Został miesiąc do zakończenia mojej terapii z Camilą a ja dalej jej nie wyznałam jej uczuć, chociaż jak to skomentowała Normani "Musi być ślepa skoro nie widzi że na nią lecisz".
Usiadła przed moim biurkiem i podniosła głowę wtedy zobaczyłam jej zaczerwienione oczy i worki pod oczami
-Co się stało Camila?-na moje słowa trochę się za trzęsła się ale spojrzała się prosto w moje oczy i pociągnęła nosem
-Pamiętasz co ci mówiłam o telefonie od Shawna?-pokiwałam głową na tak a ona kontynuowała-Dzwonił do mnie w piątek po naszym spotkaniu i wybaczyłam mu to co mi zrobił bo chyba wcześniej czy później każdy na to zasługuje-wstałam ze swojego miejsca i kucnęłam przed nią a ona oparła powoli brodę o moje ramię-Dziś jego mama dzwoniła do mojej, dziś z samego rana się powiesił nie udało się go uratować. W liście napisał jedynie "Skoro ona mi wybaczyła może bóg zrobi to samo". Kurwa to wszystko moja wina-objęłam ją na wysokości tali i przyciągnęłam do siebie a ona całkiem się rozpłakała w moich ramionach.
-Spokojnie Camz to nie twoja wina po prostu on zdecydował o swoim losie-jej płacz się zwiększył i zamienił się w wycie
-Nie rozumiesz. Jakbym mu powiedziała że mu nie wybaczam żył by nadal, zabiłam go-westchnęłam i odpowiedziałam
-Nie obwiniaj się za jego śmierć, a to że mu wybaczyłaś to chyba nawet z ciebie zeszedł ciężar całej tej sprawy. Więc oddychaj głęboko i uspokój oddech, zaraz ubieram kurtkę i idziemy na kawę co ty na to?-na moje pytanie się uśmiechnęła i otarła łzy z policzków.
-Czy to randka panno Jauregui?-na jej pytanie zrobiła się mimowolnie cała czerwona ale jakaś część mnie się odważyła się odpowiedzieć twierdząco.
-Oczywiście a przeszkadza ci to?-zaśmiała się chwyciła nie pod rękę a ja chwyciłam kurtkę z wieszaka i uprzednio zamykając mój gabinet szłam z dziewczyną w stronę kawiarni.
POV.Camila
Szłam z Lauren w stronę kawiarni a ona wyglądała na wyraźnie z siebie zadowoloną a ja cieszyłam się że kobieta która mi się podoba zaprosiła mnie na randkę.
Pojawi się ostatni dziś rozdział bo dziś niestety kończę tą książkę ale zaledwie 12 lipca pojawi się kolejna nowość więc luzik :)
CZYTASZ
Dotkliwy Dotyk||Camren
Фанфик18 letnia Karla Camila Cabello została zgwałcona w sposób brutalny w domu państwa Mendesów a dokładnie w gabinecie Manuela Mendesa ojca sprawcy 20 letniego Shawna Mendesa.Sprawca na samym początku sprawy nie przyznał się do oskarżeń w jego kierunku...