-Bakugou elmagyaráznád kérlek, hogy mit is keresünk már majdnem 2 hete ebben a hülye dzsungelben? - kérdem meg már vagy huszadjára ugyan azt a kérdést. Minde
-EGY KICSESZET FALUT AHONNAN TUDUNK LOPNI KAJÁT! - fordul hátra és orditja.
-JÓL VAN NA! NEM KELL RÖGTÖN ORDIBÁLNI MINT VALAMI PSZIHOPATA GYÁSZOS ÁLAT, HÁT MÉG A VÉGÉN MEGIJESZTED SZEGÉNYT! - ordibálok Kirishima-ra mutatva, de Kirishima szegény inkább csak csendben hallgat.
-AKKOR TE SE ORDIBÁLJ HÜLYE BANYA! - ordít a pofámba mint valami állat, erre inkább nem válaszoltam hanem oda fordultam Kirishima-hoz.
-Kirishimaaa.
-Igen [Név]?
-Játszunk felelsz vagy merszet? Addig sem fogunk unatkozni. - mondom nagy mosolyal az arcomon.
-Igen. - válaszolja már ő is mosolyogva - Felelsz vagy mersz? - kérdi, közben követjük Bakugou-t.
-Felelek!
-Miért szabadítottál ki? Hisz ha jól hallottam együtt voltál a hercegel.
-Mi? - nevet fel Bakugou.
-Mi bajod? - kérdem tőle.
-Te komolyan együtt voltál azzal a Todoroki gyerekel? - kérdi nevetve Bakugou.
-Igen képzeld együtt voltam vele, csak nem féltékeny vagy? - kérdem mosolyogva.
-Én? Ch dehogy is. - mondja már komolyan.
-Na de a kérdésedre válaszolva Kirishima, azért segítettem neked mert tudtam, hogy semmit sem csináltál és nem akartam, hogy csak azért halk meg mert van képességed. - magyarázom - Na de felelsz vagy mersz?
.
.
.Úgy 2 óráig biztosan játszottunk Kirishima-val, mikoris Bakugou egyszer csak megállt és mi is követtük a példáját.
-Egy falu. - mondja Bakugou.
És tényleg ott volt egy olyan 10 percre innen egy falu, ahol valószínűleg egy vásár folyt, ugyanis ide hallani a falu zaját.
-[Név] van nálad pénz? - kérdi Bakugou.
-Igen van 5 arany tallérom meg 23 ezüst tallérom. - válaszolom egyszerüen.
-Szuper! Vázolom a tervet: be megyünk a faluba majd elsősorban [Név] a csukját a fejére téve megy és kérdezget mindenfélét az egyik árustól aki kaját árul, majd míg nem figyel én és Kirishima lopunk tőle jó sok mindent ebbe a zsákba. - vesz elő a jó élet se tudja honnan egy zsákot - Majd, hogy ne legyen feltünő, hogy a semmiért kérdezősködtél annyit veszel tőle valami olcsót. Majd ha ezzel készen vagyunk ugyan ezt megismételjük egy csomó mindenkivel! - vesz elő még két zsákot - Érthető voltam?! - kérdi komoly tekintetét ránk szegezve.
-Igen! - válaszoljuk Kiri-vel egyszerre.
-Ja és [Név] a rendes hangomon beszélj, majd ha esetleg észre vennének minket, és majd máskor is jövünk ide lopni akkor majd meg nem lesz rajtad a csukjád, és mély hangon fogsz beszélni mint egy férfi. - magyaráza, mire én válaszul csak bólintok. Mindent kitervelt..
Fel vettem a fejemre a csukját majd úgy 10 perc séta után a faluba érve, rögtön a vásár felé vettük az irányt ahol egy kis távolságot tartottunk egymástól, nehogy rá jöjjenek, hogy együtt vagyunk. A vásár igen zsúfolt volt, tele volt emberekkel. Elsőnek egy nő árushoz mentem oda, aki árult: almát, kenyeret, banánt és nagyjából ennyit.
YOU ARE READING
A számüzöttek háborúja (Bakugou X Reader)
FantasyEgy világ ahol az emberek 20%-ka számüzve van, csak mert rendelkeznek valamilyen képességel. [Név], Bakugou, Kirishima, Deku, Denki, Uraraka, Mina és még sokan mások egy nap fellázadnak ez ellen és el érik, hogy a világ egyik legnagyobb országában e...