Midoriya szemszög:
Egy hosszas lépcsőzés után bementem a házba (kissé idegesen), majd levettem a kabátomat, - mivel, hogy február volt - és a szokásos piros cipőmet; aztán köszöntem anyának. Utána fel is rohantam a szobámba, majd ledőltem az ágyamra.
Mi van velem? Egyáltalán miért csináltam? Tán nem...tetszik nekem?! És most ez honnan jött?? Hisz én nem is szeretem a fiúkat! Lehet, hogy csak ezzel akartam megköszönni? Igen, szerintem ez lehetett!..
Hiába volt még eléggé korán, de ezekkel a gondolatokkal aztán elnyomott az álom.
Todoroki szemszög:
Amikor hazaértem nagy meglepetésemre apámmal szembe találtam magam. Nem sokat gondolkozva már húztam is volna, de ezúttal nem engedett olyan könnyen...
-Fiam, te meg hol a fenében voltál?!-mondta rideg, üres hangon.-Már rég itthon kellene lenned!
-És?-mondtam sokat mondóan.
-És?! Jogom van tudni hol jár a fiam!-hangsúlyozta az és-t.
Erre csak vállat vontam. Mentem is fel a szobámba, nem törődve a hozzám beszélő, sőt, inkább már kiabáló apámmal. Odaúton összefutottam nővéremmel, aki egy "Itt meg mi történt?" pillantást vetett rám. Nem igazán érdekelt. Se neki, se apámnak nincs köze az életemhez. Kezdek úgy viselkedni, mint egy szerelmes, tinédzser lány, aki méghozzá hisztis is.. Bár egy része tényleg igaz rám is...
Fent a szobámba érve, ledőltem ágyamra és máris elleptek a gondolatok.
..Nem hiszem el! Teljesült egy álmom!! ..De hát miért..? Miért érzek egy kevéske reményt..? Hisz biztos csak köszönet kép tette... Meg hozzám amúgy is miért "táplálna" bárki bármilyen érzelmet..? -siralmamban egy gondterhelt sóhaj hagyta el az ajkaimat.- Inkább hagyom ezt.. Az önsajnálattal nem megyek semmire..!
Később letusoltam, és visszafeküdtem az ágyamba. Viszont persze, nem mintha el tudtam volna aludni, á nem. De úgy 2-3 óra után végül elnyomott az álom. Utolsó gondolatom az volt, hogy azért mennyire is várom, hogy holnap ismét láthassam szerelmemet..
(Üdv krumplik!! Ez az előző részhez képest eléggé rövid lett. Meg sz@rabb is, de mindegy-.. Akkor hozok ma is még egy részt. :'> Viszont nagyon köszi, hogy elolvastad!! 💕💕 2021. június 6.)
STAI LEGGENDO
Our Story || TodoDeku 🇭🇺 [FÉLBEHAGYOTT]
Fanfiction[[FÉLBEHAGYOTT]] ,, Mint minden nap, a mai is úgy ment ahogy a többi szokott. Örökkévalóságig tartó órák, egy-két dolgozat, Urarakáékkal ebédelés, majd hazamenés. De valami mégis más volt... Mintha máshogy néznék a világra, mint eddig. Minden olyan...