El yordamı ile yatağıma ulaştım ve tekrar uyudum. Uyandığımda saat 00.08 idi. Harika! Artık etrafı görüyordum. Ardından Dabi'yi aradım.
Dabi: Efendim Deku?
Deku: Saat 00.08 yani yeni bir gün.
Dabi: Eee yani?
Deku: Yani artık etrafı görebiliyorum. Artık bana gücümden bahseder misin?
Dabi: Peki gel buraya.
Ardından telefon kapandı ve geçid açıldı. Geçitten girince karşımda Dabi duruyordu.
Dabi: Şimdi sana güçlerinden bahsediyim.
1- Işınlanma
Dünya üstünde iatediğin heryere ışınlana bilirsin. Sen istediğin müddetçe seninle tames halindeki kişiyi de ışınlaya bilirsin ve kişi sınırı yok. Ayrıca seninle temasta bulunmasa bile istediğin kişiyi ışınlaya bilirsin ama aynı anda kendini de ışınlayamazsın. Zaman kısıtlaması yok.
2- Zihin kontrolü
İstediğin kişinin zihnine girebilir ve vücudunu kontrol edebilirsin. Ayrıca istediğin kişinin zihninde oynamalar yaparak hafızasıyla da oynaya bilirsin. Bunda da zaman kısıtlaması yok. Ama aynı anda en fazla 3 kişinin zihnine girbilirsin.
3- Kopyalama
İstediğin kişinin özgünlüğüne el koyabilir, onu başkasına verebilir ve onun özgünlüğünü kopyalaya bilirsin. Tek kısıtlama bunu sadece 5 dakikada bir kullana bilirsin. Ayrıca kopyalanan özgünlüğü sonsuza kadar kullana bilirsin.
Deku: Çok havalı.
Dabi: Aynen.
Daha sonra Dabi bana güçlerimi nasıl kullanmam gerektiğini öğretti.
Deku: Dabi..?
Dabi: Efendim Deku?
Deku: Ben ne zaman villain olucam?
Dabi: Bu sorunun cevabı biraz sürpriz. Ama eğer çok merak ediyosan...
Deku: Evet ediyorum..!
Dabi: Haftaya U.A. lisesine baskın yapıcaz ve sen de asıl kimliğini orada belli ediceksin.
Deku: Wowww. Çok iyi...
Dabi: Di mi?
●İki Gün Sonra●
Dersler baslamıştı ve öğretmenimiz All Might'ti. Dersten sonra beni yanına çekti ve dedi ki,
All Minght: Genç Miredoya benim U.A. lisesine asıl geliş amacım gücüme layık bir varis bulmaktı. Ve sen özgünlüğün olmasa bile elinden geleni yapan harika birisin. O yüzden seni varisim seçiyorum. Söyel genç Miredoya, 'Hepimiz Birimiz İçin' gücünü kabul ediyor musun?
Deku: Ediyorum.
Ardından bir renk patlaması yaşadım ve All Might farklı bir forma büründü.
Al Might: Bu görünüşümü sakın kimseye söyleme ve sosyal medyada paylaşma. YANLIŞLIKLA BİLE OLSA!
Deku: Tamam.
Harika artık All Might'in gücüne sahiptim. Akşam tüm yaşadıklarımı en ince ayrıntısına kadar bizimkilere anlattım.
●Haftaya●
Yine sıradan bir gün gibi okula gidiyordum. Yolda Urakara ve Lida bana eşlik ettiler. Onlara acıyodum. Ne de olsa benim gerçek yüzümü görüceklerdi...
Sonunda sınıfa varmıştık. Dersin başlamasına 10 dakika vardı. Çok heyecanlıydım. Yani kim heyecanlı olmazdı ki?
Ders baslamış Shota Aizawa birşeyler söylüyordu. Birden mor bir geçit belirdi, içinden Toga, Dabi ve diğerleri çıktı.
Shota Aizawa: Siz hiç akıllanmaz mısınız?
Toga: Bence asıl akılsız sizsiniz?
Shota Aizawa: Nedenmiş? Hep kazanıyoruz diye mi?
Dabi: Hayır. Çünkü sınıfınızda ki ajanımızı fark edemediniz. Değil mi Deku?
Tüm sınıf: DEKU MU!?
Dabi: Aynen öyle.
Deku: Sınıfa hiç gelmeyeceksiniz sandım. Neyse evet onların ajanı benim ve şu anda, yada boşverin. Zaten yakında öğrenirsiniz.
Urakara: S-sen ne zamandan beri ajansın?
Deku: Yaklaşık 1 veya 2 aydır.
Mina: Neden?
Deku: Aslında ben de bilmiyorum ama çok hoş bir duygu. Neyse hadi Kaccan'ın gücü ile bu okulu yıkalım. Sonra Urakara'nın ki ile uçuralım ve en son Shoto'nun gücü ile yakalım...
Kaccan: NE!? Sen benim gücümü kullanamazsın.
Deku: Emin misin?
Ardından Kaccan'a saldırdım ama kendi gücü ile.
BOOM! PAT! BOM! BOOOOOOM!! PATTT! KÜT!
Kaccan: Sen nasıl..?
Deku: Ben 4 özgünlüklü bir varlığım ve evet birinci özgünlüğüm KOPYALAMA.
Ve mor portala doğru yürüdüm. Girmeden sınıfa son birkez daha baktım ve dedim ki,
Hepsi o gün oldu... Yokluğumda...
Sonra portaldan içeri girdim ve bir ses duyum. Ses Lida'ya aitti.
Geri dönmek için çok geç değil!
Ben de arkasından bağırdım ve dedim ki,
Hayır, herşey için çok geç...
578 kelime
Eğer beğendiysen ☆ verir misin?
Sonraki bölümde görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işığın Olduğu Yerde Karanlıkta Vardır - Villain Deku
Gizem / GerilimDüşünsenize, Deku'nun kötü olduğu bir dünya. Hayatın zorluklarına ve acısına dayanamayan ve artık bitirmek isteryen Deku intihar girişimi sonucunda başarısız olur çünkü ondaki potansiyeli gören ve hatta isteyen bir birlik vardır. İntihar girişimi so...