Skylar
Vznesla jsem se do vzduchu a co nejrychleji letěla za Buckym. Všechno jsem to dělala pro něj. Miluju ho. Celý ten čtvrt rok ho pořád miluju, ne-li víc. Zemřela bych pro něj. Klekla jsem si nad jeho bezvládné tělo. Spojila si prsty a přiložila na spánky. Chápala jsem Jess. Kdyby to bylo naopak a Pietro škrtil Buckyho, taky bych ho chtěla zachránit. Quicksilver stál přikovaný k zemi vedle těla. Na obleku měl několik kapek krve. Zlatavá záře se mi propletla mezi prsty.
Loki
Začal jsem litovat, že jsem ji naučil regeneraci. Právě teď zachraňovala život své lásce. Takhle velkou sílu nemůže ustát. Teleportnul jsem se k ní.
,,Loki, nech mě udělat správnou věc." řekla, ale nevěnovala mi jediný pohled.
Jen jsme přihlíželi, jak nám umírá před očima. Oslepilo mě ostré zlatavé světlo. Záře ustala. Prostorem byl slyšet Bucky jak popadá dech. Vedle něj leželo její tělo.
,,Co se právě stalo?" ozvala se jako první Nat.
,,Zachránila mu život výměnou za ten svůj." zamumlal jsem.
,,Proč, proč jsi nic neudělal?" popotahovala Wanda.
,,Udělal jsem to, co chtěla." sklopil jsem hlavu a nechal jednu neposednou slzu stéct po tváři.
Klekl jsem si k jejímu tělu a hlavu položil na nehybnou hruď. Takhle to dopadnout nemělo.
,,C-Co se stalo?" rozkoukával se Bucky.
,,Sky ti právě zachránila prdel." zvedl masku Tony.
,,Eve? Evelyn!" pokusil se do ní žduchnout.
Tělo se jen převalilo. Vzal jsem ji do náruče.
,,Nehledejte nás." s těmito slovy jsem zmizel.
Natasha
Jen jsem nepřítomně přihlížela na děj. Neodvážila jsem se na nic zeptat. Doufala jsem, že tohle je jen zlý sen a brzy se probudím. Bolest v mém obraženém kotníku mne přesvědčovala o opaku. Tohle byl její konec. Zachránila život klukovi, který ji rozerval na několik kusů.
,,Kam mizeli?" podíval se po nás s uslzenýma očima James.
,,Nikdo neví." odpověděl Thor.
Vypadal stejně zaskočeně jako my všichni.
,,Má někdo logické vysvětlení na to, co se právě stalo?" ozval se zmatený Sam.
,,Loki ji asi naučil regeneraci. Neovládá ji ale natolik, aby zachraňovala životy bez újmy. Když ho chce někomu zachránit, ztratí ten svůj." vysvětlil Thor.
,,Proč to dělala? Vždyť na mne musela po tak dlouhé době už zapomenout." snažil se celou situaci pochopit Bucky.
,,Ty seš nezapomenutelnej." musel si rýpnout Stark.
,,Ten byl dobrej." zasmál se Sam, jakoby se nic nestalo.
,,Každým dnem tě milovala víc a víc. Celou tuhle misi dělala pro tebe. Nic by ji nezastavilo, ani kdyby na něj byla sama." ignorovala jejich jízlivé poznámky Sarah.
,,Jak moc jsem jí ublížíl?" složil hlavu do dlaní Barnes.
,,Víc, než si myslíš." přidala se do hovoru Jess.
,,Musíme je najít. Ve vesmíru a devíti světy je teď nebezpečno. Otci něco přelétlo přes nos, ale nevím co." kroutil hlavou Thor.
,,Půjdu s tebou. Pomůžu ti s tvým otcem. Podívám mu do hlavy-" nestihla dokončit větu Wanda.
,,Matka to zkoušela. Vždy jí nechal nahlédnout, teď se úplně uzavřel. Nechce mluvit s nikým, kromě Karla." povzdechl si.
,,Není Karlo ten..." naznačila Sarah.
,,Kdo ten?" naléhal Tony.
,,No, Exug." zašeptal Jace.
,,To není možné. Karlo je náš vrchní generál, věrný Asgardu. Nikdy by nic takového neudělal." nechtěl si připustit Thor.
,,S Exugem jsme se viděli, ale stihl díky Biffrostu utéct zpátky na Asgard. Loki poznal, že je to Karlo. Sky s ním bojovala, ale nechtěla ho zabít, protože potřebovala vědět, kde je ta zatracená červená knížka se slovy na ovládání Winter Soldiera. Exug je poslední, kdo ji má a zná ta slova. Proto po něm chtěla jít sama. Vy byste ho hned zabili, ale ona potřebovala tuhle informace vědět, aby mohla Buckyho zachránit." vysvětlil Pietro.
,,Ty seš fakt pablb Barnesi." uteklo mi.
Ta holka pro něj obětovala víc, než si on sám dokázal představit. I když jí tak moc ublížil, pořád dokázala bojovat pro jeho klid a mír. Vzala si ho pod svoje křídla, i přes jeho odpor. Chtěla, aby žil normální život a nemusel se obávat Hydry. Chtěla mu dopřát štěstí a radost.
-----------------------------------------------------------
Tak jo, další smutná kapitola, já vím:(
Baví vás pořád příběh?
Je nějaká gramatická chyba, kterou pořád opakuju a vás to štve?
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little hero /avengers ff/
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ THE LITTLE SISTER V Avengers už otravuju už nějakou tu dobu a jsem za to opravdu vděčná. Jsou jako moje vlastní rodina, která se dříve skládala pouze z Petera a tetičky May. Nelituju toho, že jsem se nechala přemluvit ba naopak. Mám ale...