Tujuh lelaki sedang membuat persembahan mereka di atas pentas. Lautan purple kini kelihatan. Begitu indah jika dipandang. Fans mereka bersorak gembira melihat mereka, iaitu ARMY yang sedang bersorak kepada BTS. Mereka memainkan watak sebenar mereka di atas pentas. BTS merakam momen ARMY dari atas pentas. Jungkook mengambil hp salah seorang ARMY dan mengambil gambarnya dengan sendiri. Jungkook juga mengambil gambar para Hyung nya. Setelah membuat persembahan bagi lagu Mereka iaitu silver spoon. Lagu BUTTER pula dimainkan. Para fans juga turut menyanyikan lagu BUTTER bersama sama BTS.
Selepas konser tamat, BTS mengambil keputusan untuk keluar bersama sama , untuk menghabiskan masa bersama. Pada waktu malam, "Namjoon Hyung, kita nak makan kat mana ni. ???" Tanya Jungkook. " Entahlah... Jungkook nak makan kat mana? " Tanya Namjoon . " Apa kata, kita pergi makan sushi 🍣. Dah lama kita tak makan, nak tak?" Cadang jhope. Ketika mereka memakan hidangan tersebut, jhope riba tiba terasa ingin ke tandas.Dia memaklumkan kepada member nya dan berlalu pergi. Selesai sahaja pergi ke tandas, tiba tiba seekor anjing datang menghampirinya. Jhope menggosok kepala anjing itu. Anjing itu kemudiannya menarik baju jhope menyuruh mengikutinya, jhope akur dan mengikuti anjing itu. Anjing itu membawa jhope ke arah semak. Jhope pelik . Tidak disangka, di dalam semak itu terdapat seorang bayi lelaki berada di dalam bakul yang indah. Dihiasi dengan kristal. Jhope mengambil bakul itu dan membawanya ke kedai makan sushi yang terdapat member nya. Dia makan dengan begitu cepat dan menyuruh member nya untuk pulang dengan segera. Jungkook yang pelik dengan sebuah bakul yang berada di tepi jhope bertanya " Hyung, apa ada dalam bakul tu.??" . " Kita balik dulu, baru aku cerita.
Sampai di rumah
Jhope dengan cepat membawa bakul tersebut ke biliknya lalu menutup pintu. Jhope menggangkat bayi tersebut dan meletakkannya di atas katil . Di dalam bakul tersebut terdapat pakaian, Pampers bayi , dan barang bayi . Dia meletakkan semua barang bayi di atas katilnya. Dia mengambil mang ( BT21 ) dan memberikan kepada bayi tersebut. Bayi tersebut mengambil dan bermain dengan gembira. Jhope tersenyum. Dia merasakan dirinya sudah menjadi ayah kepada bayi tersebut. Tiba tiba, bayi itu kelaparan lalu menangis. Jhope mencari botol susu dan menyuapi bayi tersebut. Para BTS datang ke bilik jhope dengan segera. Terkejut nya mereka melihat seorang bayi berada di atas katil jhope. Bayi itu sedang meminum susu. " Jhope, anak siapa ni???" Tanya Suga. " Anak kau ke , Hyung??? " Jimin juga bertanya. Pelbagai soalan dilemparkan kepada jhope. " DIAM!!!, " Arah jhope supaya keadaan kembali tenang. " Ini bukan anak aku, aku jumpa dia masa aku jumpa seekor anjing. Aku gosok anjing tu. Then, tiba tiba anjing tu bawa ke ke sebuah bakul... Bakul tu pulak ada bayi. Takkan nak tinggalkan. Jadi, Hyung bawak la balik. Kat dalam bakul tu dah ada barang barang bayi ni. Kat dalam bakul tu jugak ada beberapa kristal yang menghiasi bakul . Bila aku tengok bayi ni... Aku macam rasa dah bagi seorang ayah.l, so aku akan jaga dia sampai la bayi ni jumpa mak kandung dia. " Kata jhope.
Bersambung.
YOU ARE READING
JHOPE appa
General Fictionseekor anjing telah menarik perhatian jhope dan membawa jhope ke arah semak . Di dalam semak tersebut kelihatan seorang bayi lelaki yang amat comel. Dia membawa bayi itu bersamanya. Member BTS yang lain terkejut dengan apa yang dibawa jhope. Mereka...