13.

132 9 0
                                    




Taehyung arra ébred, hogy aranyszínű árnyalatok súrolják a bőrét. Összeszorítja a szemét, amikor fáradt látása alkalmazkodik a szobához.

Hirtelen a tegnap esti emlékek özönlenek a fiú fejébe, amitől zihált és felrázkódott. Ne. Ne . Ne .Ez nem történhetett meg.

De bizonyára Taehyung tudja, hogy ezek a puha lepedők nem biztosítják számára ugyanazt a meleget és kényelmet, mint a saját ágya. Tudja, hogy ez nem az ő ágya. Jungkooké.

Taehyung kissé felnyögve feltapászkodik. Észreveszi, hogy a feketehanú nincs sehol. A Taehyung sóhajt magában, miközben megpróbálja elnyomni a rossz  előérzetet a gyomrában.

Taehyung fáradtan kel fel, és a testén elterülő  verejték illatától görcsbe rándul gyomra. Kissé elpirul, amikor lenéz meztelen alakjára és észreveszi a testén lévő foltokat. Taehyung megrázza a fejét, és még egyszer felsóhajt.

Mibe kevertem magam ?

A fiú lassan lehúzza Jungkook piszkos lepedöjét, és magával rántja a mosógépbe, amely a fürdőszobában található. Beteszi a lepedőket az alátétbe, majd bemegyt a zuhany alá.

Taehyung gyorsan megeszi a reggelijét, nem felejtv otthagyni egy tányér ételt Jungkook éjjeliszekrényén, mielőtt kisietne a szobából.

Már néhány percet késik első órájáról, és a szíve nagyot dobbant, mert tudja, mi van először. Énekóra. A fiú sietve végigfut a folyosón, több könyvet szorongatva a kezében, és egyenruhája kilóg a különböző helyekről.

Pár perc alatt beront a zeneterembe, és a szíve megáll a látványtól. Minden egyes szem őt bámulja. Egy éles szempár fenyegetően néz rá, amitől borzongás fut végig a gerincén. Az ősz hajú férfi előrelép,  Taehyunghoz, és a szeme soha nem hagyja el a fülledt fiút.

-Taehyung - kezdi alázatosan a tanár úr.

Taehyung lenéz a cipőjére, képtelen tartani a szemkontaktust a szúrós tekintettel.

Taehyung lenéz a cipőjére, képtelen szemkontaktust tartani a szúrós pillantással.

– Kedves tőled, hogy csatlakozol hozzánk .Mondja ki a férfi, és még közelebb lép a fiúhoz.  Taehyung összerezzent, amikor a férfi hirtelen megfogja a fülét. 
-Talán legközelebb az óra végeztével csatlakozhatsz!

Taehyung nyöszörög a fájdalomtól, miközben a tanár elcsavarja a fülét.  A kisfiú megfogja fájó fülét, amint a tanár elengedi, előrebotladozva.  A füle vörös, és az arcának a megaláztatástól kipirult színét reprodukálja.

Mr. Tay vesz egy mély levegőt, és igyekszik lecsillapítani fortyogó haragját.  -Taehyung, te és Jungkook menjetek a zongoraszobába és gyakoroljátok a duettet. Azt akarom, hogy ez tökéletes legyen.

Taehyung lefagy,  zavartnak tűnik, mint mindig.  -D-duett? Milyen duett?

A tanár újabb gerincbizsergető pillantással viszonozza a fiú kérdését.  – Nos, Taehyung – mondja a férfi bosszús hangon.  -Ha időben értél volna be az órára , akkor tudtad volna, hogy téged és Jungkookat választottalak a Fire on Fire duettjéhez. Ti ketten befejezitek az év végi összejövetelünket, így azt akarom, hogy ez tökéletes legyen. MOST PEDIG MENJEN.

Taehyung hátrahököl, megriad a tanár kiabálásától.  Kétségbeesetten bólint az öregnek, mielőtt a zeneszobába rohanna, mögötte a nyugodt szobatársa.

Ahogy rohan a szobába, nem tud nem szorongani ezen az újonnan megtudott információn.  Duett?  Jungkookkal?  Miért én, ebben az osztályban minden egyes ember közül?  Mi van, ha azt hiszi, hogy rossz a hangom?  Mi van, ha ki nevet?

𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]Onde histórias criam vida. Descubra agora