BÖLÜM 1

49 4 0
                                    

İki kitabı bitirmeden yenisine başlamak mı tam benlik ASDFKLKGJLKFAJGL

***

18 yaşındaki kız sessiz geçen birkaç dakikanın ardından aynaya geçip tekrardan yüzüne baktı. Kedinin tırmaladığı ize sakin bir şekilde dokunarak çok kötü çizmediğini fark etmişti. Korku ve endişeyle aynaya bakarken tek istediği şey bunun izinin bir an önce geçmesiydi. O kadar korkunç görünüyordu ki yüzü çizilmiş kötü adamlara benzemişti. Dolmuş gözlerini kocaman açtı ve aynaya bakarak 'Böööö' diyerek kahkahayı bastı. Tabi ki sırf çirkin suratına biraz çizik atılmış diye ağlayacak değildi. "Mafya kadını mı olsam" derken yüzünü sağa sola çevirerek havalı manken pozları vermeye başladı. Daha sonra mutfağa doğru dans ede ede yürüdü. Yemek yapan ablasının kafasına şaplağı yapıştırdı.

Ablası öfke dolu gözlerle ona bakarken kahkahalar eşliğinde mutfaktan çıkmak üzereydi. Tam o sırada ablası terliği çıkartmış ve tam kafasının ortasına indirmişti. Acı içinde yere düşerken ablası endişeyle yanına gitmişti. Kardeşi hızlıca ayağa kalkarak çığlık atarmışçasına kahkaha atıp hızlıca oradan uzaklaşmıştı.

Muhtemelen herkes onu kaçığın teki olarak görüyordu ki tabi umrunda bile değildi hele sırf millet normal sansın diye olduğu gibi davranmayacak biri hiç değildi. Kimsenin onu gram sevmediğini biliyordu tabi ablası dışında- bazen çok sinirini bozuyordu ama hala onu çok sevdiğini biliyordu- onu anlayan tek oymuş gibi hissediyordu muhtemelen öyleydi de annesi ondan nefret etmiyor gibi olsa da seviyor da değildi. Babası ise ondan nefret ediyordu.

Küçük yaşta sürekli onu öldüresiye dövmüştü ona sürekli 'kız gibi davran saçma sapan hareketlerini düzelt ayağımın altında kalmadan' diye çoğunlukla kırıcılık zerresini aşan sözler söylüyordu adı gibi biliyordu babası ondan kurtulmak için her şeyi yapardı. Zaten okul okutmanın tek sebebi buydu onu döve döve ders çalıştırır notlarının yüksek olması için zorladı.

Aslında… olduğu gibi davranmak değil de, hiç kendi gibi olamıyordu tabi sadece anne ve babasının olduğu zamanlarda onun dışında tam olarak kendisi gibi davranabiliyordu. Ablası ona markete gitmesi için parayı uzattı.

"hadi al şu listeyi de yazdıklarımı getir çabuk gel akşam yemeği hazırlayacağım" yavaşça yanına yaklaşıp kafasını öptü.

"özür dilerim bir tanem bilmiyordum kafana değeceğinikardeşi ona tip tip bakarak dışarı çıktı.

Dağınık uzun saçlarını toplama gereği bile duymuyordu. Bu yüzden üzerine hemen bir yazma takıp kapıya çıktı Kimsenin ona bakmayacağını biliyordu baksa da umrunda olmazdı zaten.

Yol ortasında ip atlayan çocukları görünce heyecanla oraya doğru koştu ip üzerinde doyasıya atladıktan sonra koparıp kaçmayı ihmal etmedi.

Çocukların ona sinirli sinirli baktığını görünce eline birkaç taş aldı ve keyifle onlara fırlattı  kızların korku dolu ifadelerini görünce mutluluktan havalara uçuyordu tabi ki taşları bilerek farklı yerlere atıyordu ama bu küçük veletleri korkutup yüz ifadelerini görmek için her şeyi yapabilirdi

Mahalle küçük kız çocukları sesleriyle dolmuştu. "tamam yeter be ne haliniz varsa görün sıçanlar" deyip markete yürüdü. İçeri girip doğruca listede yazanları aldı. Son olarak süt almaya buzdolabı reyonuna yürümeye başladı.

Market arabasını süren çocuğu fark edince sinsice yanına yaklaşıp bir çırpıda market arabasındaki süt kutusunu kendi sepetine attı yolunu uzatmadığı için sevine sevine giderken "gördüm seni salak kız" dedi sinirli ses. Elini beline koyup kaşlarını çatarak ona döndü tam bir şey diyecekken umursamayıp önüne döndü güzel biri olsa aşk ve tatlı kavgalar olurdu asla böyle bir şey olmayacağını bildiğinden buna tenezzül bile etmedi.

Kasaya vardığında kasiyer elindekileri okuturken telefonunu çıkarıp şarkı açtı (MEDYA) ve kafasını öne uzatıp sağ sol yapmaya eli ile yukarıyı gösterip şarkıya uygun hareketlerine bir de kendi saçma hareketlerini eklemeye başladı. Erkek kasiyer dehşet içinde ona bakarken karşısındaki kız kasiyer kahkahayla ikisini izliyordu.

Parayı ödeyip dans ede ede marketten çıktı. Yolda sakin sakin yürürken birden korna sesiyle yerinden sıçradı. Kaldırımda olmasına rağmen korna çalmasını anlamayarak sinirle ayağındaki terliği çıkarıp arabaya fırlattı.

Keyifle kahkahalar atarken terliğinin araba üzerinden düşmediğini görünce korkuyla arabanın peşinden koşmaya başladı. Tam evinin önünde arabayı park etmişken dehşet içinde bir ayağı havada arabayı izliyordu neden evlerinin önünde durmuştu ki ?

***

Oy vermeyi unutmayın <3

GÜLBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin