ГЛАВА 9.

1.7K 163 0
                                    


В резултат на снощната ни женска вечер, тази сутрин се чувствах като зомби. Бях недоспала и изморена, имах лек махмурлук и изпитвах малка вина, докато се приготвях за интервюто с най-полезния играч на НФЛ (*) за миналия сезон.

Бях в състояние да убия Памела за това, че ме уреди на среща с Джейк довечера. От единия отивах при другия. Чувствах всичко това толкова погрешно.

Отворих дрешника, за да си избера тоалет за интервюто. Не стига, че довечера имах среща с Джейк, но щеше да се състои и моето първо студийно интервю. При това с Хейдън Джеймс, който никога досега не беше давал такова. Трябваше да изглеждам възможно най-добре. Спрях се на черна рокля до средата на бедрата, с дълги ръкави и квадратно деколте, която ме караше да се чувствам едновременно елегантно, професионално и комфортно, а след това щеше да е подходяща и за среща.

Облякох се възможно най-бързо, гримирах се и се отправих към Хилтън.

Срещнах се с Ник във фоайето. Той държеше чаша кафе от близкия Старбъкс и изглеждаше невероятно спокоен. Когато ме забеляза, се ухили широко.

- Нервна ли си?
- Малко.
- Нормално. Само не забравяй да се отпуснеш. Ако си напрегната, може да забравиш някой въпрос или да изглеждаш странно пред камерата.
- Схванах. Да се отпусна. Лесна работа.

Засмях се и Ник се присъедини.

- Готова ли си да се качваме? Екипът вече докара и монтира основното оборудване.
- Да вървим. Имам среща тази вечер и не искам да закъснявам.
- О, страхотно! Не се притеснявай, имаме предостатъчно време. Ще приключим преди седем.

Когато се качихме с асансьора до пентхауза, Хейдън вече ни очакваше. Изглеждаше освежен от душа и не носеше нищо друго, освен хавлия, увита ниско на хълбоците му. Водни капчици се стичаха по голата му кожа.

- Заповядайте! - махна към нас и с жест ни подкани да влезем в дневната. - Аби, мислех, че би могла да ми помогнеш в избора на дрехи, докато Ник донастройва нещата. Дрешникът ми е в спалнята.

Знаех, че от мен се иска просто да му помогна в избора на дрехи за интервюто, но дали бях готова да остана насаме с него в спалнята му?

- Ще стане по-бързо, ако ми помогнеш. - каза Хейдън, явно доловил колебанието ми.
- Разбира се. Покажи ми гардероба си.
- Страхотно. - каза той и се обърна към оператора. - Ник, искаш ли да организираш снимачната техника близо до тези прозорци? Вече съм придърпал няколко стола.
- Да, изглежда добре. Светлината е подходяща.

THE PLAYERDonde viven las historias. Descúbrelo ahora