Det rann tårar hela tiden ner för min sminkande kind, jag stod utanför skolan och grät. Men när jag såg Luke lite längre bort tog jag bort tårarna och bet ihop.
- Hej, sa han glatt.
- Hej, sa jag medan jag försökte göra så att han inte såg att jag hade gråtit.
- Vad har hänt? Jag kunde inte bara motstå tårarna nu, det rann som en flod ner för kinderna. Han sträckte fram händerna för att krama mig och jag tog armarna runt honom. han smekte handen på mitt hår och släppte inte tagget förrän jag hade lugnat ner mig.
- Vad har hänt? Frågade han mig medan vi satte oss ner på marken.
- jjjaaa...gg haarrr.., var det första jag snyftade fram. Han tog armarna om mig och sa:
- Lugna ner dig, du kan berätta för mig.
- Jag bråkade....med La..ura idag.
- Om vadå?
- En sak.
- Okej vi gör så här, sa han medan han reste sig upp och höll i mina händer.
- Vi går och ser en bio, jag bjuder.
- Okej, sa jag medan jag lätt lite gladare. Vi började gå mot bion långsamt.När vi var framme valde vi en film, det blev en kärleksfilm. Luke köpte popcorn, två godispåsar och varsin läsk. Han är jättesnäll och bryr sig verkligen om mig. Efter femton minuter fick vi gå in i biosalongen. Den var bra, fast sen började bästisarna bråka och då började jag gråta igen. Luke såg det så han tog sin hand på min kind och vred mitt huvud, så att våra blickar mötes. Vi kollade länge på varandra. Men så lutade jag min närmre och närmre och han lika så. Våra läppar mötes och vi kysstes.
Vi stod utanför biosalongen, filmen var bra men det var det sista jag ville tänka på nu. Vi kollade på varandra djupt in i varandras ögon.
- Jag har haft det jättekul och jag har kunnat tänka på annat.
- Jag har också haft det trevligt.
Vi la armarna om varandra och där stod vi länge. Men så viskade han något som jag inte hörde.
- Vad sa du?
- Vill du bli min......
- Ja, det vill jag.
Vi närmade varandra och kysstes och där stod vi fler minuter.Hej! Det här kapitlet blev jag nöjd med men det blev väldigt kort. Nästa kapitel kommer snart för jag har en bra ide!
// Frida💗
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miss you
FanficVi satt på bryggan hand i hand med fötterna i vattnet, våra fötter snuddade vid varandra och jag blev varm i hela kroppen. Han är så söt och snäll och bryr sig verkligen om mig. Jag tror jag är kär! Jag sprang så snabbt jag kunde, jag kände hur svet...