A fiatal asszony mosolyogva simította ki a vörös tincseket az alvó fiú arcából. Békés volt, annak ellenére hogy mennyi szörnyűség történt vele az élete során. Mindig mosolygott és ezért hálás volt neki az asszony. Hiszen ez a kedvesség, a töretlen jókedv nagy hatással volt a fia jellemére is. Tudta, hogy Harry Potter igenis sokat köszönhetett Fred Weasley-nek.
Miatta ismerte meg a Tekergőket, az apját. Persze, nem voltak mindig jó emberek, de nem voltak rosszak, csak gyerekek, akik éretlenül mindenbe belekezdtek. James-nek pedig volt szíve. Akárhogy is ágált ezen tény ellen Perselus Piton.
- Hogy van? - szólalt meg egy mély férfi hang mögötte. Emlegetni kellett…
- Azt hiszem, hogy rendben lesz. Csak alszik.
- Örömmel hallom - termett a fekete hajú férfi mellett egy szemüveges, vidám ember. Sokkal fiatalabbak voltak.
- Potter, neked mindig rontani kell a levegőt?
- Te beszélsz? Hallottál már a fürdésről Pipogyusz?
- Fiúk! Elég legyen már! - csattant fel Lily Potter, majd alaposan megnézte magának régi barátját. Odalépett hozzá és végig simította hosszú, vékony ujjait Nagini harapásának nyomán. - Megöregedtél, Pers…
- Jó régen láttalak, de semmit sem változtál - suttogta nagyon halkan Piton, miközben eltolta magától a törékeny hölgyet. - Ne nézz rám… kérlek. - Hangja rekedt volt az elfojtott érzelmektől. Úgy érezte ezt az egészet nem érdemli meg.
- Ne hallgass rá Lily! - kiáltott fel nevetve James. - Nézz rá! Nézd milyen lett! Megmentette a fiunk! Igazi hős lett ebből a mardekáros kriptaszökevényből!
- Lily miatt tettem! - csattant fel mérgesen a férfi. Sokkal inkább tűnt vénembernek, mint gyereknek már a régi ismerősei körében.
- Tudom. És sajnálom - mondta komolyan, ezernyi furcsa érzelem árnyalattal az arcán James Potter. - Igazán sajnálom, Perselus.
- Mi? Minek neveztél? - döbbent le teljesen a férfi.
- Perselus. A neved Perselus Piton és én sajnálom, hogy annyi rosszat tettünk veled. Igazán.
- Én sem voltam jobb - vallotta be teljes zavarban a volt professzor. Nem tudta ennek ellenére rávenni magát, hogy a másik ember szemébe nézzen. - Talán valahol megérdemeltem.
- Nem, egyáltalán nem. Egyikőtök sem érdemelte ezeket a dolgokat - szólt közbe a fiatal nő, majd magához ölelte régi barátját. - Úgy sajnálom… annyira sajnálom.
- Nem a te hibád - rekedten válaszolt a vén denevér, miközben arcán ezernyi könny folyt végig. Ebben a kellemes pillanatban csapott a hátára Sirius Black és Remus Lupin egyszerre.
- Végre! Pipogyuszt szekálhatom tovább!
- Sirius! - szólt rá Remus dorgáló mosollyal.
- Most miért? Azt hiszem ez az egész egy csodálatos barátság kezdete!
- Inkább rémálomnak nevezném - szólalt meg álmos hangon, de mosolyogva az eddig alvó Fred. - Egy rakat vénséggel lettem összezárva. Nincs semmi kihívás a megviccelésükben! - nevetett fel, bár a szemén látszott, hogy egyáltalán nincs még igazán jól.
- Te csak azt hiszed, Weasley! Ők a te kedvenc Tekergőid! - nézett rá komolyan, halvány mosollyal Piton. A hatás nem maradt el, teljes sokk volt látható a Weasley iker arcán, majd teljesen fellelkesülve ugrott oda hozzájuk, hogy sok-sok titkot kiszedjen szponzoraiból.
Eközben Lily Potter eloldalgott, hogy megkeresse magának Molly Weasley-t.
A gömbölyded asszonyság egy kanapén feküdt az Odúban. Szorosan ölelve magához a mostani karácsonyra elkezdett F betűvel kötött pulcsit. Arcán ugyan felszáradtak már a könnycseppek. Azonban a nyomai ott fénylettek.
Lily gyengéden simította végig a hellyel-közzel megőszült vörös haját a nőnek és halkan a fülébe suttogott.
- Ne aggódj Molly! Most én jövök. Vigyázok Fredre helyetted is. Te pedig figyelj Harryre kérlek tovább.
YOU ARE READING
Anyu, szeretlek...
Short StoryEgy kis szösszenet arról, hogy mi történt Molly-val és George-dzsal később, mikor már nem is olyan fiatalok... Remélem tetszik majd :) És! Végül is bővült a novella egy társsal. És még több címkét is kapott. Hiszen úgy döntöttem a hasonló volumenű é...