AÇIKLANAN SIR

507 18 1
                                    

Spinner’s End’ de sıradan güneşli bir öğlendi. On yaşındaki Lily Evans kısa süre önce keşfettiği özel yeteneklerini ablası Petunia’ ya açıklamak için güzel bir gün olduğunu düşündü. Lily Petunia ile kırlarda uzanırken ‘’Petunia sana bir şey göstermek istiyorum’’ dedi. Buna karşılık olarak Petunia bakışlarıyla onay verdi. Lily ayağa kalkarak beline kadar uzanan kumral saçlarındaki kırları temizledi ve ellerini birleştirdi Petunia’ dan  avuçlarının içine bakmasını istedi. Petunia Lily’nin önemli bir şey yapacağına ihtimal vermediği için umursamazca Lily’nin minik avuçlarına baktı. Lily heyecan içinde derin bir nefes aldı ve avucunda yeni açmışçasına canlı ve renkli bir papatya havalandı. Bu olay karşısında kısa süre şok geçiren Petunia Lily’nin ellerine vurarak devam etmesini engelledi. küçük kardeşini kırabileceğini düşünmeden ‘’Ucube! Sen ucubesin!’’ diye bağırarak kaçtı. Petunia kardeşini kırabileceğini düşünmemişti çükü o sırada düşündüğü başka bir şey vardı; kendisi. Petunia anne ve babasını Lily’den hep kıskanırdı çünkü Lily zekası, cesareti,merhameti ve güzelliğiyle Petunia’yı gölgede bırakabilirdi fakat Lily bunu isteyerek yapacak bir kız değildi yinede Petunia onun açık yeşil renkteki ve bademe benzeyen gözlerini güzel kumral saçlarını içten içe hep kıskanmıştı. Lily Petunia’nın sebep olduğu üzüntüyle kırların yukarısına doğru koşturmaya başladı. Onun kalbini kıran Petunia’nın yaptıkları değil söyledikleriydi.

Küçük kız kırlardan yukarıya doğru koşarken içinden ucube değil normal biri olduğunu haykırıyordu. Kırların kapladığı, yaşlı çınarın gölgesiyle serinleyen küçük tepeye çıktığında durdu ve etrafına bakmaya başladı. İzlendiği hissine kapılmıştı derken çınarın yapraklarıyla örttüğü kovuğunda siyah uzun saçlı, siyah gözlü, sıska bir çocuk çıkarak ona doğru birkaç adım attı. Lily’nin tedirginliğini belli eden tavırlarının ardından çocuk adımlarını durdurdu ve hem kendini tanıtmak hem de Lily’nin tedirginliğine bir son vermek için ‘’merhaba ben Severus ’’dedi. Bütün dikkatini Lily’nin açık yeşil renkte ve bağdeme benzeyen gözlerinde toplamış ve cevap beklercesine susmuştu. Lily bu sessizlikten ne yapmasını gerektiğini anlamışçasına tebessüm ederek ‘’merhaba Severus bende Lily’’ dedi.

HARRY POTTER : HER ŞEYİN BAŞLANGICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin