Birkaç Saat Sonra
"Hey... Nasılsın?" Dedi karşı hattan gelen ses.
"İdare ediyorum, sen nasılsın, testler nasıl gidiyor?" Dedim telefon kulağımdayken.
"Bruce iyi gittiğini söylüyor, kısa süre içinde onu tekrardan hayata döndüreceğiz." Dedi Wanda. Gülümsedim.
"Demiştim... Herşey eskisi gibi olacak, Wanda."
"Biliyorum... Sağ ol, Beth. Haberleri gördüm bu arada." Durup derin bir nefes aldım.
"Sen iyi misin?"
"Ben... halledeceğim, büyütülecek bir konu değil." Dedim konuyu kapatmaya çalışarak.
"O kalkan Steve'den geriye kalan son şey, Beth... Doğru şeyi yapacağını biliyorum ama yine de söylemek istiyorum, o kalkana sahip çıkmalısın." Cevap vermedim.
"Bu arada dün Pepper buradaydı. Sadece kontrol etmek için gelmiş. Biraz sohbet ettik. Morgan seni sorup duruyormuş..." Ayaktayken oturup bir süre sustum. Görüşmem gereken ve aramı düzeltmem gereken kişiler vardı. Ama ben bütün zamanımı yine bunlardan kaçmakla harcıyordum.
James haklı mı? Sorunlarından korkup kaçan bir korkak mıyım?
"Bu aralar yeni bir görevle uğraşıyorum. Onu ararım." Dedim ve vedalaşıp telefonu kapadım. Rehberde gezinirken Pepper'ı arayıp ufak bir sohbetten sonra Morgan'a vermesini istedim.
"Hey, Morgan..."
"Hey, Beth Teyze."
"Nasılsın, daha iyi misin?"
"Evet."
"Güzel. Bak, Bücür... bu aralar işler çok karışık o yüzden bir süre seni ziyarete gelemeyeceğim. Tamam mı, sorun olmaz, değil mi?"
"Steve Amcayı kaybettiğini biliyorum..." Derin bir nefes aldım.
"Sen iyi misin?" Dedi ardından.
"Evet, evet... Daha iyi olmaya çalışıyorum. Sağ ol." Dedim gözlerimdeki yaşları silerken.
"İstediğin zaman gelebilirsin, Beth Teyze. Kendine biraz zaman ayır." Gülümsedim.
"Tamam... Benim gitmem gerekiyor. Seni sonra ararım. Bol bol konuşuruz, tamam mı?"
"Tamam, seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum, Bücür. Kendine iyi bak." Dedim ve telefonu kapatıp karşımdaki postere baktım.
"İyi birine benziyor." Dedi yanıma gelen Torres.
"Git başımdan, Torres. Destek olacağım diye içine ediyorsun." Telefonumu cebime koyarken çaldığını fark ettim. Bucky arıyordu. Aramayı reddedip telefonu cebime koydum. Dün akşamdan beri 52. aramasıydı. eve gitmedim diye oldukça merak etmiş olmalıydı.
"Yeni Yüzbaşı ile tanıştın mı?" Dedi Torres.
"Hayır, tanışsam suratını dağıtırdım büyük ihtimalle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Science Fiction1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...