~18~

32.8K 855 149
                                    

İyi okumalar

 Araz'la yaşadıklarımız rüya değildi değil mi ? Beni öpüşü , sarılışı , dokunuşu bunları düşünmeden edemiyordum gerçekten çok mutluydum keşke hiç bozulmasa. Gece uyandığımdan beri Araz'ı izliyorum ya onu bi daha göremeseydim ? ya o Doğuş pisliği bana dokunsaydı ? Araz gelmeyebilirdi ama gelmişti işte. O kadar çok şey yaşamıştı ki nasıl bu kadar güçlü kalabiliyor anlamıyorum. O her ne kadar duygusuz biri gibi davransada öyle olmadığını biliyorum.

İlk zamanlar yani Araz'ın beni ilk kaçırdığı zamanlar hiçte böyle düşünmemiştim o zamandan şimdiye o kadar çok şey yaşandı ki sahi annemle babam böyle bişey yapmış olabilirler mi ? Araz'ın söylediğine göre telefon konuşmaları mesajlar varmış gerçekten bir katile yardım etmiş olabiliceklerini aklım almıyor.

Peki bu iş bittikten sonra ne olacak ?

Araz babasını bulup öldürücek mi yoksa polise mi verecek ?

Peki ya annem ve babam ne olucak ?

Ben ne olucam ?

Araz kıpırdandığında düşüncelerimden uzaklaşıp yanımdaki adamı izlemeye devam ettim o kadar muhteşem bir yüzü vardı ki onu izlemekten kendimi bir türlü alamıyorum. Birden telefon çalınca irkildim Araz küfürlerini savururken telefonu eline alıp konuşmaya başladı.

"Ne var."

"Tamam birazdan ordayım ben gelene kadar dokunmayın."

Telefonu kapatıp bana döndü.

"Günaydın."

"Günaydın."

"Birazdan çıkıcam akşama geldiğimde hazır ol."

Boynumu öpüp geri çekildi gıdıklanmıştım. Yataktan kalkıp dolaptan kıyafetlerini alıp üzerini değiştirmeye başladı. O giyinirken bakışlarımı başka yöne çevirdim. Araz'ın güldüğünü hissedebiliyordum kapının kapanma sesini duyduğumda ne ara çıktığını anlayamadım. Akşam için giyicek kıyafetim yoktu ki bir umutla yataktan kalkıp dolabın karşısına geçip kapağını açtığımda içinde bir sürü bedenime uygun kıyafetler vardı bunları ne zaman getirmişlerdi ? Alt çekmeceyi açtığımda bir sürü iç çamaşır vardı benim için uygun olanları alıp banyo olduğunu tahmin ettiğim yere girdim ve bingo doğru.

Üstümdeki pisliklerden bir an önce kurtulmak istiyordum odaya geri dönüp siyah deri koltuğun kenarındaki kirli kıyafetleri alıp banyodaki kirli sepetine attım. Suyu ayarlayıp küvetin içine girdim. Ilık suyun altına girip saçlarımı köpürtüp yıkadıktan sonra birkaç kez daha aynı işlemi uygulayıp iyice temizledim üzerimdeki tüm ağırlık gitmişti.

Yaklaşık bir saat suyun altında kaldıktan sonra suyu kapatıp çıktım. Parmaklarım buruş buruş olmuştu banyodaki dolaptan havlu alıp kurulandıktan sonra iç çamaşırlarımı giyip saçıma bir havlu sardım.

Odaya dönüp dolaptan siyah kot üzerine gri çiçek desenli tişört alıp giydim tekrar banyoya geçip saçımı iyice kurulayıp taradım. Kurt gibi acıkmıştım aşağı inmeden önce yatağı toparlayıp pijamalarıda katladıktan sonra aşağı inip mutfağa geçtim.

Mutfak siyah ve kırmızı renkleriyle kaplıydı. Etrafı incelemeyi kesip dolaptan kahvaltılıkları çıkartıp masaya yerleştirdim meyve suyunuda koyduktan sonra oturup yemeye başladım.

Karnımı doyurduktan sonra kahvaltılıkları dolaba yerleştirip kirlileri bulaşık makinasına dizip çalıştırdım ağzına kadar dolmuştu. Duvardaki saate baktığımda daha 12.34 'tü. Araz gelene kadar ne yapsam diye düşünürken televizyonun karşısına geçip kanalları gezmeye başladım.

BUNDAN SONRA BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin