MJ+Peter, Irondad, Spiderson
"Petereeeeee!!"
Zařval Tony přes celé patro, ale nikdo neodpověděl.
"Petere Banjemine Parkere!!!!"
Tenhle výkřik slyšel i Bruce, který na něčem pracoval ve 4. patře.
Peter se mezitím schovával ve větrací šachtě a doufal, že na něj nenarazí Clint. Nevydával žádný zvuk, dokonce skoro nedýchal.
"Friday..."
Řekl Tony s Peterem naráz.
"...kde je Peter?"
"...řekni panu Starkovi, že jsem šel domů!"
Friday ale musela uposlechnout předchozím požadavkům svého stvořitele a tak Starkovi řekla kde přesně Peter je.O pár minut později se u Petera začaly ozývat kroky. Taky ho začal varovat jeho Pavoučí smysl. Peter zavřel oči a stulil se do nejmenšího klubíčka co jde, jakoby mu to pomohlo.
"Petere vylez já vím, že tam nahoře jsi."
Ozval se hlas, ale nebyl Tonyho. Byl to ženský hlas.
"Natasho, ty mě určitě neprozradíš."
Peter potvrdil svojí přítomnost a začal vylézat ze svého úkrytu. Natasha ho chytla za ruku a začala ho táhnout pryč.
"No to ne. Z tohohle už se nevykroutíš."Odtáhla Petera až k místu kde se právě nacházel Tony Stark. Ten Petera vzal za druhou ruku. Pak už ho táhli oba.
Když se dostali k místu, které zřejmě bylo vhodné pro probrání této situace se zastavili a Tony se zeptal.
"Tak Petere kdo je MJ?"
"MJ? Žádnou neznám."
Začal dělat hloupého.
Tony s Natashou se na něj jen podívali.
"Dobře, dobře... je to moje spolužačka."
"A dál?"
"A dál nic."
"Nechceš snad abych přivolal Steva aby ti vyprávěl o své první lásce?"
"Ne! Přiznávám je to moje kamarádka."
"Která?"
"Která... mi dala pusu..."
Přiznal se konečně Peter a Tony s Natashou začali naprosto šílet.
"Steve! Peper! Všichni! Peter má holku!"
"Clinte dlužíš mi 20 babek!"
Celým barákem se začalo ozývat jen jejich hulákání, až tím přivolali téměř všechny členy týmu.
"Co se to tu děje!?"
Začali se všichni ptát a postupně se přidávali k Tonymu a Natashe.Peter tam celou dobu jen seděl a nechal všechny mu chaoticky pogratulovat, zulíbat tváře a vytřást mu duši z těla. Svoje aliby na to že si s MJ dali pusu si raději nechal pro sebe, vůbec se mu teď nechtělo všechny přeřvávat a vše jim vysvětlovat.
Takhle to ale moc dlouho nevydrželo.
"Co se to tu sakra děje?"
Přeřval všechny neznámý hlas. U dveří se nacházela dívka zhruba v Peterově věku, jemně tmavší pleti, s kudrnatými tmavými vlasy a rysy které se jen tak nezapomenou.Všichni zmlkli a nechali ji dojít k Peterovy. Ta ho vzala za ruku a začala ho odvádět pryč.
Když vyšli ven, Avengers je pozorně sledovali, Peter si to zřejmě nezvědomil a políbil MJ. Ten polibek nebyl nijak dlouhý ani vášnivý, ale měl v sobě nějaké kouzlo. Potom se podíval jeden druhému do očí a ruku v ruce pokračovali v chůzi.
Avengers počkali ještě chvíli, než se jim Peter vytratí z výhledu. Chvíli je tak mlčky stáli a polykali na sucho. Nemohli tomu uvěřit. Prostě potřebovali chvíli na to to vstřebat. Ještě se na sebe podívali, pak na místo kde stál Peter s MJ a pak zas na sebe. Pak začala vřava.
• 503 slov •
Tak jsem tu opět po dalším půlroce.
Děkuji moc za všechny pozitivní komenty, všechny je čtu a vždy mě moc potěší.A co líbil se vám Loki?
Podle mě to byl zatím nejlepší z těch tří seriálů.
A shipujete víc Loki/Sylvie nebo Loki/Mobius?
Já mám ráda oba shipy ale u mě vede Loki/Sylvie.A co Black widow?
Jasně nebyla to nejlepší Marvelovka, ale já si jí moc užila.A už se moc těším na film Shang-chi, který už za chvilku vyjde.
A kdybyste chtěli do kina jděte na Free guy, je to fakt super.
ČTEŠ
Avengers a problémy Petera Parkera [oneshots]
FanfictionKnížka je hlavně o tom "Jak se Avengers dozvěděli tajnou identitu petera parkera." Knížka obsahuje shipy které nemusíte mít v oblibě, proto třeba nějaké kapitoly přeskočte (na začátku je vždy napsáno jaké shipy se v dané části nachází.