❤Capitolul 3❤

838 56 4
                                    

Harry pov:

M-am trezit,si am văzut că era 5 dumneata. La naiba cu munca asta. M-am uit în dreapta mea si am văzut-o pe Sam. Dormea. Dormea atât de frumos. M-am dus la baie și mi-am făcut un dus repede. Mi-am luat o pereche de blugi negri, un tricou negru și hanoracul meu negru,si bocanci. Am coborât jos și i-am văzut pe bieti deja pregătiti. Am văzut-o pe Perrie care îi spunea lui Zayn sa aibă grijă de el.

-Perrie,sa ai grija de Sam pana ma întorc, sa nu o lași să iasă afară, am spus cu o voce calmă.

-Stai liniștit, Sam e în mâini bune. O sa am grija de ea, a spus ea punându-mi o mamă pe umăr.

-Multumesc, noi plecam.

-Sa aveti grija de voi,a spus ea

-Stai liniștită, o sa fim bine,am spus trântind usa de la intrare și intrând în mașină.

Eu conducem, pana la depozit.

-Ce trebuie sa facem Harry, a spus Louis.

-Deci, tinta noastră este un om de 40 de ani. Trebuie sa mergem după el, îl luăm și il aducem lui Mark.

-Am înteles,a spus Niall.

-Ce vrea Mark de la el, a întrebat Liam.

-Tinta noastră, știe unde sunt ascunși banii lui Dilan,am spus eu pe un ton putin ridicat

-După ce o sa aflam ce o sa se întâmple cu el, a întrebat Zayn din spate.

-Moare. Îl omoram. Nu putem sa îl lăsăm în viata,ar fii prea periculoas pentru noi și Mark.

Sam pov:

Mi-am deschis ochii și un val de lumina ma făcut să îi închid la loc. M-am întins pana pe perna lui Harry, dar nu era. Cred ca a plecat cu bietii,in misiune. M-am uitat la ceas și am văzut că era ora 10. M-am ridicat din pat, și am coborât pana în bucătărie. Acolo era Perri care făcea un aluat de prăjitură.

-Neata,am spus cu o voce răgușită.

-Neata. Du-te și schimbate. Trebuie sa ma ajuti sa facem mâncare.

-Acum, și am început să alerg pe scări spre dormitorul meu. Pardon al lui Harry, defapt al nostru. Am mers la baie și m-am spălat pe fata. Am intrat în dormitor și am luat o pereche pe pantaloni scurti albaștri și un tricou negru pe care scria cu litere mari "Fack you". Și mi-am făcut un coc repede. Am coborât și am intrat în bucătărie.

-Ce prăjitură facem, am spus eu.

-O prăjitură cu ciocolata, e preferata baietilor,a spus ea și a turnat aluatul într-o tavă.

-Au plecat bietii?

-Da de mult.

-Ce treaba au?

-O sa îti spună Harry când vine.

-Când vin?

-Pe la 3.

-Ok, atunci hai sa pregătim masa. Eu o sa fac clătitele mele cu Fineti. Lui Niall o sa îi placa.

-După ce bag prăjitură în cuptor,fac o salata.

-Și eu o sa pregătesc niște pulpite.

Harry pov:

Am prins prada. Acum suntem într-o cameră și Mark încearcă să afle unde sunt bani. Dar gândul meu era la Sam. Oare ce face? O fi fugit? Nu, am încredere în Perrie. Nu ar face asa ceva. Ce o sa îi spun dacă mă întreabă unde am fost? Iubito, știi am fost sa răpesc un om să aflu unde sunt niște bani, și apoi l-am omorât, ceva foarte normal pentru oamneii normali. Nu știu, cum va reactiona când o să îi spun cu ce m-a ocup, dar o voce m-a întrerupt din a ma mai gândi la asta.

In my heart ❤(Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum