Dönüşü Olmayan Karanlık

1.6K 88 32
                                    

Nazlı ve Ferman olayın şokunu atlatamamışlar.Sadece yüzü kan içinde kalan Aliye bakmaya başlamışlardı.O sırada yağmur yağmaya başlamış düsen damlalar Alinin yüzündeki kana karışıyordu.

O sırada büyük bir sesle ortalığı aydınlatan yıldırım bir anda Nazlı ve Fermanın üzerindeki şokun atmasına yardımcı olmuştu.Her ikiside telaş içinde Aliye koştu.

Alinin yakınına geldiklerinde durumunun çok daha kötü olduğunu gördüler.Alinin kırılmıs kemikleri dısaridan belli oluyordu.
Kıyafetleri parçalanmış, ayakkabısının teki baska bir tarafa dağılmıstı.

Ferman ilk müdahaleyi yapmaya başladı.Nazlı ise Alinin kırılan elini tutmaya çalısıyor bir yandan da yüzünden akan kanları silmeye çalışıyordu.

Ferman:Dayan kardeşim hadi nolursun dayan ben sensiz ne yaparım nolur dayan Ali !!!

Fermaninda gözlerinden yaşlar süzülmeye baslamış ancak yinede kardeşini bırakmamak için elinden gelen herşeyi yapıyordu.

Nazlı:Ali nolur uyan Alim ben sensiz ne yaparım ha söyle hadi nolur kalk biliyorum sen bu saatte asla uyumazsın hadi bak aç lütfen gözünü
A- Ali Aliii

Nazlının Ali diyerek bağırışı etrafta yankılanmış.sadece çevredeki insanlar değil çevredeki kuşlar kediler köpekler hatta etraftaki çiçeklerin bile yüreği sızlamıştı.

Hastaneye yakın bir konumda oldukları için Ferman hemen sedye çağırdı görevliler hemen Aliyi sedyeye kaldırmış ve göturmeye başlamışlardı.

Nazlı ise Aliyi götürürlerken bile elini hiç bırakmiyor aksine onun elini daha sıkı tutuyorlardı.

Kazayı duyan ekip acile inmiş.Adil Hoca kazayı duyunca sinir krizi geçirmiş Selvi ise Adil Hocayı sakinleştirmeye çalışıyordu.

Açi ise ağlamaktan kıpkırmizı gözlerle demire sarıliyor Demir ise duyduğu pismanlık ve vicdan azabının etkisi ile gözlerinden boşalan yaşlarla Aciyi kendine daha çok bastırıyordu.

Doruk ise Aliye bunca zaman yaptikları yüzünden utanç duymuş başını bile kaldıramayacak hale gelmişti.su an hissettikleri yüzünden krize girmiş hemen bir köseye saklanıp sessizce ilaçlarını almıştı.

Ekipteki herkes korkuyla beklerken
Bir anda acilin kapısı açılmış ve hiç istemedekleri o görüntüyle karşılaşmış aynı zamanda att'in o sözleri hepsinin kulaklarında çınlamıştı.

Ali Vefa 27 yaşında asistan doktor kafa bölgesinde darbeye bağlı kanamaları var.Vucunda basta kaburgalar ve kollar olmak üzere çoklu kırık ve çatlaklar görülüyor.Ayrıca iç kanama riski olabilir.

Herkesin gözünden damla damla yaş süzülürken olaydan çıkan ilk Tanju oldu ve Fermanla beraber Aliye hızla müdahale etmeye başladılar.

Nazlı ise ellerini Alinin Elinden hiç cekmiyor kıpkırmızı gözlerle sadece yatan Alisine bakıyordu.

Tanju:Ferman daha fazla dayanamaz Aliyi almamız lazım

Ferman:

Tanju: Ferman beni duyuyor musun

Ferman:Du-duyuyorum hadi çabuk gidelim

Tanju:Ferman iyi değilsen ben yapabilirim

Ferman:H-Hayır bende gelicem hadi acele edelim

Tanju ve Ferman hızla ameliyathanenin kapısına yönelirken Nazlı da peşlerinden gitmiş ameliyathaneye girmek istemişti.Ancak Tanju Nazlıyı kolundan tuttu ve onu durdurdu.

Kavuşmak (Alnaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin