Yazarınız şuanda balkonda ve kısa kollu giydiği için donmak üzere. Ama yine de inatçı keçi içeri girmeyip ya da uzun kollu giymeyip bölüm yazacak. Veeee ✨SMUT✨ var.
-▪︎
-▪︎
-▪︎
-▪︎
-▪︎
-Sasuke-Günlerdir uğraştığım eve sonunda ailemi getirebilmiştim. Gözlerimi açtığımda sevdiğimin yüzünü görmek çok güzel bir his hele de onun da beni seviyor olduğunu bilmek. Bugün yine işe gitmem gerekiyor. Ugh çok yorucu. Yine yataktan kalkıp banyoya doğru yöneldim. Ne arabaya binip işe gidesim, ne de Naruto'nun yanından ayrılasım vardı. Duşa girip suyu açtım. Duş almak ayılmak için en iyi yöntem. Suyun yüzümden akıp gidişi beni rahatlatıyordu. Gözlerimi kapatıp saçlarımı köpürtmeye başladım. Eskiden Naruto beni uyandırıp kahvaltıyı hazırlardı. Kahvaltımızı yapıp okula giderdik. Bazı alfalar Naruto'nun yanına gelirdi ve bende onları döverdim. Bazen Naruto beni izlerken Naruto'yu tutarlardı. Naruto da elinin arkasıyla yapıştırıp ayağı ile iteklerdi. Bende adamı dövmeyi bırakıp Naruto'ya giderdim, sarılıp yukarı çıkardık. Tanrım ne güzel günlerdi. Suyu kapatıp banyodan çıktım. Yatak odasına girdim, dolaptan üstüme bir şeyler geçirdim. Naruto'yu öpüp aşağıya inecektim ki Naruto uyanmıştı.
"S-Sasuke saat 7 biraz erken değil mi?
"Olabilir ama şuan gitmem gerek. Bana döner misin?"
"Döndüm"
Dudaklarımı narince Naruto'nun dudaklarına bastırdım. Cidden akşama kadar onu öpebilirdim. Dudaklarımı ayırmaya çalıştığımda Naruto yanaklarımı tutmuştu. Bekle bekle bekle gözlerimi açınca yüzü kızarmış olmasın lütfen. Hassiktiirr.
"Naruto dur ben patrondan izin alıcam bekle"
Onun dediği şeyi duymadan kapıyı kapattım. TANRIM KIZIŞMAYA GİRECEK ZAMANI MI BULDU. Tam o anda Sarada ağlamaya başladı. Zorluk iki katına çıktı. Kızışmış bir Naruto, asla susmayan kızım Sarada ve uykucu iki oğlum. İlk önce Sarada'ya bakmam gerekiyordu. Yanına gittiğimde altına yapmış olduğunu fark ettim. Tanrım normalde herşeyi Naruto yapardı. Şimdi ben nasıl yapıcam? Bence video izleyeyim evet. Videoyu açıp biraz izledim. (Bez değistirme şeylerini bilmiyorum bu yüzden gecicem)
Bezini değiştirebilmiştim. Tanrım çok becerikliyim. Şimdi patronu aramam gerek. Telefonu elime aldım ve omzuma koydum. Çünkü Sarada'yı uyutmam gerekiyor.
"Günaydın Iida bey ben Sasuke"
"Tanıdım Sasuke. Ne oldu?"
"Efendim özel bir durumdan dolayı gelemeyeceğim. Sorun olur mu?"
"Sorun olmaz Sasuke. Zaten hergün tasarımlarını fazlasıyla yapıyorsun"
"Teşekkürler efendim"
"Ama yarın bekliyorum"
"Peki efendim yarın gelicem"
"Aferin Sasuke yarın görüsürüz"
"Görüşürüz Iida bey"
Ben konuşurken Sarada uyumuştu. Bende onu beşiğine bırakıp üstünü örttüm. Şimdi sıra.. Kapıyı açtığımda oda Naruto'nun feromonları ile doluydu.
"Naruto?"
"Sasuke yanıyorum~~"
"Yavaş yan hap alıp gelicem"
"Sa-Sasuke sen beni sevmiyor musun"
"Bu sefer k*ndom kullanıcam yoksa olmaz"
"Hehe bitti ki~"
"Hadi be"
Yanıma gelip boynumu öpmeye başlamıştı. Ama ben kondomsuz yapmam.
"Naruto ya k*ndomların yerini söyle ya da hap iç"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfiction-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣