Çok üzülerek bir şey rica etsem?

158 6 4
                                    


Nasıl söze girmem gerekiyor? Nasıl başlayacağımı unuttum.

Rm- Başla direkt. Kasma işte.

Senin için demesi kolay tabi ki Namjoon. Neyse neyse tamam şöyle başlayayım o zaman.

Merhaba sevgili okurlarım kocaman ailem. Birinci kitabı düzenlemekle meşgulüm hala biliyorsunuz. Biraz yavaş ilerliyorum ancak halledeceğime emin olabilirsiniz. Ama sizinle konuşmak istediğim çok ciddi bir problem var.

Bildiğiniz üzere bir süre önce ikinci kitaba başlamıştım. Ancak birinci kitabı düzenlerken fark ettim ki ikinci kitaba kafa veremiyorum. Bunun bir çok sebebi var tabi ki. Hem sınav senem, stres son raddeye gelmiş durumda, sosyal yaşantımda yaşadığım sıkıntılar, ailevi ve sevgili durumlarım... Her şeyin üst üste geldiği bir dönem olması yanı sıra bir türlü konu uyduramıyor oluşum da var. Sanırım bana göre bu kitabın tek sezonluk bir kitap olması daha hoş duruyor. İkinci kitap yazıp da bu hayal dünyasını uzatmak, bir noktada boğmak, sıkmak istemiyorum. Çünkü farkındayım ki ben ikinci kitabı yazarken birinci kadar zevkle yazamıyorum. Aynı heyecanı aynı zevki alamıyorum. Bir süre sonra bu size de yansıyacak. Bir süre sonra ikinci kitap size de zevk vermez hale gelecek.

O yüzden eğer ki çok sevgili okurlarım izniniz olursa ben ikinci kitaba devam etmek istemiyorum. Eğer siz de kabul ederseniz yayından kaldırıp ikinci kitap hiç olmamış gibi BTS'in Sekizinci Üyesi tek kitapmış gibi yola devam etmek istiyorum.

Sizi yarı yolda bırakmış gibi hissediyorum bunun için gerçekten ne kadar üzgün olduğumu bilemezsiniz ama... Gerçekten bu kitap için zihnim ikinci kitabı kabul etmiyor. Çok kez denedim yeni bölüm yazayım atayım diye ama olmuyor. Konu bulmakta, o konu üzerine yazmakta çok zorlanıyorum.

Nacizade fikrimi sizlerle paylaşmak istedim. Eğer ki izniniz olursa ikinci kitabı kaldırıp birinci kitap düzenlemelerini tamamen bitirmek istiyorum.

Tekrardan çok özür diliyorum hepinizden.

💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS'in Sekizinci Üyesi - 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin