19. Érzelmek

480 15 1
                                    

                                        🔞

Aidan szemszög

Végigsimított arcomon. Azonnal csókba invitáltam vöröslő ajkait. Vigighúztam nyelvem alsóajkán bejutásért könyörögve de nem adta meg ezt az örömöt.

-Nyisd ki nekem a szádat kérlek!- távolodtam picit el tőle mikor ajkait résnyire nyitotta

- Jó kislány.-most én simítottam végig arcán. Közelebb kerültem hozzá és forró francia csókot indítottam el. Nyelveink heves táncot jártak. Én megfogtam barátnőm cobjait.

-Ugorj!-váltam egy fél másodbercre el tőle mire ő tette mire kértem. Összekulcsolta derekam körül lábait és kezeid nyakam körül, így szorított magához. Ekkor jutott eszembe hogy nincs a szobánkban óvszer ezért gyorsba átteleportáltam magunkat Diego szobájába remélve hogy nincsenek benn. Hát tévedtem. Nagyon is benn volak. De szó nélkül kezdtem kotorászni fiókjában. Remélve, hogy nem vesznek észre. Hát kurva nagy pekhem van.

-Hé ti meg...!-rebbentek szét

Szerencsémre hale luja megtaláltam a kis csomagot és már ott sem voltunk.

Ledobtam óvatosan az ágyra Y/n-t és elkeztem kihúzni nadrágomat tartó övet helyéről. Y/n csak nézett nagy szemekkel miközben íriszei arcom és nadrágom közt cikáztak.

-Gyere.-jelentem ki, mire ott terem előttem

-Azt teszel amit akarsz oké?-bólintott, én csak figyeltem amit csinál. Befelyezte amit elkeztem kihúzta övem helyéről. Lassan már már kinzó lassúsággal húzta le rólam nadrágom. Persze még mindig rajtam hagyva a boxerem. Csak szemezett a férfiasságommal mire én kicsit megtoltam fejét hogy kezdjem már végre valamit velem mert mindjárt felrobbanok. Kérésemnek eleget téve két mutatóujját boxerem szélébe akasztotta és lehúzta azt. Kicsit nem is nagyon feltüzelt, hogy is fogalmazzak a testem szinte lángolt legalábbis én így éreztem ebben a pillanatban. Y/n mikor meglátta felé meredező farkam teljesen elpirult.

-Na mi a baj?-fogtam meg arcát a bal kezemmel

-Se-semmi, csak neked eddig is ilyen nagy volt vagy csak rég....láttalak...?

-Eddig is ilyen volt, az meg bíztos, hogy rég láttad.

Erre megvonta vállát és megfogta merevedésem, közelebb csúszott hozzám és végignyalt teljes hosszomon. Ezek után megpuszilta a tetejét és azonnal bevette teljes hosszom szájába. Akaratomon kívül is kicsúszott egy elégedett halk hümmögés számon. Hideg keze fentebbcsúszot a derekamra és elkezdett simogatni. Érintésére libabőrös lettem. Úgy érzem magam mint egy kislány most komolyan. Míg ő serényen dolgozgatott addig én lentébb hajoltam hozzá és lehúztam róla pólóját. Nem hagytam hogy visszatérjen csodálatos monkájához hanem kezétől fenntebb húztam és szó szerint lerántottam róla nadrágját bugyijával együtt. Felemeltem derekától fogva a fejemhez és elkeztem nyalogatni a megduzzadt csiklóját.  Eszméletlenül gyorsan nyaltam szegényt, mondjuk inkább jó érzés lehetett neki szóval nem szegényt.

-Úr isten Aidan nagyon jól csinálod...-bögte ki a szavakat nyögései közben.

Miután befelyeztem kielégítését ismét ledobdtam az ágyra és a Diegotól lenyúlt óvszerhez nyúltam és felgördítettem férfiasságomra. Y/n bejáratához helyezkedtem és belé toltam magam, persze nem teljesen de hát a türelmetlenség nagy úr Y/n konkrétan tövig tolta magát rajtam(?). Mire kis könnycsepp gördült le arcán. Közelebb hajoltam hozzá és megpusziltam.

-Ilyet ne csinálj többet oké? Még újra meg kell szoknia a testednek a méretemet.- bólintott

Lassan tényleg nagyon lassan kezdtem el benne mozogni. Ismét közelebb hajoltam hozzá és szívni keztem kulcscsontját, nyakhajlatát. Ő viszonzás képpen beleharapott vállamba. Kicsit fájt de elviselhető volt. Miután befelyeztem a nyaka megjelölését megnéztem vállam ahhol ott díszegett a vér között Y/n fogsora. Szóval így játszunk. Rendben. Benne vagyok. Ha te ezt csinálod én is. Elkezdtem embertelen tempót digtálni mire egy hangos talán fájdalommal fűszerezett nyögést kaptam, tatszett, nagyon is tetszett. Persze megkaptam a "jutalmam" újra belém harapott most nyakamba ami már jóval nagyobb fájdalmat okozott. Ezt a harapását is alig tudta megtenni a sok nyögdécselése közben. Mikor visszatért eredeti pozíciójába elmosolyodott. Amire én is ezt tettem. Pár perc után hátravetett fejjel nyögött alattam életem legszebb ajándéka. Aztán percekkel később én is elélvezdtem.

Mibe Keveredtem?!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang