Harry
Obsah deníku mě velice zaujal, ale pochybuji, že mám tolik času, abych jej přečetl celý, takže bych si měl pohnout a zjistit ty podstatne věci.
"3.3. Už delší dobu se cítím jinak vůči holkám, žádná se mi nelíbí, nepritahuji mě, ale náš nový učitel ano"
No když přeskočím fakt, že se mu líbil učitel, tak zjistím, že je gay. Víceméně mě to mohlo napadnout dříve. To jeho "gay" zápěstí, když na něco čeká je nepřehlédnutelné.
"17.3. Jsem si jistý, že jsem gay. Nebudu tady rozebírat, jak jsem na to přišel, ale vím že se žádnou holkou bych nechtěl nic mít"
Okaay, už to nabírá zajímavý směr.
"24.4. Rozhodl jsem se to říct rodičům. Nečekal jsem, že by mě táta začal nesnášet. Kdybych to věděl, tak to tajím. I když žít s homofobem v jednom baráku není nejlepší nápad."
Bohužel to víc nerozvedl. Jestli ho otec bil, nadával nebo co všechno.
"11.6. Po nekonečném hledání bytů mi Liam nabídl místo u něj v bytě, ale prý tam bude nějaký spolubydlící... No vše lepší než tyran"
Chudák nevěděl do čeho jde. O moc lepší nejsem.
"19.6. Harry (můj spolubydlící) je strašný kretén. Že začátku jsem si myslel, že bychom mohli být kamarádi nebo něco, ale to asi padá"
Kamarádi nebo NĚCO. Tu větu jsem si četl asi 20x. Pořád jsem měl pocit, že tím chtěl naznačit něco víc, ale pak postupně zjišťoval jaký jsem kretén a proto jsem se na to vykašlal a zapomněl.
Byl tam zápis i ze dne, kdy usnul venku, jak jsem ho pak bral do náručí a nahoru.
"Jsem pořád naštvaný na něj za to, že mě tam vážně nechal a jsem nemocný. Dále si musím vydezinfikovat nejspíš klíče... "
U toho jsem se musel zasmát.
".... Na druhou stranu mě donesl až do postele a dokonce mi dal i jeho deku, která voní jako on. Tak dobře jsem se nevyspal ani nepamatuji"
Kdybych byl jako on, tak už se z toho rozteču. Musím teda uznat, že jeho zápisky nejsou vůbec nudné. A ty které se týkají mě nepostrádaji určitý smysl pro humor.
Ovšem poslední zápis a to z předevčírem mě dostal.
"... Bylo to tak intenzivní, ten pohled, ta blízkost. Nevím jestli z toho mám dobrý nebo blbý pocit, ale asi začínám něco cítit k Harrymu"
Nevěděl jsem jak s tou informací naložit a také jsem si ji přečetl mnohokrát. Já - vůbec mě nenapadlo.... Tohle. Po tom všem.
Bohužel se nesmí dozvědět, že já vím něco víc a tak zůstávám u mé staré hry....
ČTEŠ
Roommate - L. S.
Fiksi PenggemarHarry a Louis. Oba mají 19 let, ale přesto žijí každý jiným životním stylem. Co když se z nich stanou spolubydlící? Změní se jeden z nich?