Khuhh mm...

20 3 1
                                    

Úgy gondolom, hogy eme csheptört nem minden elvtárs fogja ratifikálni, de én a személyes tapasztalataim szerint ítélem meg ezt a varázslatos fogalmat:

Tesióra


🌌Általános iskola🌌
✨Alsós tapasztalatok✨:

   - én egy egészen harmonikus érzelmi állapotú embernek hiszem magamat, DE amikor valamelyik aranyszívű, kisangyal lelkű osztálytársam (more specifically thö popular gyerek) lecsalja az iskolakör futását, majd így hamarabb végez vele és elkezd avval kérkedni, hogy ő a 🌈tökéletes khiválasztott🌈, akkor a kényszert, ami azt kívánja, hogy úgy sípcsonton rúgjam, hogy azt hiszi ☁️sky daddy☁️ jött el érte, nehéz megállnom.

✨Felsős tapasztalatok✨:
 
 

- tyű... amikor felmérés van kislabda hajításból és az eleve nem irdatlan mennyiségű magabiztossággal rendelkező személyem kerül sorra, majd dobok valami vézna botsáskát meghazudtoló távolságot (kb. 5 métert, me szerencsésen lecsaptam), majd hallok egy visszafolytott "uhh..."-ot a mögöttem kanyargó és várakozó (az osztálytársaimból álló) sorból, akkor a 💕self love💕 szintem úgy lezuhan a 0-ról a minusz számokba, mint Annie Edson Taylor a Niagara-vízesés tetejéről.

   - hm... amikor kidobósnál a legjobb helyeken talál el a labda... pain

   - no meg amikor édes drága testneveléstanárom különféle alázó kommentárokat fűz az elért teljesítményeinkhez... esküszöm a vérem felforr.

   - azé a 🌶spicy🌶 csatorna- és izzadtságszag az öltözőkben sem semmi.

Hogy ne csak pesszimista dolgokat emeljek ki, akkor azt mondanám pozitívumnak, hogy vannak 🥩karaj🥩 pillanatok. Mintpéldául, amikor sikerül kikerülni egy kósza labdát vagy amikor 🍷szignifikáns🍷 az eredményed medicin labda dobásban.

Your (not) daily cursed image:

Your (not) daily cursed image:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~<><>{{•••♧♤♧•••}}<><>~~

Viszlát, csábos-bájos
🥘🥔csülkösbabfalatkáim🥔🥘!

《Költői pillanatok》Where stories live. Discover now