Başlıksız Hikaye Bölümü

28 0 0
                                    

Yağmurlu bir gündü yağmur o kadar hızlı yağıyorduki evine gitmek için koşan çok kişi vardı ve son anda bende evime gitmek için koşucaktim ama başaramadım çakan şimşek bana denk geldi ve uyandığımda kendimi çok iyi hissediyordum kendimi bir evde buldum kapısı açıktı etrafta kimse yoktu dışarı çıktım ve.korkumu öğrenmeme az kalmıştı ve öğrenmiştim her zaman korktuğum birşerydi ya dünyayı zombiler basarsa benim korkum ve endişem buydu .

Başta herşey iyiydi ta ki, zombi olduğumu öğrenene kadar . Kız arkadaşım yaşıyormuydu bilmiyordum ama ben konuşabiliyordum diğer zombilerde farkım buydu onlar gibi değildim aramızda bizi öldürmek isteyen yani bizi burdan sürmek isteyen kemikliler vardı aynı adı gibilerdi yapıları ful kemikten oluşuyordu ama bizden güçlülerdi aramızda benim gibi zombilerde vardı benim gibi azda olsa konuşabiliyorlardı .

Her neyse daha hikayenin başındayız ileri zamanda olanlar güzeldi kız arkadaşımın yerini öğrendiğimde yaşıyordu zombi değildi.

Onun yanına gittim ama beni tanıyamamıştı ilk soruhu ben sormaya çalıştım ama başaramadım kız arkadaşım bana saldırmak üzereydi üşüyordu hemen üzerini örttüm bana karşı yavaş yavaş korkusu geiyordu ama azcık korkusu vardı.

Ben ona zorlada olsa korkmamasını söyledim ve beni yavaşça tanımaya başladı ismimi unutmuştu bende ismimi unutmuştum zombi olduğumdan dolayı insanken kız arkadaşimdi ama şimdi eskisi gibi değildi çünkü ben bir zombiyim o bir insan bana bir isim taktı taktığı isim "Re" idi bana yaklaşamiyordu ama genede beni düzeltmek umudu ile anıları anlatıyordu nedeni bana guvenmeye baslamisti ben ona nasil guveniyorsam oda bana guveniyordu onu cok kez korudum artik onu sevmeye basladim nasil oldu bilmiyorum ama birbirimize karsı ilgi duyuyorduk aş boyle birseydi insan olsanda zombi olsanda farketmez yani kisaca aşk maceralara atilmak gibi guzeldi.

Hoşlandiğim kiz o kadar güzeldiki ona bakarken kendimi insan oluyormuş gibi hissediyordum bu arada sevdiğim kızin ismi "Lisa"Lisa için ölmeyi bile göze alabilirdim ama zaten bir öluydum sanki lanetlenmiş gibi Lisa'yı korumak için kendimi kemiklilere feda bile ederdim onu gerçekten çok seviyordum kizin annesi de isirilmiş onunda insan olabileceğine inaniyorum ve hayl ediyorum uyuyabiliyorum ruya gorebiliyorum ...

 

                                       2 Gün Sonra

Ben insan olmuştum ve Lisa ile evlenmiştim daha ilerku zamanlarda 2 tane cocuğumuz olmuştu kizimizin ismi "Kate" oğlumuzun ismi "Rorry" ve ailemle cok iyi zaman geçirmiştim ben olüp dunyayi korumak oğluma ve kizima düşene kadar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zombie Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin