Episode #11

3 0 0
                                    

Subh ki namaz ky baad ....haya apnye room sey nikli....tu ahad bhr loan mei beyta tha....haya osko itni subha subha dekh kr heraan howe....os ney pochna gwara nahi kiya aur kitchen ki tarf chali gaye.....os ney refrigerator  sey  pani ki bottle  leykr table pr rakhi aur glass uttaya tu itnye mei ahad ny pechye sey osey awaz di....
Haya...ahad bola
G...haya ney glass mei pani daltye howey kaha
Meri baat suno ek minute  ky leye..
Ahad bola....
Ap bolye mei sunn rahi ho...haya ney khud ko masroof  rakhtye howeye kaha
Ye kiya mazaq hy..ahad ny gusey sey haya ky bazoo ko pkra aur bola...
Haath chorye mera....haya gusa hokar boli....
Nahi chornga...ahad ny uskey dono bazowo ko aur mazbooti sey pkra...aur bola...
Baat krni thi na apko ....tu karye mgr mujhye  haath lgye beghair...haya ny ahad ky hathoo sey khud ko azad krte howey kaha....
Nahi krni ....aur ye keh kr ahad ny table pr parye glass ko zameen pr deymara...
Haya jaan gaye thi ky ahad asysa Q behave  kr raha hy mgr ab wo ahad sey koye vassta nahi rakhna chahti thi...qk wo kisi ka mangeytar tha....aur wo kisi ka ghar barbad nahi krna chahti thi...
Uski zindagi  ka maqassad sirf doctor  bnana  tha...qk ye oski ek zid thi....
Jes ko wo ab pora krkye dam leyge...aur ajj usko arsal ky sath baagh bhi jana tha lehaza  wo apnye room mei ja kr tyar honye lgi...
Kuch deer bd arsal room mei aya...
Tum abhi tk tyar nahi howe...deair ho rahi hy ...yar jaldi  kro....arsal watch ki tarf dekh kr bola...
Mei ati ho tum jawo....haya ny duffatta  leytye howey kaha....
Ok...but jaldi...aur ye keh kr arsal janye laga....
Haya ny jldi sey duffatta  tek kiya aur dorthi howe gaye....
Rastye mei wo loog decided  krnye lgye ky pehlye kha jaye....
Mei ny ramkhot ky barye mei bht suna hy bht achi jagha hy waha jatye hy...arsal bola....
Mgr bagh...? Haya boli
Wo hamrye Peshawar  sey km nahi hy ...populated area hy...mainly hospitals aur colleges waha hy ...aur wah ky loogh kafi educated bhi hy...wapsi mei waha jaynye qk hum ny Medical  college  bhi tu dekhna hy na...arsal bola...
Tekh hy....haya boli....
Ohh  shit.....haya boli...
Kiya howa ...arsal bola
Mera phone table pr he rehgaya hy...ghar pr...haya ny udass hokr kha...
Koye baat nahi ....merey pss phone hy...wsey bhi tumhai phone ka kiya krna....arsal bola....
Kiya mtlb kiya krna...phone hy mera chahye mujhye ...udar ghar pr bhi koye nahi hy nanoo ky barye mei pochna hoga tu kia karongi...haya gusa hokr boli...
Ohho...mery pss hy na phone jb chaho call kr lyna...ab choro es topic ko...arsal bola...
Tum khamakha  mood beghar dytye ho...haya muu bna kr boli...
Acha yarr ...sorry...arsal bola....

Evening....⛅

Aj tum jaldi  agye ghar...nanoo ahad ko dekh kr boli....
Haa...bs patients  itnye nahi thy tu es leye....ahad bola...
Acha acha...tum fresh  hojawo phir bhr gardan  mei chai peyngye...mei sakeena  ko chahye ka kehti ho...nanoo boli
G...behtar...ahad ye bol kr apnye room ki tarf janye lga...
Jab ahad kamrye mei jaraha tu osko haya ky room sey phone bjnye ki awaz sunaye di...wo haya ky room ki tarf morra aur drwaza khool kr andar chala gaya...usnye room mei apni nazar dorhaye...tu osey table pr phone bajta howa mila...usnye ja kr phone uttya tu os pr lujana  ki call arahi thi...usnye kamrye mei awaz di ...haya...!
Mgr osye pta nahi tha ky wo tu ghar pr nahi hy.... wo phone ko silent  krnye ky baad bhr aya aur sakeena ko awaz di...
Haya kaha hy...osye kaho phone bajh raha hy tumhara...ahad ny phone sakeena ko pkratye howey kaha...
Wo tu ghar phr nahi hy....sakeena ny phone wapas krtye howey kaha....
Q kha gaye hy....ahad  heeran hokar bola...
Apko nahi pta wo aur arsal sahab tu subha saweerye hi nikaal gaye hy...keh raheye thy ky mirpur  ki syar krne hy...shaam ko hi wapas ayengye...sakeena boli...
Acha tum jawo...ahad ny sakeena  ko hath sy ishara krtye howey ...

Hayee...bht takh gaye chaltye chaltye ...yaha rukhtye hy....haya ny arsal ki tarf dekh kr kaha...
Haa....arsal poltye howeye sans ky sath bola...
Ab pta chala ...ky pahroo pr charna asan nahi hota...haya ny arsal ka mazaq urattye howey kaha....
Bss mere tobahh...tumhari  maan leyta tu itna na takhta...arsal bola...
Hahah...ab beytey  raho bacho...tum uttnye walye nahi...zra apna phone dyna mei  nanoo ko call karlo...tension  horahi hogi unko unhye kiya pta ky mera tu phone ghar phr hy aur tum ny bhi tu subha sey unhye call nahi ki....haya boli....
Haa ye lo krlo baat...arsal ny haya ko phone pkratye howey kaha...

Ahad haya ka phone hath mei pkrye howey tha...usnye phone ki screen ko on kiya aur phone ko kolna chaha mgr uspr password  required  tha....
Password  kiya hoga??ahad sochnye lga..
Usnye haya type kiya...mgr wo ghalt tha...phir usnye lujana ,arsal , haya ki ami ,sbh ky names try kiye mgr sarye incorrect  thy ...
Kahi mera name tu nahi hy password....ahad sochnye lg....
Usnye  Ahad type kiya tu phone ki screen jatt sey kholgaye...
Oh merye khudaya...ahad bolnye lga...
Ahad phone ko check krnye lga...osnye gallery  ko kola...jes mei haya aur lujana  ki deair sari pictures  thi...school  sey leykr college  thak...home trip sey leykr college  trip thk...ahad dilchaspi sey unko dekha raha tha...achnk uski nazr ek folder pr pari....usnye osye open krna chaha...mgr usper bhi password  tha...folder ka name tha  "kharoos"....
Janye koon hoga...kahi mei tu nahi ahad khud sey bola ...agar ye folder mera hy tu password  bhi merye name ka hoga...ahad ny apnye name ko type  krtye howey kaha...
Aur waqi folder kol gaya... folder mei sari ahad ki pictures  thi...Matric sey lekr Medical  college  aur ghar ki har Function  ki....
Ye sab...es ny kis waqt lee...
Es waqt tu mei room mei akhlea tha...ahad ny apni picture  ko deyktye howey kaha...aur ye wali....ufffff
Kia cheez ho tum haya...wo muskuraya...wo abhi ye sab dekh hi raha tha ky...phone pr arsal ky nbr sey call arahi thi...osnye call otaya....
Hello....ha bol....ahad hastye howey andaz mei bola...
Ap...haya ahad ki awaz sunkr boli
Haya?...ahad ny heyrangi sey pocha...
Mera phone inkye pass kiya kr raha hy...kahi inho ny sab kuch....wo apnye nails ko khanye  lgiii...
Dono tarf sey khamoshi  cha gaye...dono mei koye  bhi nahi bola...dono heeran thy aur kuch bol nahi paye...mgr ahad bol phra...
Kuch kehna tha??
Hmm..
Mera phone apkye pss kiya kr raha hy ... haya boli..
Q kisi ka phone check krna mana hy kiya...ahad muskura kr bola...
Haa q nahi...hr insan ki apni privacy  hoti hy...haya boli...
Janta ho..mgr ab wo privacy  khtm ho gaye hy...ahad bola...
Kiya mtlb?? Kahi ap ny mera phone open tu nahi kiya?? Haya gusa hokar boli...
Haa ...bs abhi gallery  ki kuch pictures  dekhna baqi hy... ahad bola...
Kiya....haya heeran hokr boli ...
Mgr password? Haya boli...
Ab itna bhi beywaqoof nahi ho mei...ahad dehmeey awaz mei bol phara...
Dekhye ahad bhi...behtr hoga ap mera phone rakh dy wrna mei ....haya boli
Warna mei?? Ahad bola
Mei nanoo ko sab bta dungi...haya beybs hokr boli....
Acha...chalo aysa krtye hy jab tk tum akr nanoo ko bta nahi dyti mei  kharoos ki ki pics nanooo ko dekha dunga....ahad bola....
Kiya...oh mery khuda...ap asa kuch nhi krngye ...haya boli
Q nahi karonga jab tum mere sekayat lgwa sakhti ho tu mei q nahi...ahad bola...
Ye kis sey larhi ho rahi hy ...arsal bola..
Koye nahi koye wrong number  wala hy    
tang kr  raha hy...haya boli....
Wrong number.... aur ye keh kr os ny phone kaat diya....

Haya ny arsal ko phone diya aur kehnye lgi...hum abhi wapas jayngye ghar...
Q...arsal bola
Bs mere tbyt kuch tekh nahi...haya boli
Chalo jeysey tumhari mrziii...arsal bola..

Stay tuned for next episode 💕

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EK TARFA.....💔Where stories live. Discover now