5. bölüm

2 2 0
                                    

 
  Gece üçte korkunç bir rüyadan uyanmıştım,korkudan cama bile bakamıyordum.Beni anlıyacak tek kişi olan Su'yu uyandırdım.Rüyamı anlattığım da Berfin internetim çekse bu rüyanın anlamına bakardık,ben bile dinliyorken ürktüm,dedi.Ve tekrar konuşmaya başladı;

Su:Rüyanı tekrar anlatır mısın,ama ilk anlattığın gibi değil özet geç.

Ben:Tamam,kocaman bir ayı annemgil oradayken camı kırıp içeri giriyordu,arkasında da up uzun bir adam vardı,adam sadece geri ver diye bağırıyordu,bu kadar.

Su:Yorum yapacağım,ama sabah bir şey yaşadın mı?

Ben:Şeeeyy

Su:Anlat!

Ben:Tamam,sitedeki ağacın arkasında iki göz gördüm,ama sonra kayboldu.

Su:Bende diyorum bu kız bizi neden dışarı çıkardı,peki o gözler gerçekmiymiş.

Ben:Hayır,değilmiş.

Su:İnsanların rüyalarının çoğu günlük hayatta yaşadıkları,ya da kafaya taktıkları olaylardan oluşur,onun için merak etme Berfin,keyfini çıkar yeter.

Ben:Su içimi rahatlattın teşekkür ederim.

Su:Rica ederim,saat çok geç hadi git yat...

  Sabah uyandığımda diğerleri çoktan uyanmıştı,içerisi dünden daha soğuktu,balkonun mermer tabanı buz tutmuştu,annem çatı katına gelip elektrikli ısıtıcılardan getirdi.Yarım saat sonra oda yavaş yavaş ısınmaya başladı.Annem tekrar gelip yoğun sis varmış,en alt kata çok inmeyin dedi,hepimiz başımızla onayladık.Melisa;

Melisa:Dün gece galipten sesler duydum,Berfin ile Su konuşuyordu.

Su:Galipten duymamışsın,dün gece gerçekten konuştuk.

Bade:Ne konuştunuz bizden habersiz?

Ben:O kadar da önemli değil.

Havin:Öyle olsun!

Su:Gerçekten önemli bir şey yok!

  Su sesini yükseltince Melisa abuk subuk bir konu açtı onu konuşmaya başladık.Yine zilin sesini duyduk,en alt katta kimse olmadığı için ben koşa koşa gittim,bu sisli havada acaba kimdi?

Ben:Kimo?

-Komşunuz.

Ben:Kusura bakmayın,geçin içeri.

   Yanında yaşını tam anlayamadığım bir erkek çocuk vardı,benden büyük duruyordu.Kadını hemen annem karşıladı kızlar ve yengemlerde yanımıza geldi.Kadın rahatsız ettim kusuruma bakmayın,ev çok soğuk oldu,yan komşunun da evi boştu bende size geleyim dedim,birde biliyorsunuz orman hemen dibimizde,ışıklar da gidince oğlumla ben çok korktuk,dedi.Annem de hemen samimiyete geçip ne demek komşum,istersen çatı katına çıkalım,oraya ısıtıcı koyduk,ısınırsınız aşağıda kalmak pek güvenli değil.

Beş kız koştura koştura çatı katına çıktık birimiz ısıtıcının yanına puflar ve sandalyeleri yerleştirdik,diğerlerimiz odayı alelacele topladık.Önceki haline göre daha iyiydi.Çatı katına babamlar(eniştem ve dayımlar)hariç herkes geldi.Onların kahvaltılarını odalarına götürdük,bizde kahvaltıyı çatı katında yaptık.Annemler hemen komşuyla kaynaştılar,kendi adı Leyla oğlunun adı da Kerem'di.Düşündüğüm gibi bizden büyüktü,lise son sınıfmış.Annemler sofrayı toplarken Havin Kerem abiyi soru yağmuruna tuttu,bi t.c.'sini öğrenmediği kalmıştı,onuda ben kızmasam sorucaktı.

Ben:Kusura bakma Kerem abi,Havin hep böyle.

Kerem abi:Sorun değil,Havin hanginiz,siz benim hakkımda çoğu şeyi öğrendiniz isimlerinizi söyleyin de size adınızla hitap edeyim.

Melisa:Tamam,ben anlatayım.Ben uzun siyah saçlı Melisa,Kapalı olan Bade,Saçları kısa ve boyalı olan Berfin, saçları kısa ama boyalı olmayan Su ve son olarak saçı hep bağlı olan ve çok konuşan da Havin.

Kerem abi:Anladım,sağol Melisa.

Melisa:Ne demek Kerem abi,bu arada annene çok benziyorsun,ikinizin saçı da sarı ve kıvırcık.

Bade:Aynen.

Kerem abi:Gözlüklerde babamdan.

Su:Kerem abi,lise olarak hangi okulsun.

Kerem abi:Bı fen lisesi söylesem bilmezsin.

Havin:Çok güzel,fen lisesi zormu.

Kerem abi:Hemde nasıl,önermiyorum.

Bade:Ben ve Melisa  Spor lisesi'ne gidiyoruz.

Ben:Benle Su'da Sosyal Bilgiler lisesi

Havin:Ben ortaokul sonum,tercihimi Sosyal Bilgiler lisesi yapacağım.

Kerem abi:Güzelmiş.

Ben:Kerem abi üniversite de ne okuyacaksın.

Kerem abi:Ben hukuk istiyorum,ailem de sayısal da iyi olduğum için doktor olmamı bunu içinde evimizin karşısında ki okula gitmemi istiyorlar,kararsızım.

Havin:Abi içinden ne geliyorsa onu yap.

  Hepimiz Havin'in fikrini onayladık.Sis biraz azalınca Leyla teyze biz artık kalkalım dedi,annem yok azcık daha oturun dediyse de Leyla teyze geç olmadan eve gidelim,elektrikler gelmiştir,dedi.Tam kapıdan çıkıyorken bir ses geldi,olamaz bu uluma sesiydi...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•MAHSUR BİR AY•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin