Unicode
Possessive Gong ရယ်၊ အူတူတူ Shou ရယ်၊ အင်မတန်ထက်တဲ့ ဘုစုခရု Baby လေးတစ်ယောက်ပါတဲ့ Comedy လေး ဖတ်ချင်တယ်ဆို ဒီ Novel လေးကိုရွေးလိုက်ပါ။
🧟♂️
Title : Number One Zombie Wife
Author : Jin Yuanbao | 金元宝
Chapter : 376
Genre: Comedy, Romance, Yaoi, Mpreg, Rebirth, Transmigration, Supernatural, Apocalypse, Zombie
🧟♂️ ဇာတ်လမ်းအကျဥ်း
Mu Yifanဟာ ကိုယ်တိုင်ရေးသားထားတဲ့ Rebirth Novelထဲက ဗီလိန်နေရာကိုရောက်သွားခဲ့တယ်။
Novel ထဲမှာ အဓိကဇာတ်လိုက် Zhan Beitian ဟာ ဗီလိန် Zombie King ရဲ့သတ်ဖြတ်ချင်းကိုခံခဲ့ရပြီး ပြန်လည်မွေးဖွားလာတယ်။ အဲ့ဒီနောက်မှာ သူက Zombie Kingကိုချေမှုန်းသုတ်သင်ခဲ့တယ်။ သူရေးခဲ့တဲ့ဝတ္ထုဇာတ်ကြောင်းကအဲ့လို...
အဲ့ဒီဝတ္ထုထဲကို MCလေး Mu Yifan ရောက်သွားတဲ့အချိန်မှာ ဇာတ်လိုက်က Rebirth ဖြစ်ဖို့ တစ်လပဲလိုတော့တယ်။ ကဲ သူဘယ်လိုသောက်တလွဲတွေလုပ်.. အဲလေ.. ဘယ်လိုအကြံအစည်တွေထုတ်ပြီး အသတ်ခံရတဲ့ဘေးမှ လွတ်အောင်ပြေးမလဲ...
🧟♂️ Review (Spoiler Alert!)
ဒီ Novelလေးဟာ Mpregလေးပါ။ ဆိုတော့ MCက ကလေးမွေးရမယ်ပေါ့နော်။ ဒါပေမယ့် ထူးခြားတာက သူတို့နှစ်ယောက်က ဖောင်းဒိုင်းလုပ်ပြီးမှ သမရိုးကျ ကလေးရလာတာမဟုတ်ပဲ MCက ဘုမသိဘမသိနဲ့ ဇာတ်လိုက်ရဲ့ စွမ်းအင်နဲ့သွေးနဲ့ထောက်ပံ့ထားတဲ့ ပုတီးစေ့လေးကိုမြိုချလိုက်မိပြီး၊ ဘုမသိဘမသိနဲ့ ကိုယ်ဝန်ဆောင်လိုက်ရပြီး၊ ဘုမသိဘမသိနဲ့ ကလေးလေးထွက်လာပါတယ်။ (အဟေးဟေးး အဲ့ဒီအခန်းတွေက အူတက်အောင်ရယ်ရတာနော်! Mu Yifan ဘယ်လိုတွေတောင်ပိန်းတာလဲ! မင်းမေလခွမ်း! ဆိုပြီးအော်ယူရတယ်)
အစကတည်းက သမရိုးကျမဟုတ်ပဲ Supernatural နည်းနဲ့ရတာဆိုတော့ သုံးလလောက်ကိုယ်ဝန်ဆောင်ပြီး ကလေးတစ်ယောက်ထွက်လာ၊ ခဏနေတော့ အဲ့ကလေးက ဝှစ်! ဆိုပြီး ၃, ၄နှစ်အရွယ်ဖြစ်သွားရော။ (WTFပါပဲခဗျာ!!!)
အဲ့ဒီသူတို့ရဲ့ သားလေး Mu Qingtian က ဇာတ်လမ်းတစ်ခုလုံးရဲ့ အသည်းအသက်လေးပါပဲဗျာ။ စကားအရမ်းတတ်၊ ဉာဏ်လည်းအရမ်းကောင်းပြီး အရမ်းလည်းချစ်စရာကောင်းပါတယ်။ (OCချင်သူတွေ တပုံတပင်ကြီးနဲ့ လုနေရပါတယ်)
YOU ARE READING
Untitle 🍀
Randomကြိုက်မိတဲ့ Novel တွေ Webtoon တွေ review ရေးမယ်။ ခံစားချက်တွေ ကိုယ့်အမြင်တွေပါမယ် Spoiler တွေလည်းပါနိုင်တယ်။ ႀကိဳက္မိတဲ့ Novel ေတြ Webtoon ေတြ review ေရးမယ္။ ခံစားခ်က္ေတြ ကိုယ့္အျမင္ေတြပါမယ္ Spoiler ေတြလည္းပါႏိုင္တယ္။