Maestro

18 1 1
                                    

Pag sulod nako sa among Classroom galagot najud akong nawng kay tungod sakong maestro.

Naa man guy ge chat akong maestro nako gabei, hagbong daw ko sa subject niya. Kinsa bagud ang dili mag lagot ana.

Nag tarong man unta ko niya ge gamay man akong grado. Every naay leksyon mo attend jud ko. Taga naay quiz permi ko perfect kay tapad nakos Mae pinaka bright nga classmate namo. Then inig exam maka pasar ko. Wala koy namiss na project.

Nag line na akong mga classmate kay ihatag na daw among Grade Card. Syempre mosaba jud na akong mga classmate. Kunuhay mga dagko ug grado, bugo baya! mas bright paman gani ko nila tas naay koy line of 7? kamatay sir!

Ga galagot najud kos akong maestro! Ni line nalang ko bahalag galagot ko niya. Litse ning mga classmate nako sigeg tulod tulod samtang ga linya .

"Mga minatay! samoka ninyu uy." Singgit nako nila

"Pagsamok pud para di ka masuya! bugo." Singgit sa isa nako.

Mga yawa! litse gesapot najud kog samot.

Turn na nako para dawaton nako ang akong grade card. Pag tunol sakong maestro sakong grade card. Nangutana paman jud siya.

"Trish ngano man ka?" Pangutana ni sir nga buang.

"Sir mag istorya jud ta unya, bantay ka lang." Hunghung nako sa iyaha

Pag human ug hatag ni Sir sa among mga grade card ge patawag ko niya.

"Huy Rosie naa kay line of seven?" Pangutana nakos classmate nako.

"Wala man puro gani ninety pataas akong grade." Tubag niya. Litsee! adtuon najud nakos sir. kagwang siya.

"Trish ali diri mag istorya ta."ana siya ug ni duol ko niya

Ge sunod nako siya kung asa mi mag istorya. Ako man jud ni siyang awayon kay ge gamay akong grado.

Pag abot namo sa usa ka room ako siya ge kasab'an.

"Babe ngano ge gamay nimo akong grado!"ana ko ug ge kusi siya

"Babe dili man gud ka tig pass ug project."sulti ni Sir

Yes uyab mis among maestro nasuko ko niya kay ge gamay akong grado.

"Bantay ka lang Babe ha dakoa gud na akong grado."ana ko ug ni singgit ug ge kusi iyang itlog

"Agay sakita babe uy loloon palang na nimo."ana siya

"Babe salamat ka gwapo ka."ana ko ug ge himas iyahang notch

Yawa pag lingi man nuon nako sa kilid naay daghan na nan'aw namo.

Ni dako ang mga mata sa maestra sa akong ge buhat.

Faculty room deay ni yawa kauwaw ang mga maestra nanan'aw namo samtang ge lolo nako iyang notch.

Ug mao to tungod uyab nako akong maestro ug ge lolo nako iyang notch na kickout ko sa skuylahan namo.

Sunod di nako manguyab ug maestro uy.

Visayan One Shot StoriesWhere stories live. Discover now