55.

2K 162 437
                                    

פרק אחרון.. מה אני אגיד הזמן עובר מהר כשיוצרים עולם דימיוני של גייז ומכות במחשב ומפרסמים אותו בווטפאד לפאנדום המטורף שלנו
-

"התגבורת הגיעה" הארי פלט אנחת רווחה, "זה בסדר כבר גברנו עליהם" הוא סימן לחיילי התגבורת והרובים כוונו אל הרצפה. "תאזקו את שניהם" הוא החווה בראשו אל ג'ק וג'פרי, "ואותו קחו למשרד" הצביע על בן, "יש לנו כמה דברים לברר איתו".

הם הנהנו בהבנה והחלו לבצע את פקודותיו ללא השתהות. שני חיילים הרימו בגסות את ג'פרי השוכב ואזקו את ידיו על אף התנגדותו. הארי נשאר לעמוד מולו לעוד כמה רגעים והעביר יד בשערותיו במתיחות, "הפתעת אותי ג'פרי אני לא אשקר" הוא הכניס את האקדח לכיסו, "היה לי הרבה אמון בך" התוודה. הבוס השפיל את ראשו מול הסוכן ולא אמר דבר. הארי חשק את שפתיו באכזבה. "קחו אותו מכאן" הורה להם בהינד ראש וכך עשו.

לואי, שעמד כמה מטרים ממנו, הביט גם הוא בחברו שנכפו עליו אזיקים, אך לא אמר לו דבר. מה כבר יכל לומר לו? את ההסבר שדרש, קיבל. ועל אף שלא היה מרוצה ממנו, לא היה לו דבר לעשות בעניין מלבד לעצור את הדמעות. במבט קר הוא ליווה את ג'ק החוצה, נותן לחיילים להוציא אותו מהחדר וכנראה שגם מחייו.
הוא לא נעצר על יד הארי ושניהם החלו לצעוד ביחד מחוץ לחדר בשקט, מלווים בחיילים רצים בעודם נושמים ארוכות ופורקים את הלחץ שנאגר בהם. כעבור כמה דקות הם יצאו אל מחוץ לגדר כשהזריחה החלה להבציע מבין העצים.

מסביב לאחוזה רחבת הידיים חיכו להם כמה ג'יפים ואנשים בחליפות שניסו להסדיר את העניינים אחד עם השני. ככה זה במוסד, תמיד יש לפחות אדם אחד בחליפה שמחזיק ניירות וצועק על אנשים. פעם זה היה הבוס שלהם, היום הוא הולך לכלא. כמה שהחיים מצחיקים לא כך?

שני הסוכנים המותשים נעמדו אחד ליד השני במרחק יחסית רחוק משאר האנשים האחרים. לואי נאנח ותלה את מבטו בנוף, "אז.. הצלחנו" אמר בשקט בזמן כשרעש ההמולה נשמע ברקע.

"כן" הארי השיב ושילב את ידיו באפיסת כוחות.

שקט השתרר בניהם, ועוד לפניי שמישהו מהם הספיק לפצות את פיו אחד מאנשי החליפות התקרב אליהם בצעדים נרגשים.
"טומילנסון! סטיילס!" האיש הזר קרא בשמם וצעד לעברם בצעדים חפוזים. הם הפנו אליו את מבטיהם בשאלה. אי אפשר לקבל קצת שקט? "יש לי חדשות טובות!" הוא התנשף, "היחידה סרקה כבר את כל האחוזה, ומצאנו את כל התכשיטים הגנובים" הוא הושיט להם צילומים טריים מהממצא ולואי תהה בראשו מתי הספיקו לעשות כן. "מצאנו גם התכתבויות של ג'ק והקונה, נאתר אותו בקרוב" הודיע להם ברשמיות וחייך. הוא כחכח בגרונו והוסיף בנימה אישית, "עבודה טובה בחורים, זו לא הייתה משימה פשוטה ומי כמוכם יודע" שיבח אותם ביריאת כבוד מסוימת.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now