🌼Her kez yaşatır mı yaşattığını, bana bu acıları yaşatanlar yaşayacak mı benim yaşadıklarımı? o da terk edilecek mi beni terk ettiği gibi? Onada yalan gözlerle bakacaklar mı? yalan sözlerle kandıracaklar mı? Sahte sevgileriyle dolduracaklar mi kalbini, hiç olmadığı kadar aşık edecekler mi kendilerine?
Daha sıkı sarıldım babama, her kız babasına benzeyen erkeklere aşık olurdu. Her kız iyi yada kötü babasında gördüğü özellikleri fark etmeden hayatının parçası olacak kişide arardı.
Babamın kazağını ıslatan göz yaşlarımı sildim ve hızlıca doğruldum.
"Baba ben senin hangi özelliğini buldum barışta? Ben nasıl bu kadar bağlandım ona, nasıl bu kadar sevdim? Sende gördüğüm ama hâla bilmediğim hangi özelliği onda gördüm ben?"
Hüzünlü gözlerle baktı bana, beni kendine çekip göğsüne yatırdı.
"Sen anneni özledin kızım, sen annenin boşluğunu kapatmaya çalıştın sadece, yüreğindeki boşluğu sen barışla kapatmaya çalıştın."
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Bilmiyorum."
Babam "benim papatyam... sen benim değerlimsin. Sen benim kızımsın, en çok ben seni tanırım, en çok ben seni severim, En çok ben sana kıyamam."
Gözlerine bakmaya çalışarak yutkundum.
"Biliyor musun baba ödüm patlıyor, herhangi bir sokakta onun kokusuna bürünmüş birini göreceğim diye, ödüm patlıyor."
3 Ay önce
Serap hanım "Korkuyor musunuz Burcu hanım?"
Tedirgin olmuştum, anlamayarak baktım.
"Neyden?"
Psikiyatrist "onunla karşılaşmaktan."
"Korkmuyorum dersem inanır mısınız?"
Psikiyatrist "Ben söylediğiniz her şeyi dinlerim, sizi anlamaya çalışırım."
Kafamı olumlu anlamda sallayıp göz yaşlarımı sildim.
"Çok korkuyorum, çok... Onun kokusu yine burnuma gelir diye, eskiden bakmaya doyamadığım gözlerini yine görürüm diye."
Psikiyatrist "Ona olan aşkınız hâla devam ediyor, kalbinizi paramparça etmesine rağmen."
"Her şeye rağmen."
Psikiyatrist "peki senin karşına çıkıp özür dilese, affeder misin, her şeye rağmen?"
"Her şeye rağmen, affetmem."
Psikiyatrist "Burcu şimdi de Aylinle görüşmek istiyorum izin verirsen."
Kafamı salladım. Göz yaşlarımı silip koridora çıktım.
Aylin beni görünce ayağa kalktı.
"Seni görmek istiyor."
Aylin "tamam."
Psikiyatristin odasının yolunu tuttu.
***
Babam "İnan bana kızım o an içinde öyle tarif edilemez bir duygu oluyor ki, kokusunu duyuyorsun ama onu göremiyorsun. Sokağın birinde onun kokusuyla karşılaşıyorsun, aklını kaybedecek noktaya geliyorsun ama o yok. Sonra kendini sorgulamaya başlıyorsun, o an parfümünü herhangi birinin kullanmış olabileceği gerçeği geliyor aklına."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Любовные романыTüm benliğiyle kalbime saplanmıştı bir kere... ༄ "Sus ne olur, konuşursan sana inanırım. sadece kokunu içime çekmeme, sana sarılmama, seninle aynı havayı solumama izin ver, bu gecelik olsa bile."