- I am here -

34 3 0
                                    

Daisy ne kadar ısrar etmiş olsa bile Wanda ikna olmamakta kararlıydı.

Sorgunun ilk aşaması bitmişti, Wanda'yı ne olursa olsun Teslim olması için ikna etmesi şarttı..

Wanda'yı başka birisine teslim edip dışarıya hava almaya çıktı, ama ne olursa olsun dışarıda Natasha'yı görmeyi beklemiyordu..

Üstüne kahverengi renkte deri ceket, altında sıradan bir tişört ve son olarak siyah kot pantolon kombini yapmıştı, dikkatini çekmişti çünkü onu uzun zamandır görmemişti..

Onunda bu durumlardan dolayı epeyce yüzü asık duruyordu..

"Hey Natasha.." Diye seslendi, Natasha sesin geldiği yere heyecan ile baktı, Daisy'nin geldiğini gördüğü zaman içine bir miktar rahatlama gelmişti..

'Ah Daisy.. sende mi buradaydın.. Gelsene durma orada ;)'

"Nasılsın Nat.."

'iyi olduğumu düşünüyorum, peki sen..'

"Wanda meselesi kafamı kurcalıyor.."

'Sorgudan birşey bulabildin mi..?

"Yanlışlıkla öldürdüğünü itiraf etmişti, ama teslim olmamakta ısrar ediyor.. "

'Neden ki..?'

"Bilmiyorum, hayatım zaten kötüyken bide bu başıma gelmiş olması ayrı bir güzellik zaten Nat (!)"

'Anlayabiliyorum Daisy..'

"Wanda'nın teslim olması şart, yoksa hiç iyi şeyler olmayacak.."

'Evet, sanırım Hak--'

Ta ki bir bomba bizim tarafımıza atılana kadar..

"Natasha, Bomba Var!"

Bağırmamla birlikte bombayı sertçe aşağıdan alıp havaya attı ve bu bomba havada patlarken bizde zaten oradan kaçmıştı..

Siyah Beyaz renkleri karışık olan robota benzeyen uzun bir silüet karşıda duruyordu..

Kurukafa..

Teslim olmazsanız ölürsünüz..•

-Daisy'nin ağzından..-

Üstümüzdeki kostümlerimizi hemen aktif ettikten sonra saldırmaya ve onu etkisiz hale getirmek adına bazı saldırılar yapmıştık..

Dünyaların Yok Edicisi, Kızıl Cadıya Karşı..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin