Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Hayırlı günler 💚
Bu bölümü nebilemben0 'a ithaf ediyorum 😘❤️
Bu bölümü İkra'nın ağzından dinleyeceğiz.
Yorumlarda buluşalım🌼
İyi okumalar...
Buyrun bölüme♡♡
🍀
"Başka kim istiyor?"
Arkadan bir erkeğin el kaldırmasıyla adımlarımı ona doğru çevirdim. Final sınavı için hazırladığım notları çoğaltıp isteyenlere dağıtıyordum. Kağıdı sırasının üzerine bıraktığımda sesini duydum.
"Sağ ol İkra. Sözünü tutuyorsun."
Anlamaz hâlde ona bakarken değişik bakışlarını fark ettim. Yani normal değildi, anlıyorum.
"Senden rica etmiştim, onu söylüyorum."
Başımı hafifçe sallayıp yerimden hareketlenirken devam etti.
"Faruk ile sözlü olduğundan emin misin? Bence onun uydurması."
Başımı ona çevirdiğimde gözleri elimdeydi. Bu akşam sözümüz var. Hem sanane!
Çatılmış kaşlarımla ona bakarken ayağa kalkmıştı. Elimdeki notları daha çok kavrayıp arkamı döneceğim vakit kolumdan tutulmamla duraksadım. Kolumu çekiştirsem de bırakmıyordu.
"Yazık ediyorsun kendine."
Kolumun acısından ve sinirden gözlerim dolarken Faruk'un sınıfta olmadığı geldi aklıma. Sınıfta birkaç kişi vardı ama niye müdahale etmiyorlar!
"Bıraksana beni! Psikopat mısın sen!"
Kolunu gevşettiğinde rahatlarken beni kendine çekmesiyle ürkmüştüm. Bana sarılıyordu! Ondan ayrılmak istesem de gücüm ona yetmiyordu. Allahım...
"Ooo Sedat, yeni sevgilin mi?"
Sınıftan bir kızın ağzını yaya yaya konuşması ile sinirlerim alt üst olmuştu. Allahım stresten ağlıyorum!
"Hoş geldin Faruk."
Faruk?
Ortamda oluşan sessizlikle yerimde kıpırdansam da bırakmıyordu beni. Allahım yardım et...
Üzerimde hissettiğim hafiflikle gözlerimi aralamaya başladım. Faruk...
"Faruk!"
Yerde o psikopatı yumrukluyordu. Panik olmuştum. Gözlerim etrafta gezdirdiğimde herkes seyirci olmuş bakıyordu. Gözlerimi sıkıca kapatıp açtıktan sonra titreyen ellerimle Faruk'un kolunu kavradım. Beni duymuyordu çünkü.
Eli hareketsiz kaldığında bana dönmüştü. Kızarmış gözlerini gördüğümde kalbime ağırlık çöktü. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Başımı eğip gözlerimi sıkıca kapatıp açtım. Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu. Allahım...
Önünde hissettiğim hareketlilikle başımı kaldırırken Faruk'un elimi tutmasıyla yutkundum. Kapıya doğru ilerlerken ben de onu takip ediyordum. Bu elimi ikinci tutuşuydu.
Dışarıya doğru ilerlerken kolumda ağrı hissettim. Çok acıyordu. Bir bankın önüne geldiğimizde durdu. Elini ürkekçe benden çekmişti. Yanan yanaklarımla başımı kaldıramazken sesini duydum.
"İ-ikra özür dilerim. Lütfen otur."
Gösterdiği yere oturduğumda aramızda mesafe kalacak şekilde yanıma oturdu. Hiç konuşmuyordu. Bana karşı mahcup olmasını istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
SpirituellesYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...