Um, da, pa... kraj.
Ne znam što reći ili napisati, stvarno ne znam.Hvala, hvala svima vama koji ste bili ovdje sa mnom, čitali i komentirali priče i davali mi poticaj da nastavim do ovdje.
Osjećam se prazno. Kao da su se vrata koja drže moj mali svemir koji sam sastavila zatvorila. Da, imat ću uvijek ove priče i da, uvijek ću se moći vratiti ovim likovima, ali to neće biti isto. Neću više moći u potpunosti uroniti u ovaj svijet i u ove likove. Tako da... da... rekla bih da osjećam istovremeno i tugu i sreću.
Jesam li već rekla hvala? Retoričko pitanje, naravno da jesam. Ali zaista, hvala svakome od vas, koji ste mi dali potporu i uživali sa mnom u ovim pričama. Primarni razlog zašto sam ih i podijelila jest da uljepšam nekome dan, da nekoga odvratim od problema bar na trenutak i uvedem ga u svoj savršen svijet (da, ovo je moja mala utopija... zato nitko ni nije umro, ako niste shvatili). Željela sam da ovo bude mjesto u koje ćete i vi i ja moći doći i samo skrenuti misli, malo se nasmijati, rasplakati, što god da nam dođe. I nadam se da sam u tome uspjela.
Vratit ćemo se ovim likovima u zasebnoj skupini priča od po jednog poglavlja, ali ovo je definitivno kraj serijala. Donatella i David jesu bili u planu, no oni neće dobiti svoju priču u klasičnom obliku. Dobit će svoja poglavlja, bez brige, no ne i priču/knjigu. Možda vam se epilog prije ove bilješke čini malo nedovršen jer nisu spomenuti svi likovi, jer je sve fokusirano na šačicu likova, no tako sam jednostavno željela da bude. Neovršeno, u nekom smislu, otvoreno. Željela sam ostaviti prostora za jednokratna poglavlja u drugoj knjizi.
Mogla bih nastaviti jer materijala imam (Marijana, Donatella, Adamove sestre...), no mislim da je vrijeme da se pozdravimo. Mislim da je vrijeme da krenemo dalje. Kamo, kuda, kako, u kojem smjeru, kada? Ne znam.Nadam se da ćete biti tu i dalje da mi pružite potporu u drugim pričama, no ako vas je ovdje držao samo ovaj serijal, razumijem. Svi mi biramo što volimo.
Za kraj, voljela bih čuti malo od vas, svojih čitatelja. Koji par vam je najviše prirastao srcu? O kome bi željeli dodatne scene? Od koje knjige ste ovdje? Što vas je u serijalu oduševilo? Što niste očekivali?... Napišite mi nešto za kraj, bilo što.Da... pa... toliko od mene za sada. Nisam baš ispiriana u ovom trenutku.
Čitamo se nekom drugom prilikom.
Puno pozdrava,
Gaby
VOUS LISEZ
Dogovor za spas
Roman d'amourZnala je točno u što se upustila kada je pristala infiltrirati se u njihovu svakodnevicu. Znala je da bi je mogli ubiti samo tako, bez treptaja. Znala je da je njena izdaja zaslužila smrtnu kaznu. No nisu je ubili, nisu je povrijedili, nisu je ka...