Dylan O'Brien...
Aman tanrım şaheser kulunu düşünürken yine okula geç kalmıştım.Umarım Bayan Daw beni derse almamazlık yapmazdı...Kendi kendine konuşan, yorum yapan beynimi susturmaya çalışırken ayakkabılarımı giyinip-servisimin evime yaklaştığı gördüm, şükür tanrım artık binmiştim.Çocuklara selam verip arka koltuğa oturup Lana Del Rey'in meet in the pale moonlight şarkısını açmıştım.Okula varmıştık tarih ve almanca öğretmenlerime başımla selam verip hemen sınıfa koştum. Adrasteiamare,Nega,Poeier ve Drew beni ''çok şükür'' bakışlarıyla karşıladılar.
"Nia tanrı aşkına neredesin birazdan duyuru yapılacak ve sen hala evde homurdanıyor muydun?"
ah Adrasteiamere ve bitmek bilmez soruları...
"Ne yapıyor olabilirdim sence Tei?"
"Çocuklar unutun gitsin bu gün çok önemli bir gün.Bunun hakkında konuşmalıyız..." dedi Poei.
"Sonunda adam akıllı birisi lafa karışıp asıl konuya döndü." dedi Nega her zamanki sertliğiyle.
"Haklısınız Bayan Aden nerede? onu bulmamız gerekiyor."
her şeyden bir haber olan Drew söze atladı;
"Birisi neler olduğunu bana da anlatırsa gerçekten memnun olurum."
"Bu gün okula Dylan O'brien geliyoooor!" Poei heyecanla atılmıştı söze.
Nega sadece Dylan'nın adını söylediği için gereksiz hümanistlik damarı kabarıp;
"Sadece Dylan mı? ekibi,yönetmenler, ışık şefleri..."
diye sıralarken tartışma çıkacağını anlayan Tei hemen lafa dalıp;
"Çocuklar tartışarak kaybedeceğimiz vakti Bayan Aden'i bulmak için harcamalıyız yoksa birazdan Dylan O'briene rezil olacağız."
"Bak hala Dylan diyor yahu sadece Dylan mı gele-" Nega cümlesini tamamlayamadan Tei;
"Susun artık Bayan Ring.""
dedi...Biz de hemen toparlanarak öğretmenler odasına inip Bayan Aden'i çağırdık.Bize yapmamız gereken görevleri verip tekrar odasına döndü.
Hepimizden daha tertipli ve düzenli olan Drew hemen not defterini çıkarıp yapılacakları not almaya başlamıştı bile.
Yapılacaklar;
-3 öğrenciyi Dylan O'brien ve ekibini karşılamak için bahçeye göndermek
-Mikrofon ve ses yalıtımı için kullanılacak malzemeleri bahçeye taşımak
-Bahçeyi temizletmek
-Öğrencilerin her şeye karşı dikkatli ve uslu durmaları için uyarmak
diye sıralarken Nega tekrar parladı;
"Kırmızı halıda serecek miyiz onu da sorsaydık keşke, alt tarafı bir oyuncu geliyor ne bu tantana?"
bu sefer Poei söze karışarak;
"Zaman çalıyorsun Nega ayrıca alt tarafı oyuncu dediğin adam dünyanın en büyük yıldızlarından birisi."
konuşmayı daha fazla devam ettirmemek niyetinde bulunan Nega aşağıya inerek üç öğrenciyi görevlendirerek bahçede Dylan ve ekibini bekletecekken, Tei de temizlik görevlilerini okulu sıkı bir temizlik denetiminden geçirmesi için uyarmaya gitti.
Drew,Poei ve ben ise bahçeye mikrofon ve kabloları türevlerini taşıdık.
Drew; Ben çok yoruldum