ចង់អីពេលនេះអូនសម្លាញ់! ! [part44]

2K 180 50
                                    



+ភូមិ​គ្រឹះ​Joen

        នៅក្នុង​បន្ទប់ដ៏ធំទូលាយមួយដែលមានការរៀបចំដ៏ល្អប្រណីត​ យេីងក៏ឃេីញមានគូរដណ្ដឹងមួយគូរដែលកំពុងតែអង្គុយផ្អែមល្ហែមដោយរាងក្រាស់អង្គុយពីក្រោមនិងរាងតូចអង្គុយពីលេីភ្លៅរបស់គេញាំនំបណ្ដេីរមេីលរាងក្រាស់ធ្វេីការបណ្ដេីរ....

Tae: Jung...!!អូនថាអូនទៅអង្គុយលេីពូកក៏បានដែរ​  អូនអង្គុយបែបនេះបងប្រាកដជាពិបាកធ្វេីការមិនខានទេ! ! (រាងតូចបញ្ឈប់ការញាំរបស់គេនិងងាកទៅសុំរាងក្រាស់ឲលែងគេទៅអង្គុយលេីពូកវិញព្រោះបេីគេអង្គុយបែបនេះគេប្រាកដជាធ្ងន់ហេីយពិបាកធ្វេីការហេីយ)

Jungkook: អត់! ! អង្គុយនៅទីនេះហេីយ​ ខ្លួនអូនស្រាលដូចសំឡីហេីយតូចទៀត​ វាគ្មានអ្វីពិបាកដល់បងទេ​  មានតែធ្វេីឲបងមានអារម្មណ៍កក្នុងការធ្វេីការទៅវិញទេ​អូនសម្លាញ់! ! សឺត​...! !  (រាងក្រាស់ប្រកែកទៅគេយ៉ាងលឿនព្រោះគេមិនអាចធ្វេីការដោយមិនមានរាងតូចនៅក្បែរនោះទេ​  ក្លិនផ្កាវ៉ាន់នីឡាដ៏សែនក្រអូបដែលភាយចេញពីកាយតូចរបស់គេធ្វេីឲរាងក្រាស់ឈ្លក់វង្វេងងេីបក្បាលមិនរួចនោះទេ​ ចង់តែថេីបចង់តែអោបមិនចេះណាយនោះទេ! ! )​

Tae: ឆេីស! ! Jungតែអូនចង់....(គេនិយាយមិនទាន់ចប់ផងរាងក្រាស់ក៏និយាយកាត់គេភ្លាម)

Jungkook: ចង់អីពេលនេះអូនសម្លាញ់! ! មិនឃេីញប្ដីកំពុងធ្វេីការទេឬ? ?

Tae: ឡប់សតិ​! ! អាប្ដីឆ្កួត​ អូនចង់ផឹកកាហ្វេនៅហាងរបស់ជីមីនមិនមែនចង់រឿងដែលបងគិតនោះទេ! ! (រាងតូចជេរគេនិងវ៉ៃដេីមដៃគេបន្តិច​ ព្រោះរាងក្រាស់ប្ដីគេនេះមិនដែលគិតអ្វីក្រៅពីរឿងលេីគ្រែនោះទេ​ និយាយរួម​ទៅគឺល្មោភតែម្ដងហេីយ)

Jungkook: អរ! ! ចឹងទេឬបងស្មានតែអូនចង់អីផ្សេង​  បេីចង់អីផ្សេងគឺទាល់តែចាំព្រោះឥឡូវនេះប្ដីរវល់ធ្វេីការហេីយ..​..ហាហា! ! (រាងក្រាស់កាលបេីឮបែបនេះហេីយក៏ចាក់បណ្ដោយថែមទៀតធ្វេីឲរាងតូចខឹងគេឡេីងក្រហមស្លឹកត្រចៀ​កទៅហេីយ​ ដឹងថាគេពិបាកលួងហេីយ​ តែចូលចិត្តណាស់អាញ៉ោះឲខឹងនឹង! ! )

Tae: អាយ! ! អាប្ដីឆ្កួត​! ! បានហេីយលែងគេ​  គេឃ្លានកាហ្វេ​ គេទៅទិញខ្លួនឯងក៏បានដែរ​ លែងគេឲលឿន​ (តែគេប្ដូរសព្វនាមហេីយបានន័យថាគេខឹងហេីយ​  ត្រូវតែប្រញាប់លួងបេីមិនចឹងទេផ្អេីលផ្ទះមិនខានទេ)

Jungkook: អូអូ! ! បងដឹងហេីយប្រញាប់តែខឹង! ! ចាំបងនាំទៅទិញណា​  ណា៎...​ប្រពន្ធសម្លាញ់​  ប្រពន្ធល្អ​  ប្រពន្ធសំណព្វចិត្តរបស់Joen Jungkookតែម្នាក់គត់​ ឈប់ខឹងបងទៅណា៎​ (ប្រពន្ធរបស់គេទៅហេីយនោះរឿងអីដែលគេមិនថាគេខឹងឬមិនខឹងនោះ​ គ្រាន់តែបញ្ចេញតែបន្តិចមកក៏គេដឹងបាត់ទៅហេីយ​  ទេីបគេប្រញាប់លួង​ គេសុខចិត្តទុកការងារចោលសិនក៏ប្រសេីរជាងទុកឲប្រពន្ធគេមិននិយាយរកគេដែរ)

Tae: ហឹស! ! មិនបាច់មកលួងទេ​ ខ្ញុំជិះតាក់សុីទៅទិញខ្លួនឯងក៏បានដែរ! ! (រាងតូចនេះក៏មិនណយដែរ​ កាលបេីបានគេតាមលួងបែបនេះក៏ខ្មឺតតែម្ដង​  ស្អីនឹង​សុទ្ធតែ​ចង់ជិះតាក់សុីទៅតែម្នាក់ឯង​ ដាំចេកទៅបេីរាងក្រាស់ឲទៅនោះ)

Jungkook: Tae!!នេះអូនយករឿងជិះតាក់សុីមកគំរាមបងទៀតហេីយមែនទេ? ! មិនបានដាច់ខាត! ! អាKen....Kenឯងឆាប់ទៅរៀបចំឡានមកឲយេីងឲលឿនយេីងជូនប្រពន្ធយេីងទៅដោយខ្លួនឯង​ ចាប់ពីពេលនេះទៅបេីប្រពន្ធយេីងចង់ទៅណាគឺយេីងជាអ្នកជូនទៅ​ហាមអ្នកណាជូនក្រៅពីយេីងដាច់ខាត​ លុះត្រាតែ​មាន​បញ្ជា​ពី​យេីងតែប៉ុណ្ណោះ! ! ស្ដាប់យល់ទេ! ! (គ្រាន់តែឮបែបនឹងភ្លាមរាងក្រាស់ក៏រត់ចេញទៅក្រៅបន្ទប់ហេីយហៅជំនិតរបស់គេប្រាប់ពីច្បាប់ថ្មីដែលគេទេីបមុននេះ​ ដូច​ដែលបានប្រាប់ចឹងរាងក្រាស់ប្រាកដជាមិនបណ្ដោយឲប្រពន្ធរបស់គេចេញទៅតែម្នាក់ឯងនោះទេ​  ជាពិសេសគឺរឿងជិះតាក់សុីនេះតែម្ដង! ! )

Ken: បាទចៅហ្វាយ! !

Jungkook: អឺ​! ! ឆាប់ទៅឲលឿនទៅយេីងប្រញាប់​ ព្រោះប្រពន្ធយេីងឃ្លាន! ! ហេីយអូនក៏ប្រញាប់ទៅរៀបចំខ្លួនទៅចាំបងជូនទៅ....ហេីយល្មមឈប់ខឹងបានហេីយណា៎​ (ឃេីញទេនៅខាងក្រៅជាមួយកូនចៅអម្បិញមិញដូចខ្លាយ៉ាងចឹង​ តែពេលចូលមកក្នុងវិញជាមួយរាងតូចប្រៀបដូចជាកូនទន្សាយតូចមួយក្បាល ! ! )

Tae: ហឹម​! ! ឈប់ក៏បានដែរ! !

Jungkook: យ៉េ! ! ! បងស្រឡាញ់អូនខ្លាំងណាស់ដឹងទេ! ! (រាងក្រាស់ថាហេីយក៏ស្ទុះទៅឱបគេយ៉ាងណែនធ្វេីឲរាងតូចសឹងតែដាច់ដង្ហេីម! ! )

Tae: បានហេីយអូនដាច់ដង្ហេីមឥឡូវហេីយ! ! គេដឹងហេីយលោកប្ដីស្រឡាញ់អូនប៉ុណ្ណានោះ!  !

Happy birthday to me 🎂✨🥺🎈
Today is my birthday guys 🥺✨💗
07/06/2021
Pls enjoy reading....

To be continued
Love you'll so much 🥺💗
Pls vote and comment guys🙏🏻🥺♥️

🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now