Selam, beşinci bölüm ile karşınızdayım.
Bu arada günaydınnn.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
İyi okumalar...
16.06.2021/Çarşamba
🌼
Çiçek'ten
Çınar'ın kolumu çürütmesi ile uyandım. İki ders çoktan bitmiş, sınıfta sadece biz kalmıştık. Kısa sürede kendime geldiğimde Çınar'ın topladığı çantamı aldım ve çıkışa doğru ilerledik.
Okulun çıkış kapısına geldiğimizde sabah bizi buraya getiren abi ve Poyraz vardı. Fazla beklemeden arabanın açık kapısından içeri girdim ve Poyraz'ın karşısında ki koltuğa oturdum. Çınar da arkamdan binerek kapıyı kapattı ve yanıma oturdu. Kafamı omzuna yaslayıp eve gidene kadar uyumaya devam ettim.
🌼
Eve geleli yarım saat olmuştu ama benim hala uykum vardı. Ve sırtım acayip acıyordu. Çınar eve gelir gelmez beni odama çıkarmış ve banyoya girmemi söylemişti. Bende ikiletmeden girmiştim belki rahatlardım. Çıktığımda Çınar'ın benim için çıkardığı kıyafetleri giyindim. Beş dakika sonra Çınar geldi ve tişörtü çıkardı krem sürdü ve bana ağrı kesici içirip odadan çıkıyordu ki kolunu tuttum. Onun bana uzun süredir pansuman yapmadığı gibi bende ona yapmıyordum. Benim kadar olmasa da onunda yaraları vardı. Onun pansumanı da bittikten sonra odadan çıkıp aşağı akşam yemeği yemek için inmiştik.
Şuan yemeklerimizi yiyorduk. Herkes bana şaşkın gözler ile bakıyordu çünkü Çınar'ın 'Anne ve babam öldükten sonra az yemek yiyor.' demesinin üstünden sadece bir gün geçmişti. Ben olsam bende şaşırırdım.
Masada sadece toprak yoktu. O da bugün arkadaşlarıyla basket maçı yaptığı için yorulmuş ve uyuya kalmıştı. Herkes yemeğini bitirmişti. Tam masadan kalkacakken Poyraz'ın sesi geri oturmamı sağladı. "Bugün okulda ne oldu biliyor musunuz?" Dediğinde sesinde ki ima herkesin dikkatini çekmişti. "Ne bilelim oğlum biz senin okulda ne yaptığını." Dedi lodos. Bu dediği ne istemsizce tebessüm etmiştim. Çınar ise gözlerini kısmış bana bakıyordu. Herhalde böyle imalı konuşması ve benim okulda yaşadıklarımı anlatıcağını anlamıştı ve şuan gülüyor olmam tuhafıma gitmişti.
Büyük ihtimalle birazdan konuşamadığımı öğreniceklerdi ama okuldakiler iyi tepki verince bu düşünce biraz daha rahatlamıştı.
Poyraz, Lodos'un bu cevabına göz devirmekle yetindi. "Bugün Çiçek'i yemekhanenin orda kavga ederken gördüm." Diye devam etti cümlesine. Masada herkesin bakışları bana dönmüştü. Bu beni rahatsız ederken yerimde kıpardandım ama Poyraz konuşmaya devam etti. "Hemde Ece ve Cem'in en yakın arkadaşlarıyla. Ama Çiçek onu itmelerine rağmen bir tepki veya karşılık vermedi. Bunun sebebini öğrenebilir miyiz Çiçek Hanım?" Diye konuşmasını bitirdi.
İçimden ne kadar 'hayır' demek istesem de şuan masada olan Kadir Bey ve Bahar Hanım buna engel oluyordu. Gözlerimi Çınara çevirdim ama o bana değilde sinirli sinirli Poyraz'a bakıyordu. Bacağını dürttüm ve her şeyi anlatması için işaret verdim. İnşallah anlamıştır. Amin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝐻𝑅𝐴𝑍 || 🌼
ChickLit𝐴ℎ𝑟𝑎𝑧 𝑘𝑒𝑙𝑖𝑚𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑘𝑎𝑟𝑠̧𝚤𝑙𝚤𝑔̆𝚤 𝑑𝑖𝑙𝑠𝑖𝑧 𝑑𝑒𝑚𝑒𝑘. 𝐵𝑢 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝𝑡𝑎 𝑎𝑖𝑙𝑒𝑠𝑖 𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑎𝑧𝑎 𝑔𝑒𝑐̧𝑖𝑟𝑚𝑒𝑠𝑖 𝑠𝑜𝑛𝑢𝑐𝑢 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑚𝑎 𝑦𝑖𝑡𝑖𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑣𝑒 𝑎𝑖𝑙𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑘𝑎𝑦𝑏𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑘...