7.

592 42 4
                                    

İyi okumalar ❣

Yiğit

Üstümü giyindiren Tarığın varlığını unutmaya çalıştım. Ne kadar ben yaparım desem de ille o giydirecekmiş beni!

" tamamdır çok güzel oldun güzelim " dedi ve belimden tutup beni kucağına aldı. Düşmemek için bacaklarımı belime doladım.

" şimdi seninle beraber bahçeye çıkıyoruz ben kahve içerken sende süt içeceksin ve içeceklerimiz eşliğinde sana herşeyi anlatıcam tamam mı güzelim? " Dedi ve yanağımı öptü.

Kafamı salladım ve kafamı boynuna soktum. Kokusu huzur veriyordu.

Tarık oturunca beni de kucağında yan bir şekilde oturmuş elime bir bardak gibi birşey vermişti.

" bardağın ucunda pipet var böyle daha kolay içersin diye düşündüm. Sakın dökerim diye korkma bardağın üstü kapalı sadece pipet için bir delik var " dedi ve pipeti ağzıma değdirdi.

Ağzımı açıp ılık sütü içtim. Ilk kez süt içiyordum ve çok sevmiştim.

" al bakalım bu da çikolatalı kurabiye " deyip elime yuvarlak bir şey vermişti. Ondan da bir ısırık alıp gülümsemiştim.

" anlatmaya başlıyorum güzelim " dedi ve ben kurabiyemi çiğnerken o da yanağımdan öpmüştü.

" ben bir alfayım ve sende bir omegasın " dedi.

" omega ne? " Diye sordum sessizce.

" omega alfa ile mühürlenen ve hamile kalabilen bir kurt türü " dedi.

" kurt türü mü? Bir dakika hamile kalabilen dedin ama ben erkeğim " dedim merakla.

" evet sende bir kurtsun güzelim ve erkek omegalar da hamile kalabiliyor " dedi yanağımı okşarken.

" mühür ne? " Diye sordum tekrar.

Çok karışık...

" mühür bir alfanın eşi olarak gördüğü omegayı boynundan ısırmasıdır " dedi saçlarımı okşarken.

" acıtıyor mu? " Diye sordum.

" zorla yapılan bir mühür acı verir ama sevgi ve aşkla yapılan bir mühür acı vermez " dedi.

" kafam karıştı...herşey çok fazla " dedim.

Başıma ağrı girmişti.

" merak etme ben sana herşeyi anlatıcam sana yardım edicem. Artık yalnız değilsin " dedi ve bana sarıldı.

Artık yalnız değilim...

Merhaba❣

Bölüm hakkında ki düşünceleriniz ne?

Diğer bölüm de görüşmek üzere 💕

Bir Zamanlar ~BXB~ ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin