Aga ben bunu unutmuşum be. Malum özel hayatımda olmayan kalmadı nerdeyse ksjdlskdkd. Her neysem scripte geçelim. Ben öğrenci olarak yazacağım. İsterseniz süper kötü, süper kahraman vb. şekillerini de yazarım. Yep başlayalım.
ADIM: Touka Arima
KİŞİSEL BİLGİLERİM: (Yaşınız, aileniz, kan grubunuz, doğum tarihiniz vb. kişisel bilgileriniz)
GÖRÜNÜŞÜM: (Saçınız, boyunuz, vücut ölçüleriniz, kilonuzu,gözleriniz vb.)
OKULUM: U.A. Lisesi, kahramanlık (İsterseniz destek bölümü falanda olur) bölümü, 1-A.
ÖZGÜNLÜĞÜM: (Kendi kafanıza göre takılın. En sevdiğim kısım bu BNHA scriptindegi genelde. Hep hayalini kurduğumuz o güçlere sahip oluyoruz. Hehe. Ben genelde çok karmaşık şeyler yazıyorum. Bu yüzden yazmayacağım sanırım buraya ;).
STAJ YERİM: (Ben kendi teyzem ~oradaki teyzem~ veya Hawks'ı isterdim şahsen. Siz istediğiniz bir kahramanı.)
BAĞLANTILI OLDUKLARIM: (Ben bunu genelde olay çıksın diye yazıyorum. Ha birde doğaçlamayı sevdiğim için. Oraya o kadar gitmişiz, canımız sıkılmasın değil mi? ;) Shigaraki Tomura, One for all ve Dabi.
YAŞANACAKLAR OLAYLAR: (Bunu yazmanızı gerek yok aslında. Ancak özellikle istediğiniz olayların varsa bunu yazabilirsiniz. Benim çok fazla olay oluyor genelde. O yüzden yazıyorum.)
GÜVENLİK DR: (Yani kimse orada fakir falan olmak istemez aga di mi) Sınırsız param var, ne kadar yesemde kilo almıyorum, sakat/engelli vb. kalmayacağım, istemeden hiçbir kavgayı/savaşı kaybetmiyorum, zehirlere/uy#ulturucuya bağışıklığım var (orada ne bok olacağı belli olmaz aga), alko#le dayanıklığım, hafızamı kaybetmiyorum, Dr'daki hiçbir şey bağımlılık yapmıyor, japoncayı ana dilim gibi biliyorum, dövüş yeteneklerim mükemmel, reflekslerim harika, 6. hissim çok kuvvetli (aklınıza gelen varsa ekleyin benim aklıma bunlar geldi. Özellikle o siyah yazdıklarım bayağı işinize yarar orada).
Evren beni istemeden atmıyor, trawma geçirmiyorum, Cr'ye dönünce Dr'de yaşadığım her şeyi hatırlıyorum.
KLON: Klon benim gibi davranıyor, günlük tutuyor (Bitti slskslsjjs).
Zaman: Dr'de 6 ay, Cr'de 2 saat (Genelde kafama estiği gibi ~Uçuk olmayacak şekilde~ yazıyorum. Sizde daha önceden açıkladığım gibi çok uçuk şeyler yazmayın. Daha iyi olur).
Her telefon, bilgisayar ve tablette sadece benim gördüğüm Lifa App var (Telefonunuzu falan kaybederseniz diye. Böylece başkanlarının telefonlarından falan da kullanırsınız Lifa App'i.). Lifa App ile scriptimi değiştirebiliyorum, Cr'deki zamanı, tarihi görebiliyorum.
Uyandığımda okulun yurdunda, kendi odamda olacağım. Saat 07:00 olacak.
DÖNÜŞ ŞİFREM: (Günlük hayatta söylemediğiniz tuhaf şeyler yazın) Sigaralı ton balıklı poğaça diyip elimi 5 kez çırpacağım. İstemeden evren atmıyor.
Öhöm aklıma bunlar geldi kardeşler. Elbette eksiklerim olabilir. Bunları yazarsanız sevinirim. İstediğiniz başka bir script varsa yazmayı unutmayın. Merak ettiğiniz şeyler varsa sormaktan çekinmeyin. Artık mesajlar kutusuna da bakıyorum 👌.
Haydi sağlıcakla kalın;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Nonfiksiİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)