𝘗𝘖𝘝'𝘴 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳'𝘴 "𝘮𝘦𝘢𝘯𝘴 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨" -𝘮𝘦𝘢𝘯𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨- 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛
°°
°
°
°
𝙊𝙨𝙖𝙢𝙪'𝙨 𝙋𝙊𝙑
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚝𝚠𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚞𝚜 "𝙸𝚏 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍 𝚜𝚎𝚙𝚊𝚛𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚑? " 𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚜 "𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚊𝚖𝚊" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 "𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙿𝚊𝚙𝚊" 𝙰𝚝𝚜𝚞𝚖𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎 𝚛𝚞𝚗 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚊𝚢 "𝚂𝚘 𝚒𝚝'𝚜𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍, ᖻᓍᑘ ᖶᗩᖽᐸᘿ ᗩᖶSᑘᘻᑘ ᗩᘉᕲ ᓰ ᖶᗩᖽᐸᘿ 𝙾𝚜𝚊𝚖𝚞" 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚜𝚘 𝚒𝚝 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚎.𝙏𝙞𝙢𝙚 𝙨𝙠𝙞𝙥
𝘼𝙩𝙨𝙪𝙢𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙙𝙖𝙙𝙨 𝙛𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩"𝚆𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚙𝚊 𝚊𝚗𝚍 '𝚝𝚜𝚞𝚖𝚞 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐? " 𝙸 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 "𝚜𝚘𝚖𝚎𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚛 𝚊𝚠𝚊𝚢, 𝚜𝚘 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚃𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗" 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚑𝚊𝚛𝚜𝚑 "𝙱𝚄𝚃 𝙸 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝚆𝙰𝙽𝚃 𝚃𝙷𝙴𝙼 𝚃𝙾 𝙻𝙴𝙰𝚅𝙴!!! " 𝙸 𝚢𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖, "𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚒𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎" 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚘𝚞𝚌𝚑𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚙𝚎 𝚖𝚢 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜 " 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚎 𝚋𝚎 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗? " 𝙸 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚜 𝙸 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚛𝚢 " 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢".
𝙏𝙞𝙢𝙚 𝙨𝙠𝙞𝙥
1 𝙢𝙤𝙣𝙩𝙝 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙩𝙨𝙪𝙢𝙪 𝙡𝙚𝙛𝙩𝙸 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝 𝚊𝚜 𝙸 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚊𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚟𝚘𝚕𝚕𝚎𝚢𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚞𝚗 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚢 𝚊 𝚌𝚊𝚛, 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚊 𝚑𝚘𝚜𝚙𝚒𝚝𝚊𝚕, 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚒𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 "𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙰𝚆𝙰𝙺𝙴, 𝚃𝙷𝙰𝙽𝙺 𝙶𝙾𝙳 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙰𝙻𝚁𝙸𝙶𝙷𝚃" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚞𝚐 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚊 𝚍𝚘𝚌𝚝𝚘𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 '𝚢𝚎𝚜' 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖. 𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚌𝚝𝚘𝚛 "𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐? 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐? " 𝙸 𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚎𝚛 "𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝" "𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚎𝚠𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚑𝚎𝚛𝚎" 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚌𝚝𝚘𝚛 𝚜𝚊𝚢𝚜.
𝘞𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵: 326
YOU ARE READING
𝓜𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼
Fanfiction𝚂𝚞𝚖𝚖𝚎𝚛𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 (𝙿𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚜𝚙𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐) 𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚗𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚜 𝚊 𝚍𝚒𝚟𝚘𝚛𝚌𝚎, 𝙰𝚝𝚜𝚞𝚖𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚛𝚢, 𝙾𝚜𝚊𝚖𝚞 𝚐𝚎�...