I.

42 2 3
                                    

Bencének már nagyon fájt hogy Bea nem akar tőle semmit.

Egy keddi júniusi délutánon ült a szobájában és gondolkodott mit tegyen. Egy dolgot tudott. Hogy teljesen bele van habarodva Beába.

Nem tudta mi tévő legyen. Kilátástalannak látta a helyzetet. "Soha nem fogok ennyire szeretni senkit ebben az életben. Mi ennek az értelme?" mondta, hangosan gondolkodva.

Frusztrálónak találta a helyzetet. Nem értette Bea miért nem akar tőle semmit. Hiszen mindent megtudna neki adni. De mégse kell neki? Miért?

"Hiszen tökéletes vagyok. Okos is, vicces is és jól is nézek ki" gondolta.

Egyszer csak Bence hallotta hogy pittyen a telefonja. Megnézte, hogy kiírt és látta, hogy Noémi az.

___

Noémi

-Szia Bence! Jobban vagy?

-Hello
-Nem, nem igazán...
-Még mindig Beán gondolkodom
-Nem értem miért nem viszonozza az érzéseimet

-Nagyon sajnálom
-Majd találsz valaki mást

-Igen, talán igazad van...
___

Már néhány óra eltelt amióta Noémivel beszélgetett. Mostmár késő este volt, a holdfény bevilágotta Bence szobáját.

Úgy döntött felhívja Beát, úgysem tud aludni. Lehet, hogy felkelti ezzel a lányt, de hallani akarja a hangját.

A telefon egy ideig csörgött amíg meg nem hallotta Bea álmos hangját a telefonból.

"Hello?" - nyöszörgte félálomban a telefonba Bea.

"Szia Bea! Felkeltettelek?"

"Igen, aludtam. Minden rendben van? Baj van?"

"Nem nincs semmi baj, csak nem tudtam aludni."

"Próbálj meg aludni. Viszont én leteszem, mert én még szeretnék aludni."

"Nem kell leraknod, nem zavarsz, nyugodtan aludhatsz."

"Figyelj én leteszem, ne haragudj, jó éjt Bence!"

Mielőtt Bence bármit válaszolhatott volna, hallotta a pittyenést, ami jelezte, hogy vége lett a hívásnak.

A fiú nagyon mérges lett. Felkelt az ágyából és elkezdett fel-alá járkálni a szobájában. Egyszer-egyszer valamire rácsapott idegében.

Hirtelen az asztalára csapott és ahogy az asztala kongott az ütéstől, megcsapta a tökéletes ötlet is.

Tudta mit kell tennie ahhoz, hogy Beát megkaphassa, de ehhez szüksége volt még valakire.

Csak remélni merte, hogy Noémi igent fog mondani az őrült, de tökéletes ötletére.

Szerelmi szálak Where stories live. Discover now