8.Bölüm

27 3 8
                                    

Mültimedya:Rüya

Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayınız. İyi okumalar.

1 Hafta Sonra

Şu an Deniz ile birlikte kafede Yavuz ve en yakın arkadaşı Rüya'yı bekliyoruz. Rüya Yavuz'un çocukluk arkadaşıymış. Çok yakın arkadaşlarmış. Geçen hafta Yavuz beni hastaneye bıraktığında ona benim erkek bir yakın arkadaşım olduğunu, onun kız yakın arkadaşı olup olmadığını sormuştum. O da olduğunu hatta çok yakın olduklarını söylemişti. Ben de ona derhal benimle tanıştırmasını söylemiştim. Rüya da Yavuz'a hep kendisini benimle tanıştırmadığı için kızıyormuş. Yavuz da 1 hafta sonra yani bugün müsait olduğunu ve bizi tanıştırabileceğini söyledi. Deniz'i de getirmemi, Deniz ile doğru düzgün tanışamadığını söyledi. İşte şimdi buradayız. Deniz ile beraber Yavuz ve Rüya'yı bekliyoruz. 

+Kayra bana şu kızı ayarlasana.                                                                                        -Deniz yeter artık bu kaçıncı kız. Şimdi şu çapkınlığını bir kenara bırak ve uslu uslu Yavuz ve Rüya'yı bekle.                                                                                                                                                       +Sen nasıl kankasın be. İnsan kankasına bir kız ayarlar.                                                                                       -Deniz sana kız ayarladığım günü ne çabuk unuttun. Gerçekten kıza aşık olduğunu düşünüp sana ayarladım ama sen ne yaptın gittin kızı gece kluübüne götürdün ve kendine bir kuma seç dedin.                                                                                                                                                                                          +Bir tane yetmiyordu. Ama bak şimdi değiştim. Bir tane bul bana gör bak üstüne değil gül koklamak güle bakmam bile.                                                                                                                         -Deniz o zaman aşık ol. Aşık olmadığın kişiyi sana ayarlasam ne yazar. Sonra başkasına aşık olursan o kız ne hale düşer.                                                                                                              +Üff tamam be. 

Eveeet. Yavuz ve Rüya da geldi.                                                                                    Ohaaa. Bu kız çok güzelmiş vay be.                                                                                Sonunda sessizliği bozan Yavuz oldu.

+Selaaam. Bu arkadaşım Rüya.

Bende selam verip tam elimi Rüya'ya uzatacakken Rüya fırsat vermeden hemen bana sarıldı. Bu çok hoşuma gitmişti. Samimi, tatlı biri gibi duruyordu hatta bence öyleydi de.

-Yavuz sevgilin çoook tatlı.                                                                                       +Öyledir                                                                                                                                deyip bana bakıp sırıttı. Utanmıştım. Bu arada Deniz niye hiç konuşmuyordu. Heykel gibi durmuş Rüya'ya bakıyordu. Hafif utangaç bir şekilde sırıtıyordu. Gözlerinin içi parlıyordu. Bir dakika NEEE!!! DENİZ'İN GÖZLERİNİN İÇİ Mİ PARLIYORDU. YOKSA .... YOKSA.... DENİZ AŞIK MI OLMUŞTU. Bu Deniz benim kankam olan Deniz mi? Ayy ben nerelere gidem kankam aşık olmuş yenge geliyoooor. Şu an Deniz ve Rüya'yı shipliyorum. Allah'ım inşallah shipim tutar. ÇOK AMİN. Hemen Deniz'i dürtükledim ve sadece onuun duyabileceği şekilde müstakbel yengeme kendisini tanıtması gerektiğini söyledim.

+Merhaba ben de Deniz. Kayra'nın arkadaşıyım. Size bir şey sorabilir miyim?                                            -Buyur.                                                           +En sevdiğiniz sanatçı kim?                   -Oğuzhan Koç. Neden sordun?           +Anne ve babanız varken nasıl başkası en sevdiğiniz sanatçı olur?        -Annem ve babam sanatçı değil ki.        +Sizin gibi bir şey yapmışlar. Böyle bir sanatı kimse yapamaz.                              deyip sırıttı Deniz. Konuşmaları büyük bir şaşkınlıkla dinliyordum. Rüya konuşmaya başladı.             -Kayra, senin için söylediklerimi arkadaşın için söyleyemeyeceğim.         +Aaaaa neden öyle diyorsun ki bence çok tatlış bir insanım sen benim Rüya'msın.                                          deyip tekrar sırıttı. Deniz, üzgünüm ama o son söylediğin şey olmadı. Sen benim rüyamsın ne demek ya. Kızı kendine düşürmek için ismi kullanılır mı be Deniz.                                                   -Oğlum sen benim elimde kalacaksın.   +Kalacaksam senin elinde kalayım.       Deniz sırıtmayı keser misin artık. Garibim canım sevgilim şok olmuş bir şekilde onları izliyordu. Hemen konuyu değiştirmem gerektiğini anladım.                                                       
+Rüya. Ne iş yapıyorsun?                                                                                                Rüya Deniz'i şimdilik bir kenara bıraktı ve bana cevap verdi ama bu işin burada bitmediği belliydi. Rüya öbür kızlar gibi değildi. Hani delikanlı kız derler ya işte tam olarak onlardandı.                             -Psikoloğum ben.                                         Sonra da ekledi.                                           -Deniz'i de beklerim
Bunu dişlerinin arasından söylemişti. Ne yalan söyleyeyim ben bile korkmuştum. Shipim zorlanacak gibi duruyor. Deniz'in Rüya ile işi zor. Ben ve Deniz yan yana oturuyorduk. Karşımda Yavuz, yanında da Rüya oturuyordu. Rüya bakışlarıyla Deniz'i öldürüyordu.  Kolumla Deniz'i dürttüm ve sadece onun duyacağı bir şekilde
                                                            +Kanka yenge çok tatlı değil mi?                         
dedim. Deniz hafifçe başını salladı. Sonra gözlerini kocaman açtı ve bana baktı ve nereden anladın bakışı attı. Ben de ona "ablan star bebeğim" bakışı attım. Deniz önüne döndü ve Rüya'ya bakmaya başladı. Rüya eline telefonunu almış onunla uğraşıyordu. Sonra Yavuz konuşmaya başladı. Çocukluk anlarını anlatıyordu. Rüya'nın ailesi Yavuz'un ailesi gile gelince gitmeden önce Rüya hep Yavuz'un oyuncaklarını evde bir yere saklayıp öyle gidermiş. Yavuz da onu ararmış. Sohbet böyle koyulaşırken saatin geç olduğunu farketmiştik. Evlere dağılmaya karar verdik. Yavuz beni eve bırakmayı teklif etmişti fakat arabamla geldiğim için bu mümkün değildi. Sonra herkes arabasına bindi ve evine dağıldı. Çok güzel bir gün olmuştu. Biraz da kaoslu...

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoş kalın hoşça kalın.

Yüzbaşı'nın Aşkı (Kısa Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin