chapter 2

449 16 2
                                    

verhuizen is het leukste wat een mens kan mee maken wat hou ik er van *not*. vandaag was de dag dat we nog in Nederland waren. ik had van mijn vrienden afscheid genomen net zo als Levi. het helen huis was al leeg het zag er nu echt oud en vervallen uit. ik pakte mijn skateboard die op de keuken tafel lag en ging in de auto zitten voor de laatste keer keek ik naar ons huis waar we de opgelopen 4 jaar hebben gewoond.

ik zag een bordje staan met holmes chapel. dat betekend dat we er waren. we reden een straat in waar allemaal villa's stonden het was echt zo een kakkers buurt. de auto stopte voor een huis het leek sprekend op het huis die Levi me had laten zien op internet.

'en wat vinden jullie'? vroeg mam

'awesome' lachte Levi.

uit mijn mond kwam een mageren uhmm. het mag dan wel een mooi huis zijn maar toch wil ik terug naar Nederland. ik stapte uit en pakte mijn laptop uit de auto en ging op de stoep zitten.

'Nina! ja mag ook best wel mee komen helpen hoor!' riep mijn vader op een boze toon.

ik zuchten en klapte mijn laptop dicht en pakte ook maar een doos met allen tegen zin die ik in me had.

pov harry.

eindelijk hadden we vakantie na een half jaar op tour te zijn geweest. ik zat in mijn range rover op naar mama en Gemma. net zo als de anderen jongens zouden we voor 2 maanden terug gaan naar onze ouders. iedereen had er zich al weken op verheugt. ik kwam aan in de stad waar ik ben opgegroeid en waar ik nog steeds helemaal blij van word als ik hier ben holmes chapel. ik parkeerde mijn auto op de oprijlaan van het huis en stapte uit. ik pakte uit de achterbak mijn koffer en liep naar de voor deur. de deur zwaaide open en mijn moeder vloog me om mijn hals. 'my little boy is home!' ik zag dat ze tranen in haar ogen had staan. ik gaf haar een zoen op haar wang. ze trok me naar binnen naar de keuken. ik gingen zitten aan de bar. heb je honger vroeg Anne. ik knikte en ze begon aan het eten. 'zo vertel me hoe was het op tour?' ik verteld haar alles wat we hadden mee gemaakt en ondertussen had ze het eten al klaar we aten taco's. de dag gingen langzaam voor bij ik besloot om naar bed te gaan. ik keek uit het raam en zag dat het huis tegen over ons helemaal leeg was. mam vertelde dat het huis was verkocht aan een gezin die uit Nederland kwamen en dat ze 2 kinderen hadden die net zo oud waren als Gemma en ik. en met die gedachte viel ik in slaap.

ik werd wakker van een paar deuren die open en dicht gingen ik denk dat het van een auto was. ik trok snel een jogging broek aan en een t'shirt en liep naar het raam en maak de gordijnen open. op de stoep zat een meisje ik denk wel van mijn leeftijd met haar laptop op schoot. ik denk dat onze nieuwe Buuren zijn gearriveerd. ik moet zeggen ze zag er helemaal niet slecht uit eigenlijk, zag ze er perfect uit!. Ze klapte haar laptop dicht en stond op. Zo te zien was ze daar niet echt blij mee want ze keek nog al kwaad. ze pakte eem doos em liep er het huis mee in. ze leek niet echt op haar ouders zou als ik nu kon zien. haar ouders waren echt zakenmensen en zij zij was heel anders volgens mij vond ze dit allenmaal maar niks. ik moet er echt achter zien te komen hoe ze heet. er werd op de deur geklopt. 'liefje kom je eten' het was mam. 'ja ik kom' riep ik en ging naar beneden.

pov nina.

eindelijk had ik alle spullen in mijn kamer gezet. ik was dood moe eigelijk wou ik nog gaan skate maar voor deze keer sla ik dat over. ik trok mijn grijze jogging broek aan en een wit topje mijn haren in een lose knot en ik deed mijn lenzen uit en zet mijn bril op. ik ging naar buiten naar het balkon. ik had er een bank neer gezet en een tafeltje. ik deed mijn oortjes in mijn oren en ging door mijn muziek lijst. ik zette swedish house mafia- don't you worry child op. ik ging op de bank zitten mijn mijn knieën naar me toe getrokken en ik staarde voor me uit. ik voelde tranen in mijn ogen prikken ik wil morgen echt niet naar een nieuwe school ik haat het hier ik wil terug!. aan de overkant stond er een jongen naar me te kijken van uit zijn raam. zijn huis het zag er het zelfde uit als die van mij of mijn ouders. de jongen had bruinen krullen dat was het enigen wat ik kon zien van uit hier. de jongen pakte een schetsboek met een stift. ik keek hem nog steeds aan om te kijken wat hij ging doen. hij schreef wat op het blaadje en hielt het om hoog.

'heyy i'm harry :)'

ik moest lachen en veeg mijn traan snel weg en loop naar binnen om ook een schetsboek te pakken.

'heeyyy harry, i'm Nina :) '

hij glimlachte nu ook en omg wat voor een glimlach.

' heey Nina :) mooie naam trouwens'

was dat nu een flirt opmerking?.

' dankje, harry is ook een mooie naam haha'

hij rolde met zijn ogen waar door ik in een deuk lag.

' hoe vind je het hier?'

' gaat wel :(' schreef ik terug en hielt het omhoog zodat hij het kon lezen.

hij trok een pruillipje

' moet je morgen ook naar school?' schreef ik op.

' nee ik zit niet meer op school sorry:('

' waarom niet'

' omdat ik werk heb'

'oohh jammer dan was er misschien een iemand die ik ken maar ja :('

'het spijt me Nina :( '

ik glimlachte zwakjes. hij leek me best een aardige knul. ik besloot om maar te gaan slapen

'ik ga slapen spreek je nog wel x'

' geeft je nummer '

ik schreef mijn nummer op en liet het weer zien.

'dankjee sleepwell xx'

ik lachte en liep naar binnen en deed mijn kleren uit en ging in bed liggen.

two faces ( harry styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu