*Namjoon's pov*
ვახელ თვალს კვამლიან მანქანაში ვიხედები გვერდით და ჰანას ვერ ვხედავ , მაგრამ ბოლოს ვნახე ...საშინელ მდგომარეობაში , მანქანიდან სწრაფად გადავედი და მასთან მივირბინე , ის მანქნიდან გადმოვარდნილიყო და უხეშად ეგდო ძირს
- ჰანა? ჰანა კარგად ხარ? ჰანააა? არააა არ დამტოვო
*ტელეფონით სასწრაფოში დავრეკე და ისევ ჰანასთან მივედი , მხოლოდ ის მახსოვს რომ გზაში მანქანა დაგვეჯახა მას შემდეგ არაფერი ვიცი , მაგრამ ვიცი ეს ყველაფერი ვისი გაკეთებულია ....- ჰანა? ის ხომ კარგად იქნება?
ამ დროს პატარაზე არ ვფიქრობდი , მხოლოდ იმ ადამიანზე ვფიქრობდი რომელმაც თავისი ღიმილით ცხოვრება გამიფერადა და სიძულვილი სიყვარულით შემიცვალა...მეშინოდა იმის რომ ის ან პატარა დამეკარგა ,ისინი ხომ ჩემი ბედნიერების ერთადერთი მიზეზები არიან...-ხომ გადარჩებიან?
ვეკითხები ექიმს ის კი მხარზე ხელს მადებს და შიგნით შედის , მთელი საათები ნერვიულობაში დავლიე..მხოლოდ ის მინდოდა რომ ჩემი სიხარულები კარგად ყოფილიყვნენ.....10 წლის შემდეგ.....
- მამა მამა(ბორა)
- გისმენ მამიკოს სიხარულო(ნამჯუნი)
- ეს სათამაშო მიყიდე(ბორა)
- რომელი?(ნამჯუნი)
- აი ის ვარდისფერი(ბორა)
- კარგი წამოდი შიგნით შევიდეთ(ნამჯუნი)ახალგაზრდა კაცი დაახლოებით 10 წლის ბავშვით შედის ერთ-ერთ მაღაზიაში და თავისი პრინცესა კიმ ბორასთვის ყიდულობს თოჯინას რომელიც პატარას ძალიან მოეწონა
და როდესაც ნამჯუნი ბორას უყურებზ ახსენდება თავისი მეუღლე , რომელსაც ბორა გაჭრილი ვაშლივით ჰგავს .....- მამა ეს ფოტოს ჩარჩო ვიყიდოთ , დედიკოს ფოტოს მოუხდება(ბორა)
- კი მოუხდება(ნამჯუნი)
....ნამჯუნი წლებია საწოლთან ჰანას ფოტოს ატარებს და ძილის დროს იხუტებს , მისთვის დიდი ტკივილი იყო ჰანას დაკარგვა , მაგრამ მას სიცოხხლის სტიმული პატარა ბორამ მისცა რომელმაც ერთი ნახვით გააღიმა , პატარა ბორა რომელიც ძალიან გავს დედამისს....
ნამჯუნმა ბორას დედამისის შესახებ უთხრა და მისი ფოტოებიც აჩვენა , ბორაც სულ უყურებს დედამისის ფოტოებს და მის ფოტოებს ჩარჩოებს უცვლის , და მის ფოტოსთან მდგარ ლარნალს ყვავილებს უცვლის- მიყვარხარ დედიკო,მართალია ვერ შეგხვდი მაგრამ მამიკომ მითხრა რომ სადაც ხარ იქიდან მხედავ და მლოცავ...მადლობა დედიკო ჩემი გაჩენისვის(ბორა)
დასასრული ♡
მადლობა ჩემო საყვარელო მკითხველებო,რომ კითხულობდით ამ ფიკს მიყვარხართ...♡
_
ესეც მე-3 ფიკი რომელიც დავამთავრე მადლობთ💞