- 1 -

22 4 0
                                    

*Nicci*

İş yerindeki ilk günümdü. Daha önceki tecrebelerimden dolayı CEO asistanı olarak işe alındım. CEO kız mıdır yoksa erkek midir acaba? Umarım erkek ve yakışıklıdır.

Kırmızı ışıkta durduğum surduğum sırada telefonum çaldı. Telefon ekranında "Ash" yazıyordu. Yüzüme bir gülümseme yayıldı. O olmasaydı böyle bir iş fırsatı bulamazdım.

Telefonu açtım ve kulağıma götürdüm. "Evet?"

"Neredesin?"

"5 dakika sonra oradayım."

"Umarım böyle söylerken evde değilsindir ve yeni kalkmamışsındır."

"Yapma! Ben ne zaman öyle bir şey yaptım ki?"

"Bir düşünelim, bir hafta önce işinden kovulma sebebin buydu."

"Tamam, ama onun haricinde yapmadım."

"Nicci!"

"Peki, tamam. Ama bu sefer gerçekten yoldayım. Yaklaşık 2 dakika sonra şirkette olurum."

"Bu arada, tanışman gereken biri var."

"Ne güzel. Çok yakışıklı bir adam mı?"

"Bence ilgilenmen gereken kısım bu değil. Her neyse. Şirkette konuşuruz." dedi ve ben daha cevap veremeden telefon yüzüme kapandı. Alışmıştım artık.

Yaklaşık iki dakika sonra şirketin önündeydim. Arabanın kapısını kilitledim ve şirkete girdim. 

Dönen giriş kapısından sonea kart okutulup geçilen kısma geldim. Henüz kartım yoktu ve burada çalışmayanların geçebileceği başka bir giriş de yoktu. Kartla geçilen kısmın yanları da geçilemesin diye demir dubalar ve siyah ip şeritle çevrelenmişti. 

Hemen karşımdaki, on metre uzaktaki danışmaya seslendim. "Hey, bakar mısınız?" Danışmada üç kişi olmasına rağmen biri bile dönüp bakmadı. Oysa beni fark ettiklerinden adım gibi emindim.

"Sorun nedir, hanımefendi?" Dönen kapının yanında duran güvenlik görevlisi yanıma gelmişti.

"Ah, şey... Bugün işteki ilk günüm ve kartım yok. Nasıl geçeceğim?" 

"Size küçük bir giriş kağıdı ve kartınızı alabilmeniz için izin belgesi verilmiş olması gerekiyor. Görmem gerek."  

"Ah, ben onları..." 

*Dün*

Adamın bana verdiği sıkıcı belgeleri nereye koysam acaba? Bu belgeler ne için gerekli ki zaten? Alt tarafı birkaç kağıt parçası. 

Dolabın üst rafı uygun sanırım. 

Kağıtlarla dolup taşmış dolabı açtım ve belgeleri boş bulduğum aralığa sıkıştırdım. Kağıtların birinde "kart izin-" yazısı gözüme çarptı ama muhtemelen yedek kart için verilmiş önemsiz bir şeydir.

*Şimdi*

Sen tam bir aptalsın Nicci! En azından belgelere kısaca göz gezdirebilirdin. Aptal! Aptal Nicci!

"Eğer kart izin belgeniz yoksa giremezsiniz." 

"Ama ben-" 

"Sorun nedir Konner?" 

Taş gibi bir adam, hemen yanımda durdu ve güvenil görevlisine baktı. 

"Bu güzel hanımı neden şirkete buyur etmiyorsun?"

"İşe yeni başladığını söylüyor ama yanında giriş belgesi yok."

"Ah, olur öyle şeyler Konner! Güzel bayanlara inanmalısın!" Görevliye göz kırptı. Takım elbesinin içinde acayip kazirmatik görünüyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kazan Ya Da Kaybet |+16|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin