Bölüm 12 : Kötü Son

342 64 7
                                    

Not: Bu bölüm HakanAdana kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.



Apta'nın sürpriz kararı ilk olarak Haru'nun ölümüne yol açtı.


Sinsice yapılan ani saldırı sonucunda Apta'nın ölümcül kılıcı kalbine saplanmıştı. Ne olduğunu dahi anlamadan ölen Haru'ya kocaman gözlerle bakan Mozo öfkeyle bağırdı. "Lanet olsun! Bir araya toplanın!"


Mozo hemen ileri atıldı, az önce yenilediği ruh enerjisini sınırlarına kadar tüketti ve Apta'nın yolunu kesti.


Apta onun öfkeli yüz ifadesine bakarak sırıttı ve Haru'nun rakibine emir verdi. "Diğerlerini öldür!"


Mozo kılıçlarını sıkıca kavrayıp düşmanın diğerlerine saldırmasını engellemek istedi ama aynı anda Apta'nın keskin kılıcı boynunu hedef aldı.


-Clink!


Mozo son anda kılıcı engellemeyi başardı ancak aynı anda boşta kalan düşman diğerlerine saldırmaya başladı.


"Öleceksin!" Mozo karşısındaki çılgın insanı öldürmeden diğerlerine yardım edemeyeceğini anladı. Vücut gücü aşırı fazla olsa da onun kılıcı sıradan bir kılıç değildi ve düşman sinsi bir saldırı ile onu öldürebilirdi.


"Hah hah hah! O kadar kolay olmayacak!" Apta avucunda beliren bir hapı ağzına atarken söyledi.


Mozo hapı gördüğü anda içinde kötü bir his oluştu ancak onu durdurmayı başaramadı.


"Şeytani Kan Hapı! Kullanan kişinin vücudundaki her bir yapıyı inanılmaz düzeyde aktif eder ve ruh enerjisi emilimini onlarca hatta yüzlerce kat arttırır.


Beni bunu kullanmaya zorladın ve muhtemelen öleceğim ama sende başarılı olamayacaksın." Apta onun öfke dolu bakışlarını umursamadan sırıttı ve vücudu kıpkırmızı kesilirken ciddiyetle kılıcını tuttu.


Mozo onun vücudunun bir vakum gibi çalıştığını gördü, etraftaki canavarların etrafındaki ruh enerjileri bile onun vücuduna çekiliyordu.


"Ne yapıp edip hayatta kalmaya çalışın. Eger hayatta kalamayacağınızı anladıysanız onları da kendinizle birlikte öldürün. Patlatın kendinizi!" Mozo Apta'nın gücünün giderek artmasına kayıtsız kalamazdı.


Apta kontrolsüz bir şekilde gücünü artırırsa o bile hayatta kalamazdı.


'Küçük Mavi öldürebildiğin kadarını öldür, sakın oyalanma.' Mozo zihninden onlardan daha yüksekte savaşan ortağına seslendi. Haru öldükten sonra ortağı çılgına dönmüştü ve düşman sihirli canavarı parçalara ayırmıştı.


Bir boynuzlu atın öfkesi asla durdurulamazdı.


Mozo artık savaşına odaklanması gerektiğinde Azur Ölüm'ü ortadan kaldırdı ve sadece Kan Lordu ile ona saldırdı.


"Kesik kesik kesik..." Ne kadar ruh enerjisi harcadığına dikkat etmeden onlarca kesik saldırısı yaptı, Apta'nın vücuduna koşan ruh enerjilerinin ilerleyişi bu saldırılar tarafından bir süreliğine sekteye uğradı.


-Svish!


Kan Lordu kavis alarak kaçmaya çalışan Apta'nın sırtını hedef aldı ancak vücuduna akın eden ruh enerjisini savurganca harcayan Apta'ya yetişemedi.


(Tamamlandı✔) İmparator: Kara Elf (İKE) Serisi: 3. Kitap #Son Savaş#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin