Herşey kararmıştı ve kötü son.Uyandığımda odadaydım ve sadece telefonumun zil sesi duyuluyordu ne yani bütün bunlar... Rüya mıydı
Sadece annemin evlenmesi hariç ve birde bal çocuk o gerçekten vardı. Saate baktığımda 07:00'dı ve ilk günden okuluma geç kalmak istemiyordum. Hey bi dakika bugün cumartesi ah gerçekten aptalim. Yatağa uzandım ve tekrar uyumaya çalıştım ama ne yazık ki uyuyamiyordum yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim.
"Günaydın kızım."
"Günaydın anne." anneme anlatmak istedim ve anlatmaya başladım. Annem beni dikkatlice dinliyordu anlatmam bitince annem konuşmaya başladı.
"Ne binebilirsin belki bazıları gerçek olur."
"Bal çocuğu özledim keşke görüşebilme imkanım olsa." diye yüzümü astım. Annemden para alıp alışverişe çıktım.
***
Ellerimde poşetlerle evin kapısına doğru ilerlerken arkadan biri seslendi.
"Yardıma ihtiyacın varmı? Yeşil böcek." Ama bu bal çocuk arkamı döndüğümde bana gülümseyip duran Bartu'yu gördüm ve telefonum çalmaya başladı annem ardiyordu.
"efendim anne" dediğimde
"Rüyanın tamamını gerceklestiremem ama belki bir kısmı biz üvey babana 2 aylığına tatile cikiyoruz o sırada sende ozledigin arkadasina hasret gidersin." anneme teşekkür edip bal çocuğa koşmaya başladım ve bir anda boynuna atlamamla ikimizde yere düşmüştük.
Üzerinden kalktığımda yere attığım poşetleri alıp eve girdik ve konuşmaya başladık. Ona rüyamda gördüğümü anlattiğimda konusmaya basladi.
"Yani yeşil böceğim benim bildiğim rüya 2-3 sn sürer sen nerdeyse 1-2 ay içinde olanları görmüssün inanilmaz.Bende görmek istiyorum." dedi ve gülmeye başladı. Bende omzuna vurup
"hey gülme bok böceği." dediğimde kaşlarını kaldırıp üstüme doğru gelmeye başladı.
"sen istedin yeşil böcek" dediğinde gıdıklamaya başladı.
"Bartu haha yapma hahhah" sonunda durduğunda ona dönüp
"Yarın sinamaya gidelim mi ?" dedim.
"Olur. O zaman yatalım erken kalkalım" dediğinde ona
"nah" diyip odaya çikmaya basladim.
"yesil böcek birlikte uyuyalım mı?" kafamı salladım o da yanıma geldi ve beraber uyuduk.
***
Sabah kalktığımda aşağıdan enfes kokular geliyordu. Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim Bartu kahvaltı hazırlıyordu.
"günaydın Bartu."
"günaydın melek." OMG!! Dehşet Bartu bana melekmi dedi.
"Bartu?" Dediğimde
"Melek dememin sebebi sabah melekler gibi uyumandı melek ;)"
"Mal" dedim ve gülmeye başladım. Sonra kahvaltı yaptık.
***
Sinemaya Aynı Yıldızın Altında'ya girdik.Yanıma biri oturdu ve ona dönüp bakmaya başladım. Karanlıkta yüzünü göremiyordun ama o beni kendine hapsedermiş gibi olan mavi gözler... Ona baktığımı anlamış olacak ki o da bana baktı. Sanki beni tanıyormuş gibi bakıyordu.
***
Film bittiğinde çıktık ve arkamdan biri seslendi.
"Bakar mısın?" Baktığımda bu o çocuktu hem rüyamda ki hem de sinemadaki. Hey bi dakika rüyamı dedim ah hayır bu evrenin bir oyunu olmalı.
"Efendim"
"ı.m şey birine benzettimde özür dilerim." Dedi ve gitti.
******
Sabah okula gittiğimde yanım daha boştu umarım doludur. Derste konuşacak bir arkadaş...
Yanıma birinin oturmasıyla refleks olarak ona döndüm. OMG!! Evren benimle dalga geçmeyi kes artık.
"selam" dedi bana gülümseyerek sonra devam etti. "yine karşılaştık ben Ayaz...
" Meraba ya neyse ders matematik miş ben burda çok konuşurum. "dedim ve hiçbirşey demesine izin vermeden yan sıraya geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Rüya
RomanceArkadaşlar yazım yanlışları olabiliyor bunun için özür dileriz. (grup olarak yazıyoruz)