19.#apologies

124 9 10
                                    

Damon : Πρέπει να πηγαίνω και να πηγαίνεις μέσα λέει διστακτικά , βγαίνει από την αγκαλιά και σηκώνεται πάνω . Το ίδιο κάνω και εγώ με την σειρά μου .

Veronica : Ναι το ίδιο και εγωω λέω και χαμογελώ . Πρέπει να πηγαίνω προς στο σπίτι .

Damon: Ναι

Veronica : Εσύ δεν θα έρθεις ;;;

Damon : Γιατί με προσκαλείται miss Veronica ;;

Veronica : Ναι αγαπητέ μου σας προσκαλώ στο σπίτι σας λέω και κανω μια υπόκλιση

Άρχισα να γελάω και εκείνος με κοιτούσε χαμογελώντας . Ένα τέλειο και λαμπερό χαμόγελο είχε αποτυπωθεί στο όμορφο του πρόσωπο .

Veronica : Τελικά δεν μου είπες θα έρθεις ;;;

Damon : Θα πάω στο Grill . Έχω δουλειές .

Veronica : Οκ businessman λέω ειρωνικά (κάνω με τα χέρια μου τα εισαγωγικά ότι δεν το εννοώ )

Έρχεται κοντά μου και μου χαϊδεύει με δύναμη το κεφάλι .

Damon : Αχου το το μικρό . Θέλει να του φέρω και κάνα σοκολατάκι πρώτου πάω στην δουλειά ;;;

Κάνω λίγο πιο πίσω .

Veronica : Εγώ μικρή ;; Άλλο είναι μικρό εδώ μέσα .

Κάνει δύο βήματα μπροστά μου και μου πιάνει τις δύο τούφες από τα μπροστινά μου μαλλιά και τις οδηγεί με τα χέρια του προς τα κάτω . (Για να καταλάβετε μου τα χτενίζει ) . Με κοιτά

Damon : Δεν νομίζω να σου φάνηκε μικρό χθες το βράδυ . Άλλη φορά να μην λες χοντράδες σε εμένα .....

Veronica : Εντάξει μπ- μπ- μπαμπά λέω με λίγο τρέμουλο στην φωνή γιατί με είχε καρφώσει με τα μάτια του δολοφόνου

Damon : Έτσι μπράβο . Μαθαίνεις γρήγορα μικρούλα λέει και τρέχει προς την αντίθετη κατεύθυνση πρώτου τον χτυπήσω .

Veronica : Αν σε πιάσω στα χέρια μου μπαμπάκι θα δεις τι θα σου κάνω .

Γυρνάω και περπατάω μέχρι το σπίτι . Εκεί βρίσκω τον Stefan να κάθεται στην πολυθρόνα .

Veronica : Χευ Stefan τι γίνεται ;; Όλα καλά με την Caroline ;;

Stefan : Ναι της μίλησα . Σόρρυ για ότι έγινε . Απλά η ....

Veronica : Η Elena δεν με συμπαθεί και τοσο .....

Stefan : Απλά δεν ήθελε να το μάθει κανείς γιατί θα συνέβαιναν όλα αυτά .

New Girl In Mystic FallsWhere stories live. Discover now