אוקי אהוביםםםם
הגענו למטרה אז הנה אני מעלה לכם פרק.
ועוד משהו, אנחנו לא נדבר על התמונות החדשות של הארי?רציתי להגיד תודה ענקית על 3K צפיות, זה מטורף! אני אוהבת ומעריכה כל אחד ואחת מכם/ן ברמות!
אוהבתxx
-------------
( ממליצה לקרוא את הסוף של הפרק הקודם עבר קצת זמן מאז שהעלתי אותו)
נכנסתי ליריד, חיוך גדול על פני ועיני זוהרות מאושר. הלכתי לצד נייל, שבשנייה שנכנסנו זרק את הכיסא גלגלים לצד וקפץ על הרגליים "וואו שכחתי מה זה ללכת! אני מרגיש חופשי!!!" צעק בקול והחל להסתובב במעגלים סביבינו "נייל היית על הכיסא פחות משלוש דקות " זאין אמר והוציא אנחה, "שלוש דקות יותר מדי!" הוא צעק וכולנו צחקנו.
-------
המשכנו להסתובב ביריד ונייל בפתאומיות עצר, "בנים" הוא קרא וכולנו סובבנו את מבטינו אליו "אני רעב" הוא אמר וכולנו גלגלנו את העיינים, "למען האמת גם אני רעב, אנחנו פה כבר שעתיים" הארי אמר וכולנו הנהנו לחיוב, " אה אז שהארי רעב כולם מהנהנים, אבל שאני רעב מגלגלים עיינים?!" נייל קרא בכעס "ניילר מה נעשה אתה רעב כל הזמן" ליאם אמרנו וכולנו הנהנו חוץ מנייל שגלגל את עיניו.
הלכנו לדוכן של מזון מהיר וכל אחד הזמין משהו. אני והארי הזמנו המבורגר וצ'יפס, זאין וליאם המבורגר וטבעות בצל, ונייל פיצה, כמובן.
כולנו אכלנו ודיברנו ולבסוף החלטנו כל אחד ללכת לביתו.
הארי ואני הלכנו יחד וכשהגענו למכונית שלו הוא עצר אותי בפתחה "לו אני צריך לעשות משהו אז אוריד אותך בביתך, תהיה מוכן בשבע וחצי אבוא לאסוף אותך!" הוא אמר וכיווצתי את פני בבלבול, "לאסוף אותי? לאן?" שאלתי והוא מיד העלה חיוך קטן על פניו , "לדייט שלנו, שכחת?" ענה ומיד גם על פני עלה חיוך. הנדתי בראשי ונכנסנו לאוטו, נוסעים לכיוון ביתי. ירדתי מהאוטו ונפרדתי מהארי לשלום, מעניין מה יהיה בערב.
נקודת מבט הארי:
אחרי שהורדתי את לואי בביתו נסעתי לסופר לקנות דברים להיום בערב, כשסיימתי את הקניות חזרתי לביתי והתחלתי לבשל.
אחרי בערך שעתיים וקצת של בישולים, התקלחתי והתארגנתי לקראת הערב, הכנסתי הכל לרכב עם שאר הדברים שקניתי והתחלתי בנסיעה למקום שאביא אליו את לואי.
התקשרתי לנייל ואחרי כמה צפצופים הוא ענה "היי הארי מה קורה?" הוא שאל בקול העליז והשמח שלו, "בסדר, תוכל לבוא לאן שאמרתי לך אתמול כרגע?" שאלתי אותו והוא מיד ענה בחיוב. ניתקנו את השיחה והמשכתי בנסיעה. אחרי בערך עשרים דקות נסיעה, הגעתי למקום וראיתי את האוטו של נייל חונה בצד ואת נייל לצידו מנופף לי לשלום, נתתי לנייל חיבוק לשלום, והתקדמתי לכיוון הצוק. נעצרתי ממש בקצה ושקעתי למחשבות, עם כמה שאני מתרגש מהיום בערב זה מחשיש אותי, (מלשון חשש חברים, אני משתמשת במילה הזו ככ הרבה שזה מחשיש אז סליחתי אתכם ה.כ) אני מפחד שהוא לא יאהב את זה, או שזה יפחיד אותו הקצב שאנחנו מתקדמים ( יור אינסיקיור, דונט נואו וואט פור ה.כ)או שבכלל פתאום הוא לא ירצה אות-
YOU ARE READING
To the end of the world for you- larry stylinson
Romanceהסיפור *לא* נגמר עצוב! "למה עומדים כל כך הרבה מכשולים בנינו?" שאלתי כשדמעות זולגות מעיני, "למה זה לא יכול להיות רק אני ואתה, ביחד?" המשכתי, מוחה בדרך את דמעותי, "אל תדאג אהוב, זה אני ואתה, ביחד, ולא משנה מה יקרה, אני אוהב אותך, ותמיד אוהב" הסיפור מכ...