48 yaşında. Annem Lale, kalp cerrahı. Kendisi 43 yaşında. Ve...ablam. Ablam Tuana kalp cerrahlığı okuyor 20 yaşında. Bu süreçte bana en çok yardımı dokunan kişi. Sizi ve beni diğerlerine karşın elinin tersiyle iteklemeyen aksine görünmez kanatlarıyla sımsıkı saran kişi. Odada oturmuş sizinle konuşurken tüm içtenlikle gülen kişi. İçimdeki şeytan bana emirler yağdırırken elimden tutan kişi. Şimdi düşüneceksiniz annenle, baban? Onların daha en başta hiçbir şeyden haberi yoktu. Ama sıra onlara da gelecek. Onlar da öğrenecek içimde acımasızca devam eden savaşları, katliamları...
Olayların en başı ne zaman bilmiyorum ama şehrimizdeki doktorların öğrendiğinde yaklaşık 12 yaşındaydım.
☁️
☁️
☁️- " Anne istemiyorum "
- " Kızım ben de istemiyorum ama gerekli "
- " Anne istemiyorum " bir kere daha söylediğim cümlenin sonunda yaşlı gözlerimi annemin ela gözlerine çevirdim.
- " Bak Itır, kızım neden anlamak istemiyorsun sadece doktorlarla konuşup ne olup bittiğini öğreneceğiz. "
- " Anne- "
- " Hadi gidiyoruz " babamında kapıya gelip konuşmamıza dahil olduğunda gözlerimi sıkıca kapatıp bekledim. Kolumun sarsıldığını hissettiğimde kendimi tam geri çekecekken bana emirler yağdıran ses yine belirdi.
- " Doktora git yoksa annenle baban ölür " olabildiğince hızlı bir şekilde arabaya koştum. Ve arka koltuğa yerleştim.
☁️
☁️
☁️Emirler, emirler, emirler. Kim bilir kaçıncısını yaşıyordum size anlattığım minicik bir kesitte.
Kim bilir kaçıncı sessizce, usulca ağladığım günlerdendi.
Ve
Kim bilir kaçıncı kez bana inanmıyordu insanlar...
Dediğim gibi ben kısaca Itır ve hayatım da böyle işte pek sıradan diyemeyeceğim ama ilgi çekici de değil çünkü eğer ilgi çekici olsaydı doktorlar beni bu bembeyaz odaya kapatmazlardı değil mi?
Siz de bana inanmayanlara inat yanımda olur musunuz?
~ l50021003l
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Saatinin Son Damlası
Teen FictionEmirler, emirler, emirler. Kim bilir kaçıncısını yaşıyordum size anlattığım minicik bir kesitte. Kim bilir kaçıncı sessizce, usulca ağladığım günlerdendi. Ve Kim bilir kaçıncı kez bana inanmıyordu insanlar... Dediğim gibi ben kısaca Itır ve hayat...