"...Uite de exemplu eu acum vreau ciocolata :)) si gandindu-ma la ciocolata, ma gandesc clar la Milka, si tu, nu? Bon. Acum vine intrebarea... cine pula mea isi vopseste vaca in mov pentru reclame? serios. Din cauza lor toti copiii din Germania cred ca vacile sunt mov. Si ai vazut reclamele cu Milka? Cum pula mea sa-ti rezolve o vaca problemele cu timiditatea, sau sa-ti salveze relatia. Adica gen, daca eu as avea o vaca, care m-ar ajuta la orice problema as avea, pfoai mi-as schimba religia. Un nou zeu suprem, vaca Milka. Singura problema ce mi-o poate rezolva e setea, imi fute niste lapte acolo in pahar si bine-i "bea Dani". Si s-o intreb "ba da ceva mai caldut nu ai?" si ea sa raspunda "muuuuuu", si eu sa-i zic ironic "ieeee"
SI daca tot vorbim de reclame, cu siguranta ai vazut aele vaci in supermarkete sau hypermarkete sau ce pula mea sunt :)) na pai cum sa pui asa ceva in magazin? Daca exista oameni cu fobie de vaci? Vacobie in plm. Si imagineaza-ti ca vaca aia se si misca, pfoai pai ala imburda tot in magazinu hiperpulamea. Ba, sa nu ma duc eu odata cand prind asa o vaca in magaizn si sa-i intreb pe aia de acolo "ba da ce pula mea? Parca nu aveam voie cu animale in magazine, nu?" si aia sa-mi raspunda "muuuuuu" pfoai, cosmar. :)))
Si acum sa vin cu o intrebare tare faina. Tu cum ti-ai numi vaca daca ai avea una? Sau ce cioban isi numeste vaca Milka? :)) ba deci umblam pe strazi in Bujac, periculoasele strazi in care umbla si vacile, si sa sti ca astia, ciobanii, se comporta cu vacile lor ca si cu copiii lor, pula mea fiecare are numele ei, pe una imi amintesc c-o chema Ramona, ba si cum sa nu razi ca ultimu retard cand si tu aveai o vaca in clasa pe nume Ramona? :))) baa, excelent. Acum imagineaza-ti cum se comporta ciobanu cu fiicele lui daca pe vaci le biciuieste. :))
Ba si ciobanii astia... Evolueaza, toata ziua au acum net si isi dau la laba la telefon in loc sa futa cate o oaie pe camp. Dovada? Cealalta reclama, de data asta la Vodafone. Ba deci cum s-au gandit sa faca asa ceva "ma, hai sa luam ultimu cioban din capatu lumii, sa-i oferim net si asa sa creada ca il invadeaza extraterestrii si sa-l filmam", sa sti ca nu-i asa rea reclama, ca ciobanu' parea satisfacut, pacat ca acum are cartela de Orange(pe bune!) Dorel, Viorel, Vasile, cum pula il chema? Nu conteaza. Dorel asta acum i-a dus si la familionu lui in plm telefoane, Doamne... Doamnee!! Da ce pula mea sa faca babaciunea aia cu Vodafone Smart, ba, da sprer sa-i placa totusi ca vibreaza bine, hehehehhe :PP"
Pofta buna la toata lumea, sper ca v-a placut, sau nu. D-abia astept sa veniti cu comentarii cum ca sunt prea rau sau altele, pentru simplul motiv ca nu puteti intelege definitia cuvantului "pamflet". Oricum recunosc ca trebuie sa fii asa batut in cap ca mine sa razi la asa ceva xD V-am pupat, aveti grija de vaci!
YOU ARE READING
Weezy Stand-UP!
HumorBa, ce mai faceti? ghiciti ce? acum vreo 2 luni am scris un stand-up, si abia acum m-am gandit sa-l postez, e bonus la ce o sa postez mai incolo :P Inainte sa incepem vreau sa va spun ca astea le-am scris in timp ce vorbeam cu o fata, ce mi-a zis ca...