Od kada su slike izasle, sve novine bruje o nama. Moji biznis partneri me zovu da cestitaju, cak i familija, prvu put mi zeli srecu sa novom devojkom.. nikada nisam imao devojku, vecito sam imao one za jedno vece, pa dobro, ni sad je nemam. Moja jedna nebitna laz, sve je ovo izazvala. Trudim se da ne mislim na tu temu i oblacim se i izlazim iz sobe.
Prolazim pored Sandrine sobe, a unutra se cuje neka muzika i jos jedan zvuk koji ne mogu da prepoznam. Ne, ne neces ipet spijunirati, kreni dalje.Sandra P.O.V.
Otvaram novine, za novinama i nalazim svoju i Tajlerovu sliku tamo, a onda se uspanicim, pa se smirujem tehnikom dubokog disanja.
Ne, znam bolji nacin za opustanje.
Trazim pesmu, pustam i krecem sa svojom igrom. Pustam telo da se odmori..Silazim dole i oblacim svoju radnu uniformu, a zatim jedna kucna pomocnica i ja pocinjemo da radimo. Nju prvi put vidim. Zapocele smo razgovor i ubrzo sam shvatila da radi ovde, zato sto je zaljubljena u Tajlera. Zove se Rina.Klimnula sam glavom na to i nastavila svoj posao. Kome se on ne bi svideo? Takodje ona je morala da potpise ugovor, da sve sto vidi ili se desi u ovoj vili, ostaje tu. Bila je jako zbunjena kada je videla da sam i ja citacica, ali ubrzo sam joj ispricala kako sam zapravo dospela ovde, bez onog dela da sam ja kupljena.. izmenjena verzija price...
Culi smo otvaranje glavnih vrata i videli njega kako ulazi. Ja sam cistila police, a ona je brisala prozore. Kada ga ja videla, dotrcala je do njega i skidala mu jaknu, pa cak i cipele. Opa... zar ti se toliko svidja?.. nasmejala sam se, kada sam ih videla, a oni su se oboje okrenuli i gledali kako se smeejem i pricam sama sa sobom.
Napravila sam odjednom ozbiljnu facu, vracajuci se svom poslu. I dok je ona sve vreme trckarala oko njega, on je gledao sta ja radim, a ja sam pokusavala da se sakrijem od tog pogleda. "Sandra sta je tako smesno ahhaha..?" Upitao je.
"N.. nista, bas nista.." govorila sam krijuci pogled od njega.
Nasmejao se ispustajuci neko "HMM.." i onda otisao u svoju sobu.
Ova devojka je dosta zaljubljena u njega.
"Koliko je lep, njegove oci, aa tek ta brada, i to zgodno telo.." govorila je sama sa sobom.
Nastavila sam da se smejem.
"Znaci vi niste stvarno u vezi?" Upitala me je iz cista mira.
"Ne, ovaj, ne nismo.." odgovorila sam.
"Super, znaci imam sansu.. " rekla je.
Klimnula sam glavom i nastavila svoj posao praveci se da nista nisam cula, ali i dalje razmiljajuci o njenom planu.
Da, prihvati Sandra i druge ga zele, bas kao i ti.
Kada smo zavrsile, ona je otisla, a ja sam se vratila u svoju sobu. Ceo ostatak dana sam provela razmisljajuci o Rini. Da bih prekinula misli na nju, uzela sam da igram. Ali, ne oko sipke. Odlucila sam da naucim drugi ples. Dugo mi je trebalo da bih zapamtila pojedine pokrete, ali na kraju rezultat je bio odlican.
Umor me je brzo stigao, a onda sam pala u san.Tajler P.O.V.
Osecam se kao psihopata. Opet posmatram nju iza njenih vrata. Opet su polu otvorena i posmatram kako svojim telom izvodi neverovatne pokrete. Njena kosa leprsa, a osmeh na njenom licu sve vise raste.
Gledam kako gipko koraca i pokrece ruke u ritmu sa nogama i razmrdanim kukovima.
Usporava i primecujem da je hvata umor.
Gasi muziku i leze u krevet. Vracam se u sobu i razmisljam o onome sto sam upravo video.
Zelim da to vidjam svaki dan, ne, ne dan.. minut.. sekund.
Sta mi radis Sandra? Ne znam koliko se jos mogu suzdrzavati, a da joj ne priznam sve..Sandra P.O.V.
Budi me alarm. Dizem se iz kreveta, odlazim pod tus i zatim se spremam i oblacim svoju uniformu.
Silazim dole i srecem Tajlera i Rinu kako pricaju o necemu.
Ubrzam hod i ne dozvoljavajuci im da duze nastave tu pricu ulecem sa pozdravom.
"Dobro jutro!" rekoh.
"Dobro jutro" rekose u glas zajedno.
Videla sam nezadovoljan izraz lica na Rininom licu zato sto sam prekinula taj razgovor.
"U pravo sam pricao sa Rinom, danas cistite 3. sprat. Na 2.spratu, je moja soba, soba sa umetnickim delima, radna soba, Sandrina soba i soba sa cipelama i odecom koju ne nosim.
Zanima me kako cete se podeliti oko ciscenja."upitao je Tajler.
Uletela je u sekundi Rina.
"Ja cu cistiti Vasu sobu, i Vasu radnu sobu i sobu sa vasom odecom i cipelama, a Sandra moze ostalo." rekla je posmatrajuci ga sa nekim jezivim osmehom na licu.
Klimnula sam glavom i samo sto sam uzela metlu u ruku i krenula, zaustavio nas je Tajler i rekao:" Ne, neka to sve ocisti Sandra, a ti mozes sobu sa umetnickim delima, i onako Sandra svoju sobu, sama sredjuje."
Kada je to rekao Rina je spustila glavu i kao da mi se ucinilo zarezala, ali opet se nasmejala i nastavila za mnom do 2.sprata.
Nije rec sa mnom progovorila do gore, dok se nismo razdvojile i svaka otisla za svojim poslom.
Nakon sto sam raspremila sobu sa umetnickim delima, sto je trajalo jako dugo, pa zatim i njegovu radnu sobu, krenula sam u njegovu sobu. Raspremila sam njegov krevet, a pored kreveta na nocnom stolu, nasla sam jednu od svojih šnalica za kosu. Uzela sam je u ruku i stala, pa razmisljala par minuta. Vratila sam je nazad, a zatim raspremajuci ostatak sobe, razmisljala o tome sto sam nasla. Sta ako on oseca nesto za mene? Svidjam li mu se, kao sto se on meni svidja?
Zatvaram njegova vrata, a zatim se srecem sa Rinom koja se sprema da ode u njenu sobu. Ona zivi u kuci za sluskinje pored vile. Nepravedno je sto ja zivim u ovakvoj sobi, a one u kuci pored vile, ali valjda je to Tajlerova zelja.Nakon posla sam se istusirala i otisla u krevet. Ne, nisam spavala razmisljala sam o onome sto sam nasla na njegovom nocnom stolu.
Posle dugotrajnog razmisljanja odlucujem da odem do njegove sobe, samo da ga vidim, i mozda nesto pricamo, pogledamo se, cutimo.. sta god..
U pidzami i papucama krecem do njegove sobe i otvaram vrata. Ono sto zaticem prekida mi puls.
On bez majice stoji pored kreveta, a ispred njega Rina u crnoj cipkasto svilenoj pidzami, izbacrnog dekoltea. Nasmejala sam se i izasla iz sobe zalupeci vrata iza sebe.
Cula sam Tajlera kako doziva moje ime, ali to sad nije vazno. Odlucio je, u redu je. Kako sam mogla da verujem u tako nesto?
YOU ARE READING
IGRAJ ZA MOJE OČI
RomanceNije svacije detinjstvo savrseno i brizno. Njeno je bilo loše, a onda se tako i nastavilo. Kada je imala 16 godina, otac ju je prodao jednom kartelu, i tu nastaje pakao njenog zivota. Muskarci je citav zivot povredjuju, ali da li ce on uspeti da dop...